Pcies,die beker zullen we toch nooit winnen en ja,tis een schande dat we verliezen van een stel amateurs en nee,ik zal er geen minuut slechter om slapen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:42 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Ik snap niet dat mensen d'r eigen druk kunnen maken om een verloren bekerwedstrijdje.
Die beker winde toch nooit van z'n leven.
Elke profclub heeft eens in de zoveel tijd er wel zo'n wedstrijd tussen zitten.
Om dan gelijk te gaan roepen dat van der Hoorn op moet rotten is zo om te![]()
![]()
Waarom?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Pcies,die beker zullen we toch nooit winnen en ja,tis een schande dat we verliezen van een stel amateurs en nee,ik zal er geen minuut slechter om slapen.
Als sommige graag van die "topclubs" willen zien gaan ze maar in Eindhoven,Rotterdam of amsterdam kijken.
En over vd Hoorn,ik begin ook steeds meer mijn vraagtekens bij hem te zetten.
Klopt, een aardig team wat maar liefst al een week in training wasquote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:25 schreef methodmich het volgende:
Den Bosch zeg...
Maassluis heeft een aardig team, maar dit....
Instelling van lek mijn vestje,3 100% kansen missen,een gretig Maassluis en dan krijg je een 2-1.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:25 schreef methodmich het volgende:
Den Bosch zeg...
Maassluis heeft een aardig team, maar dit....
Iemand van de Maassluis-gangers die me kan vertellen of kampioen Robert Visser meespeelde met Excelsior?
Dit is hem:
[afbeelding]
Hé boertje leren jullie nou maar eens de goeie spelers op te stellen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:11 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Klopt, een aardig team wat maar liefst al een week in training was
quote:De KNVB heeft Heracles Almelo en De Graafschap uit het Amstel Cup Toernooi verwijderd. Beide ploegen stelden in de eerste ronde een geschorste speler op die dus niet speelgerechtigd was.
Heracles stelde tegen DCG Sergio Hellings op. De speler had echter nog een schorsing staan. Heracles won met 0-3, maar dat is omgebogen tot een reglementaire 3-0 nederlaag. DCG komt in de volgende ronde uit tegen Go Ahead Eagles.
Bij De Graafschap was het Jeffrey de Visscher die nog een schorsing had staan, notabene uit zijn Heracles Almelo tijd. De Superboeren wonnen van AFC met 0-2 maar ook dit zal worden omgebogen tot een 3-0 nederlaag waardoor AFC zal verder bekeren tegen FC Omniworld.
Net op de site gezien dat hij inderdaad meespeelde, geselde de keeper nog met een mooi schot. Alleen heeft hij zijn haar pikzwart geverfd, vandaar dat ie minder opviel.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Instelling van lek mijn vestje,3 100% kansen missen,een gretig Maassluis en dan krijg je een 2-1.
En of ie meespeelde,ik zou het niet weten,kan hem iig niet voor de geest halen.
Och wij winnen iig nog van een amateurclub...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:36 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Hé boertje leren jullie nou maar eens de goeie spelers op te stellen.
[..]
Je hebt er alleen geen moer aan...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:51 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Och wij winnen iig nog van een amateurclub...![]()
Je broertje belt me net om 9 uur wakker of ik nog een plaatsje naar emmen hebquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:23 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Nee precies!
Is toch een mooie tijd om op te staan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je broertje belt me net om 9 uur wakker of ik nog een plaatsje naar emmen heb![]()
"ik"? Je hebt je rijbewijs niet eensquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je broertje belt me net om 9 uur wakker of ik nog een plaatsje naar emmen heb![]()
"ik"? Je hebt je rijbewijs niet eensquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Maar "IK" ga tenminste!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
"ik"? Je hebt je rijbewijs niet eens![]()
Och och och......quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Maar "IK" ga tenminste!
Emmen, boeren here we come!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |