was inderdaad als van ouds maar ach ik ben weer een dag van huis geweest!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:34 schreef Yeahinho het volgende:
De Open Dag was weer ouderwets kut.
Spelerspresentatie zoals altijd (al kwamen ze deze keer vanuit de m-side-tunnel), demo-training die ik na 10 minuten al niet meer aan kon zien (zo slaapverwekkend) en de Omroep Brabant-promotour die me niet bepaald kon bekoren. Maar we hebben het drooggehouden (klokslag 5 uur begon het te vallen) dus mogen niet klagen.
Hoezo 7,50?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:11 schreef Yeahinho het volgende:
Zo is dat Lady. Morgen ook maar weer naar de Vliert voor het spektakelstuk tussen FC Den Bosch en Stormvogels/Telstar. Voor slechts ¤ 7,50 mogen wij getuige zijn van deze ongetwijfeld slaapverwekkende oefenpot
.
Dat vragen wij ons ook allemaal afquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:35 schreef tong80 het volgende:
Waarom spelen ze geen oefenwedstrijd op zo'n dag ?
quote:Guerrero niet gewenste versterking
Daniel Guerrero is niet de gewenste versterking voor de eerste selectie. De Spanjaard trainde gisteren op proef mee met de beloftes, maar de technische staf zag in de aanvallende middenvelder niet de kwaliteiten die de gewenste versterking moet hebben.
Oorspronkelijk zou 'Dani' een week op proef mee trainen. Een wedstrijd met de beloftes op zaterdagochtend betekende echter al het eindstation voor Guerrero bij FC Den Bosch.
Hebben ze toen de verkeerde weggestuurd ?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:21 schreef DutchGooner het volgende:
Da's snel,moet me aan vorig seizoen denken...
Toen hadden ze ook een heel vreemdenlingen legioen op proef die zo weer weg warenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hebben ze toen de verkeerde weggestuurd ?
Zolang het niks kost maakt het geen kut uit.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:25 schreef Yeahinho het volgende:
Toen werd de ene na de andere Portugees, Oostenrijker en wat al niet meer voor voetballers die op proef waren naar huis gestuurd.
Ik denk dat ik vandaag de Formule 1 voor één keertje boven de FC verkies.quote:Op zondag 31 juli 2005 13:08 schreef Yeahinho het volgende:
Wie gaan er vanmiddag kijken? Robbie is op vakantie, DG komt maar wellicht iets later, Lady zit aan de overkant (), tong80 gaat al niet meer kijken sinds 1934, en OOSJ....?
Yeahinho heeft de foto's van het afscheid al DG!quote:Op zondag 31 juli 2005 16:41 schreef DutchGooner het volgende:
1-0 dus dankzij een e.d. van Telstar.
In de eerste helft 5 goede mogelijkheden gehad incl een niet te missen kans voor de uber-prutser Powel
Afscheid voor Koentje was![]()
Moest dat nou,die teksten erbij?quote:Op zondag 31 juli 2005 19:37 schreef Yeahinho het volgende:
[afbeelding]
DG heeft zijn fakkel neergelegd en zoekt een veilig heenkomen
[afbeelding]
En DG is spoorloos verdwenen[/i]
Bang dat je herkend wordt?!quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Moest dat nou,die teksten erbij?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |