Fijne vakantiequote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ben er morgen niet.. Vanavond op vakantie
Is ie niet doorweekt?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:36 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
DG ik heb ook nog een kaartje van FC Den Bosch - Lierse SK moet ik hem voor je bewaren?
Nee staat alleen een naam op..... weet niet of dat een probleem isquote:
Kaartjes met 'SV' (supportersvereniging) erop vindt ie al niks, dus dan ben ik bang dat ie aan jouw kaartje helemaal weinig plezier heeftquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:39 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Nee staat alleen een naam op..... weet niet of dat een probleem is
kan dr ook niks aan doen dat de elftalleider er altijd namen op schrijftquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:43 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Kaartjes met 'SV' (supportersvereniging) erop vindt ie al niks, dus dan ben ik bang dat ie aan jouw kaartje helemaal weinig plezier heeft.
Leukquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:35 schreef tong80 het volgende:
Zoontje van een vriend voetbalt bij FC en wordt morgen ook betrokken bij het programma.
Dan zittie over 2 jaar bij mijquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:02 schreef tong80 het volgende:
Ja hij is één van de jongsten van zijn lichting dacht ik.
Train je een team dan ?quote:
Nee, elftalbegeleider. Dat houdt in eht kort in:quote:
quote:
En aan Lurling!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:53 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
![]()
Als DG ergens een hekel aan heeft is het wel aan YNWA
Van mij mag hij echt opzouten. Hij komt ook gewoon kwaliteit tekort. Leuke speler voor de 1e klasse amateurs. Niets meer en niets minder.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:13 schreef Yeahinho het volgende:
Al dat gezeik op/om Powel, ik word er echt moe van....
Gisteren werkte ie zichzelf kapot, en als ie dat doet mag ie van mij gewoon in blauw-wit spelen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |