was inderdaad als van ouds maar ach ik ben weer een dag van huis geweest!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:34 schreef Yeahinho het volgende:
De Open Dag was weer ouderwets kut.
Spelerspresentatie zoals altijd (al kwamen ze deze keer vanuit de m-side-tunnel), demo-training die ik na 10 minuten al niet meer aan kon zien (zo slaapverwekkend) en de Omroep Brabant-promotour die me niet bepaald kon bekoren. Maar we hebben het drooggehouden (klokslag 5 uur begon het te vallen) dus mogen niet klagen.
Hoezo 7,50?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:11 schreef Yeahinho het volgende:
Zo is dat Lady. Morgen ook maar weer naar de Vliert voor het spektakelstuk tussen FC Den Bosch en Stormvogels/Telstar. Voor slechts ¤ 7,50 mogen wij getuige zijn van deze ongetwijfeld slaapverwekkende oefenpot
.
Dat vragen wij ons ook allemaal afquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:35 schreef tong80 het volgende:
Waarom spelen ze geen oefenwedstrijd op zo'n dag ?
quote:Guerrero niet gewenste versterking
Daniel Guerrero is niet de gewenste versterking voor de eerste selectie. De Spanjaard trainde gisteren op proef mee met de beloftes, maar de technische staf zag in de aanvallende middenvelder niet de kwaliteiten die de gewenste versterking moet hebben.
Oorspronkelijk zou 'Dani' een week op proef mee trainen. Een wedstrijd met de beloftes op zaterdagochtend betekende echter al het eindstation voor Guerrero bij FC Den Bosch.
Hebben ze toen de verkeerde weggestuurd ?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:21 schreef DutchGooner het volgende:
Da's snel,moet me aan vorig seizoen denken...
Toen hadden ze ook een heel vreemdenlingen legioen op proef die zo weer weg warenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hebben ze toen de verkeerde weggestuurd ?
Zolang het niks kost maakt het geen kut uit.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:25 schreef Yeahinho het volgende:
Toen werd de ene na de andere Portugees, Oostenrijker en wat al niet meer voor voetballers die op proef waren naar huis gestuurd.
Ik denk dat ik vandaag de Formule 1 voor één keertje boven de FC verkies.quote:Op zondag 31 juli 2005 13:08 schreef Yeahinho het volgende:
Wie gaan er vanmiddag kijken? Robbie is op vakantie, DG komt maar wellicht iets later, Lady zit aan de overkant (), tong80 gaat al niet meer kijken sinds 1934, en OOSJ....?
Yeahinho heeft de foto's van het afscheid al DG!quote:Op zondag 31 juli 2005 16:41 schreef DutchGooner het volgende:
1-0 dus dankzij een e.d. van Telstar.
In de eerste helft 5 goede mogelijkheden gehad incl een niet te missen kans voor de uber-prutser Powel
Afscheid voor Koentje was![]()
Moest dat nou,die teksten erbij?quote:Op zondag 31 juli 2005 19:37 schreef Yeahinho het volgende:
[afbeelding]
DG heeft zijn fakkel neergelegd en zoekt een veilig heenkomen
[afbeelding]
En DG is spoorloos verdwenen[/i]
Bang dat je herkend wordt?!quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Moest dat nou,die teksten erbij?![]()
Zou je die naam van die 'foto-site' niet eens veraderenquote:Op zondag 31 juli 2005 19:37 schreef Yeahinho het volgende:
Meer foto's van LadyFCDB te zien op www.fcdbfans.nl.
Ik heb al veel commentaar gehoord, maar dit volg ik even niet..quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:43 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Zou je die naam van die 'foto-site' niet eens veraderen![]()
![]()
![]()
Nee hoor,het duurde mij te lang en ik stond de nodige rook te happen van de andere 3....quote:Op maandag 1 augustus 2005 07:50 schreef Reanimatie.com het volgende:
held op sokken
Ah, op die fiets!quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:25 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
http://www.fconderaan.nl/.......jpg
Snapte?
En al die rook is niet goed voor je gezondheid. Had al snel door waarom jij een rookvrije omgeving opzocht.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee hoor,het duurde mij te lang en ik stond de nodige rook te happen van de andere 3....
quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:18 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ken iemand die al een tijdje vóór de wedstrijd een rookvrije tribune opzocht.....
Oh Oh Yeahinho hoe kan je Rean nou toch vergetenquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:02 schreef Reanimatie.com het volgende:
Misschien moeten we anders maar informeren naar die Belg van Lierse. Dattie kan scoren heeft ie bewezen....
enne, Yeahinho, waarom staan al die nerds van hier in het OT, behalve ondergetekende.![]()
Zelfs die verkapte Lampenkap van een DD staat erbij![]()
Als DG je dan niet voor is, want dan staat er niemand in de OPquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:10 schreef Yeahinho het volgende:. Hoe kan ik die Nimweger nou vergeten...
Volgende OP sta je erbij!
Daar ben ik dus ook benieuwd naar.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Ben erg nieuwsgierig of Den Bosch weer mee kan doen voor het kampioenschap. Ik maak me wel een beetje zorgen over het gebrek aan scorend vermogen. Het doelpunt tegen Lierse was ook een eigen doelpunt van een Belg... Leitoe en Rajcomar zijn geen doelpuntenmachines ben ik bang...
Maar die is op vakantiequote:Op maandag 1 augustus 2005 23:17 schreef Reanimatie.com het volgende:
LadyFCDB > Ik denk dat er maar één grotere nerd als mij hier is...
.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:20 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Als DG je dan niet voor is, want dan staat er niemand in de OP
Het kan niet lang genoeg zijnquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:27 schreef LadyFCDB het volgende:
Hoelang is hij nog weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |