abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29590155

Leuke pot mensen. .
Hoi.
  Trouwste user 2022 vrijdag 12 augustus 2005 @ 22:45:04 #252
7889 tong80
Spleenheup
pi_29590304
1-1 gebleven ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_29590405
3-1.. ..
pi_29590433
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 22:45 schreef tong80 het volgende:
1-1 gebleven ?

3-1 voor Emmen dus. En dat met 10 Emmenaren tegen 11 Bossche Bollen.
Hoi.
  Trouwste user 2022 vrijdag 12 augustus 2005 @ 22:52:26 #255
7889 tong80
Spleenheup
pi_29590525
Jeetje, dat gaat moeilijk worden dit jaar

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_29590564
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 22:52 schreef tong80 het volgende:
Jeetje, dat gaat moeilijk worden dit jaar

Ik ken het Tong...
Hoi.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 22:55:53 #257
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_29590640
Omg ik zag Emmen tegen FC Twente laatst. Die waren al 3x niks. Kan je nagaan hoe goed Den Bosch is
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_29590641
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 22:53 schreef pekel het volgende:

[..]

Ik ken het Tong...
Die ondertitel!

Het was dus verdiend?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_29592144
Het is toch wel vrij slecht om met een man meer twee doelpunten tegen te krijgen en de pot te verliezen.

Ik denk dat we van de FC dit jaar echt geen wonderen hoeven te verwachten.....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_29592691
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 22:55 schreef Suijk het volgende:

[..]

Die ondertitel!

Het was dus verdiend?
Totdat Emmen met 10en kwam, was Den Bosch de betere ploeg, vond ik, maar na de rode kaart en een tactische wissel werd Den Bosch bij vlagen compleet weggespeeld
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_29592946
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 00:15 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Totdat Emmen met 10en kwam, was Den Bosch de betere ploeg, vond ik, maar na de rode kaart en een tactische wissel werd Den Bosch bij vlagen compleet weggespeeld
Den Bosch werd een beetje boel weggespeeld. Echt iedereen op de tribune dacht gewoon na die rooie kaart dat het voorbij was, maar niet dus. .
Hoi.
pi_29592999
Mooie zege voor Emmen hoor. Jan van Dijk flikt het maar mooi met z'n mannen.
That's all folks!
pi_29593069
Daar gaat het kampioenschap
pi_29593181
Leuke foto trouwens:

"Ook een manier om entreegeld te omzeilen"
Hoi.
pi_29593198
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 00:30 schreef pascalheister het volgende:
Daar gaat het kampioenschap
Welk kampioenschap?
Ik denk dat elke Den Bosch supporter met een beetje realiteit wel wist dat ze dit jaar geen kampioen zouden worden.
De doelstelling is volgens mij de nacompetitie halen, maar na wat ik vandaag in de 2e helft heb gezien, lijkt dit een lastige opgave te worden.
Maar ja, het is en blijft voetbal hè, het balletje kan raar rollen en misschien spelen ze volgende week wel de sterren van de hemel, ge wit ut nie
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 02:02:19 #266
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_29595364
Hoe kinderlijk eenvoudig werden die doelpunten weggeven,ongelooflijk zeg.

Zet trouwens wel vraagtekens bij de vrije trappen waaruit de eerste 2 doelpunten uitvielen maar goed,volgende week tegen Huilmond zal het toch echt anders moeten.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_29595707
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 02:02 schreef DutchGooner het volgende:
Hoe kinderlijk eenvoudig werden die doelpunten weggeven,ongelooflijk zeg.

Zet trouwens wel vraagtekens bij de vrije trappen waaruit de eerste 2 doelpunten uitvielen maar goed,volgende week tegen Huilmond zal het toch echt anders moeten.
De scheids was een drama. Zulke showmensen moet je geen betaald voetbal laten fluiten. .
Hoi.
pi_29598712
Tja

Met dit kutzooitje halen we het linkerrijtje niet eens natuurlijk. De verantwoordelijke lijkt me nu toch wel Fred v/d Hoorn, die moet echt eens zijn conclusies gaan trekken. Zijn vriendjes Theo Bos, Berry Powel en Peter Uneken mag hij meenemen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_29598809
Dit ligt niet aan de trainer, er is gewoon onvoldoende kwaliteit gehaald. Stefan Janssen hadden ze vorig seizoen al niet mogen laten gaan en nu ze hem terug konden halen deden ze het niet. Dat mag V/d Hoorn wel aangerekend worden. Ik ben die man dankbaar dat hij Den Bosch uit het slop heeft gehaald maar nu is het tijd voor de volgende fase. een stabiele eredivisionist worden en daar mist hij de kwaliteiten voor.

Als je geen geld hebt moet je slim zijn en je connecties gebruiken.
Bij RKC hebben ze dat wel begrepen door via de ex-trainer Gianni Zuiverloon te strikken maar in Den Bosch snappen ze dat nog niet.

Ze missen gewoon een spits die er 25 inramt en een controlerende middenvelder waar ze gvd al de hele zomer naar op zoek zijn. Als je een goeie technisch directeur bent had je die allang gevonden hoor. Nu moeten we wachten tot er ergens iemand buiten de boot valt en die kiest dan nog niet voor FCDB omdat ze dan ondertussen ergens onderaan bungelen in de GGD.

Ik hoop het niet maar dit lijkt me een verloren seizoen...
pi_29598868
Stefan Jansen had zelf geen zin en daar geef ik hem groot gelijk in. Een jaar eerder was hij te duur en niet goed genoeg voor de Eredivisie, nu boden ze hem wel weer een contract aan, één jaar ouder, terwijl hij eerder te oud was.

Fred v/d Hoorn roept voortdurend vanalles, maar hij maakt weinig waar. Eerst vol voor promotie gaan en dan eenmaal in de Eredivisie wat kutspelers kopen en roepen dat promotie te vroeg is gekomen, vooraf aan het seizoen nog wel even wat roepen over UEFA Cup voetbal. Ook dat gemekker van "vlees op de botten". Al een seizoen of 2 a 3 roept Fred dat we nu eindelijk kunnen gaan bouwen. Ik zie dat er alleen maar meer en meer wordt afgebroken, op elk niveau van de club.

De kloof naar de Eredivisie wordt groter en groter. Dit seizoen hadden we er gewoon bij moeten zijn. Sowieso promoveren we met dit kutzooitje niet, dus twee seizoenen loop je al minimaal die tv-gelden mis. Lekker, Fred.

En zoals The Vulture zegt, een 15e plek in de GGD daar maak je spelers niet warm mee.

Fred moet echt wegwezen, Theo Bos ook, nu al is duidelijk dat hij deze jongens niet met 200% inzet het veld in kan sturen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_29598906
Oproep: Is er nog ergens een miljonair in de omgeving die er een paar miljoen in wil pompen en die niet a la Brus na een paar weken zijn centjes weer terugtrekt. Dat heeft Den Bosch gewoon nodig want anders blijft het sappelen.
pi_29600041
In Den Bosch en omgeving wonen helaas niet zoveel multi-miljonairs........
CMT = Content op GB?
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_29600358
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 10:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Fred moet echt wegwezen, Theo Bos ook, nu al is duidelijk dat hij deze jongens niet met 200% inzet het veld in kan sturen.
Verstandige praat zeg
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_29600469
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 12:19 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Verstandige praat zeg
Een echte Bosschenaar hè.
Die kunnen vaak alleen maar mauwen........
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')