Ahhhh sterkte ermee.....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:15 schreef Reanimatie.com het volgende:
*pffff* hier ook. Tandje nummer 3,4 en 5 doen een poging 'synchroom doorkomen'
De kleine Zwelg heeft het er moeilijk mee en papa ging er bijna van meehuilen.
Daar heb je ook meteen de 3 enige hoogtepunten van de wedstrijdquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach,wel 3 doelpunten die zeer fraai waren![]()
Het hartbrekende, maar schitterende, zelfgezongen 'een man mag niet huilen' houd me op de beenquote:
Ken je het liedje van Henk Damen, Mijn kleine Jochie???quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:24 schreef Reanimatie.com het volgende:
[..]
Het hartbrekende, maar schitterende, zelfgezongen 'een man mag niet huilen' houd me op de been
![]()
Mail het door aan Fred v/d Hoorn of Theo Bos en de motivatie moet er zijn.quote:Hahahaha. Is toch ook niet verkeerd hoor. Smitshoek uit. Altijd lastig. Den Bosch ook altijd lastig maar met ons fanatieke thuispubliek geef ik ons zeker wel een kans.
Maar wij hebben Berryquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mail het door aan Fred v/d Hoorn of Theo Bos en de motivatie moet er zijn.
Dat lijkt me wel heeeeeeeeel erg stug ,hij is gewoon basisspeler bij NEC en tevens financieel onhaalbaar lijkt mij.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:05 schreef Yeahinho het volgende:
Bjorn van der Doelen schijnt gezien te zijn bij het stadion.
Die zou geen verkeerd middenveld vormen samen met captain Paultje.
Hoeveel vraag jij per maand?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
Zou er niet ergens een 10 te huur zijn?
Voor dat laatste hebben we Powel alquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:44 schreef tong80 het volgende:
Den Bosch viel me tegen. Weinig vaste patronen nog en in de voorhoede een schrikbarend tekort aan creätiviteit. Eerste doelpunt viel vlak voor rust dat zegt alles. Ze hebben dringend behoefte aan een middenvelder die de aanvallers in stelling kan brengen en aan een spits die er in de eerste divisie 20 intrapt.
hij is geen basisspeler bij NEC, zit op de bank.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel heeeeeeeeel erg stug ,hij is gewoon basisspeler bij NEC en tevens financieel onhaalbaar lijkt mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |