Ik ken het Tong...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:52 schreef tong80 het volgende:
Jeetje, dat gaat moeilijk worden dit jaar
Die ondertitel!quote:
Totdat Emmen met 10en kwam, was Den Bosch de betere ploeg, vond ik, maar na de rode kaart en een tactische wissel werd Den Bosch bij vlagen compleet weggespeeldquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die ondertitel!
Het was dus verdiend?
Den Bosch werd een beetje boel weggespeeld. Echt iedereen op de tribune dacht gewoon na die rooie kaart dat het voorbij was, maar niet dus.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:15 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Totdat Emmen met 10en kwam, was Den Bosch de betere ploeg, vond ik, maar na de rode kaart en een tactische wissel werd Den Bosch bij vlagen compleet weggespeeld![]()
Welk kampioenschap?quote:
De scheids was een drama. Zulke showmensen moet je geen betaald voetbal laten fluiten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:02 schreef DutchGooner het volgende:Hoe kinderlijk eenvoudig werden die doelpunten weggeven,ongelooflijk zeg.
Zet trouwens wel vraagtekens bij de vrije trappen waaruit de eerste 2 doelpunten uitvielen maar goed,volgende week tegen Huilmond zal het toch echt anders moeten.
Verstandige praat zegquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Fred moet echt wegwezen, Theo Bos ook, nu al is duidelijk dat hij deze jongens niet met 200% inzet het veld in kan sturen.
Ik geef Bos toch nog wel even de tijd,het is iemand met het voetbalhart op de juiste plaats dus zal hem niet 1,2,3 afbranden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Tja
Met dit kutzooitje halen we het linkerrijtje niet eens natuurlijk. De verantwoordelijke lijkt me nu toch wel Fred v/d Hoorn, die moet echt eens zijn conclusies gaan trekken. Zijn vriendjes Theo Bos, Berry Powel en Peter Uneken mag hij meenemen.
Ik,zodra ik de staatsloterij winquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:01 schreef TheVulture het volgende:
Oproep: Is er nog ergens een miljonair in de omgeving die er een paar miljoen in wil pompen en die niet a la Brus na een paar weken zijn centjes weer terugtrekt. Dat heeft Den Bosch gewoon nodig want anders blijft het sappelen.
Iemand met het voetbalhart op de juiste plaats is nog geen garantie voor succes.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik geef Bos toch nog wel even de tijd,het is iemand met het voetbalhart op de juiste plaats dus zal hem niet 1,2,3 afbranden.
Ik heb nog wel vertrouwen in hem.
Kennen we lang wachten denk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik,zodra ik de staatsloterij win![]()
Natuurlijk is dat geen garantie voor succes maar het is in mijn ogen wel een pre.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:57 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Iemand met het voetbalhart op de juiste plaats is nog geen garantie voor succes.
Niet dat ik hem ook helemaal af wil branden, maar geheel vrijuit gaat hij niet bij deze nederlaag.
Want na de wissel Biekman voor Byadat werd Den Bosch compleet weggespeeld.
Dat moet je als (beginnend) trainer óók zien en je fout gelijk weer herstellen.
Het was natuurlijk het proberen waard om een aanvaller voor een middenvelder in te ruilen, maar als het niet functioneert moet je niet schromen om dit weer ongedaan te maken.
Ik ben ook een keer naar het trainen wezen kijken en hoor van andere ook dat hij vrij passief is op die trainingen.
Hij laat het meeste werk over aan van Grinsven en dat snap ik niet helemaal.
Ik vind, zeker als beginnend coach, dat je zelf de touwtjes in handen moet nemen, helemaal omdat het zo vroeg in het seizoen is en je nieuw bent bij de club.
Speel maandelijks automatisch mee met 2 loten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:59 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Kennen we lang wachten denk.
Hedde wel loten?![]()
De dode spelmomenten waren idd een drama gisteren, zoiets zou niet moeten mogen bij een profclub waar dagelijks op dit soort dingen getraind kan en zou moeten worden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat geen garantie voor succes maar het is in mijn ogen wel een pre.
Over gisteren kan ik moeilijk oordelen omdat ik alleen de samenvatting heb gezien maar het werd wel gelijk duidelijk dat er op standaardsituaties getraind moet gaan worden,onbegrijpelijk hoe men ze weg gaf
Als ie het voornamelijk aan Ja overlaat ben je niet goed bezig lijkt mij.
Met alle respect voor Jan,hij is geen "leider".
Zeker als je nieuw bent bij een club moet je laten merken wie er de baas is en niet alles overlaten aan een wandelend monument.
Dan is er nog hoop dusquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Speel maandelijks automatisch mee met 2 loten.
Beetje schizofreen?quote:
Wij kunnen alleen Nederland 1 2 en 3 ontvangen..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:17 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Is gewoon de Belgische publieke omroep hoor.
Hebben jullie nog zo'n oud toestel waar maar 10 voorkeuzezenders opzitten ofzo![]()
Heb het nog ff nagekeken en het is tot 20.00 Ketnet, behalve als er sport op uitgezonden wordt, dan wordt het Canvas / Sporza, na 20.00 is het gewoon Canvas.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wij kunnen alleen Nederland 1 2 en 3 ontvangen..![]()
Nee, maar we hebben wel een tv waar alles door elkaar zit maarja ik kijk wel ff.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |