Van de volgende blijf ik afquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:56 schreef Chielus het volgende:
ik heb er nog steeds eentje klaarstaan maar ik ben op de een of andere manier altijd een beetje aan de late kant.
Call me stupid, maareh:....hoezo?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:52 schreef Dizer het volgende:
Het ging me dit keer om de titel
Ik vind de titel best toepasselijk op ons namelijk
Nouja, een eurotje of 15 voor een prachtige digipack editie, met beide versies van de film erop, extra's, DTS en engelse subs vind ik toch echt wel een mooi prijsje.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:19 schreef Mikkie het volgende:
Maar jouw idee van mooie prijzen is wat anders dan mijn idee ben ik bang
Ik zie dat Eyes Wide Shut ook weer bestelbaar is (was laatst gecancelled in mn order), maar die zit dus niet in de 3v25....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:13 schreef slindenau het volgende:
Na een berichtje naar de FRS gestuurd te hebben over het feit dat 2001: A S O niet in de 3 voor 25 actie zat, zoals alle andere kubrick's, heb ik deze en nog twee andere besteld (ze hebben 'em binnen een dag toegevoegd aan de actie, goeie actie van pear...frs hoor!).
tvp dus
Un Long Dimanche de Fiancailles betekent toch een hele lange verloving?quote:
Haha, wist gaar niet dat dat dat betekende. Ik dacht altijd iets in de trand van: een lange week de huppeldepupquote:Op woensdag 27 juli 2005 08:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Un Long Dimanche de Fiancailles betekent toch een hele lange verloving?
Nou wij zijn tot in de eeuwigheid verloofd met dvd's
Ja dat dacht ik dus eerst ook, want dimanche betekent zondag maar in het Frans is dat weer anders als je dimanche in een bepaalde zin gebruiktquote:Op woensdag 27 juli 2005 09:54 schreef Hare het volgende:
[..]
Haha, wist gaar niet dat dat dat betekende. Ik dacht altijd iets in de trand van: een lange week de huppeldepup
Ahaquote:Op woensdag 27 juli 2005 09:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus eerst ook, want dimanche betekent zondag maar in het Frans is dat weer anders als je dimanche in een bepaalde zin gebruikt
Gewoon even mailen. Als 'ie ook 9.99 is zetten ze deze weer in de actie.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:17 schreef metalbazzz het volgende:
[..]
Ik zie dat Eyes Wide Shut ook weer bestelbaar is (was laatst gecancelled in mn order), maar die zit dus niet in de 3v25....
Haha, ja, zo dacht ik idd!quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus eerst ook, want dimanche betekent zondag maar in het Frans is dat weer anders als je dimanche in een bepaalde zin gebruikt
Het betekent letterlijk: een lange zondag bezigheid, wat in het frans een (beetje ouderwetse) uitdrukking is voor iets dat heel lang duurt.quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hey ik heb 'm ook binnen met idd 17,54 belastingquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:23 schreef pascalheister het volgende:
Eindelijk binnen, wel met 17 euro belast maarja
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |