Hmmm ok, daar was ik gisteren ook.. maar niemand gezien.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:24 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Op de Rosmalense kermis ja, althans.... d'n Beer....
Hahahaha SUKKEL!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kutzootje. v/d Hoorn OPROTTEN!!
Die heb je nodig voor elke wedstrijd die geen vrije verkoop is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:26 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Je moet voor 1 wedstrijd dus zo'n uitkaart + foto aanvragen?
Behalve als je een seizoenskaart hebtquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die heb je nodig voor elke wedstrijd die geen vrije verkoop is.
Heldquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:59 schreef Yeahinho het volgende:
Kutzooitje.
Blij dat ik niet ben geweest, en ik vraag me af waarom ik vrijdag naar Emmen ga.....maar ik ga wel
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je je afvraagt waarom je gaat kun je beter thuisblijven...
Wat je een troost noemtquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:33 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Een troost: Powell eist nu ook al de penalty's op.![]()
leuk he? Huilen om het huilenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:15 schreef Yeahinho het volgende:
[..].
Leuk he? Reageren om het reageren.
Inderdaad.. als het nergens op slaat wat je zegt kun je nog altijd roepen dat het sarscasme was...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:21 schreef Yeahinho het volgende:
Bedankt voor de uitleg. Die maakt nog eens extra duidelijk dat mijn opmerking sarcastisch bedoeld was.
Of jij reageert op alles lekker serieusquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Inderdaad.. als het nergens op slaat wat je zegt kun je nog altijd roepen dat het sarscasme was...
Op dit soort dingen wel ja... en zeker op een avond waarop we van een amateurclub verliezen en daardoor o.a. de enige kans op een leuke wedstrijd tegen een eredivisieclub mislopen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Of jij reageert op alles lekker serieus
OK,zal ik alles van jou letterlijk gaan nemen......en ik dacht dat jij Yeahinho toch wel beter kende....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Op dit soort dingen wel ja... en zeker op een avond waarop we van een amateurclub verliezen en daardoor o.a. de enige kans op een leuke wedstrijd tegen een eredivisieclub mislopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |