En terechtquote:Op zondag 17 juli 2005 15:10 schreef Brechtje het volgende:
Idd..
Al het bagger etc gaat gewoon dicht, daar hebben we gewoon geen zin in.
Danny en Brechtje denk ikquote:Op zondag 17 juli 2005 15:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
wie heeft dit subforum bedacjt?
dat laatste.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:19 schreef Xalopalyps het volgende:
Ik denk Danny en toen is Brechtje mod geworden OF Brechtje kwam met het idee en werd zo mod
Hoe lang heb je tegen danny gezeurdquote:Op zondag 17 juli 2005 15:22 schreef Brechtje het volgende:
Inderdaad.
Ik zit hier al zo'n 5 jaar, en mijn beide ouders zitten hier ook op Fok! en ik wou ook al super lang Moderator zijn.
En toen kwam dit dus..
kan kloppen, ik heb het hele topic leeggegooid. Er stond te veel bagger in. Niks mis met jouw reactie, maar een nieuw begin werkte in dit geval beter.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:28 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Knorretje, ik had in het topic: Hoelaat mag jij thuiskomen op zaterdagavond? een gewoon sirieus antwoord gegeven en jij hebt hem verwijderdniet lief hoor
Maar ik heb hem weer opnieuw gepost dus er is niks aan de hand
oke is goed hoorquote:Op zondag 17 juli 2005 15:35 schreef Knorretje het volgende:
[..]
kan kloppen, ik heb het hele topic leeggegooid. Er stond te veel bagger in. Niks mis met jouw reactie, maar een nieuw begin werkte in dit geval beter.
Je was me net voorquote:Op zondag 17 juli 2005 17:55 schreef Koenz0r het volgende:
Hoever ga je voor de cam?
Pff, totaal onzinnig topic
Mooi zulk soort topics zouden altijd wel blijven maar hopelijk steeds minder.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:58 schreef Knorretje het volgende:
[..]
en jullie waren sneller met hier melden dan dat ik kon sluiten
maar zit dicht
tofquote:Op zondag 17 juli 2005 15:22 schreef Brechtje het volgende:
Inderdaad.
Ik zit hier al zo'n 5 jaar, en mijn beide ouders zitten hier ook op Fok! en ik wou ook al super lang Moderator zijn.
En toen kwam dit dus..
Ow wacht ff, mergen met Heb jij een bijbaantje en hoeveel verdien je? kan ook nog !!!quote:Op zondag 17 juli 2005 18:28 schreef Loedertje het volgende:
Wil iemand "Kinderprostituees verzieken de markt" verplaatsen naar PUB?
Nee.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:36 schreef zoalshetis het volgende:
mag je hier alleen onder de 18 in?
Nee natuurlijk niet iedereen is welkom hoorquote:Op zondag 17 juli 2005 18:36 schreef zoalshetis het volgende:
mag je hier alleen onder de 18 in?
[IED] [PUB]quote:Op zondag 17 juli 2005 18:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet iedereen is welkom hoor![]()
Daar ben ik dus mijn post kwijt geraakt..quote:Op zondag 17 juli 2005 15:35 schreef Knorretje het volgende:
[..]
kan kloppen, ik heb het hele topic leeggegooid. Er stond te veel bagger in. Niks mis met jouw reactie, maar een nieuw begin werkte in dit geval beter.
Nee het is bedoelt voor Pubers op de eerste plaats maar iedereen mag komenquote:
[IED] is [PUB]quote:Op zondag 17 juli 2005 18:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee het is bedoelt voor Pubers op de eerste plaats maar iedereen mag komen![]()
Ik vroeg mij ook al af waarom topics over de eerste keer neuken en vingeren wél mag en als een *stomme jongen een topic gaat openen* die dicht moetquote:Op zondag 17 juli 2005 19:43 schreef APK het volgende:
Euh, waarom is deze: Eerste zaadlozing. op slot
Haal dan efe achterlijke reacties weg ofzo, de OP is toch normaal?
quote:Op zondag 17 juli 2005 19:43 schreef APK het volgende:
Euh, waarom is deze: Eerste zaadlozing. op slot
Haal dan effe achterlijke reacties weg ofzo, de OP is toch normaal?
Nee dat is niet normaal als je grappig wil zijn ga je maar naar :quote:Geboortedatum: 1964-06-11
quote:Op zondag 17 juli 2005 19:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nee dat is niet normaal als je grappig wil zijn ga je maar naar :
Onzin voor je leven!
Wat heeft mijn leeftijd er trouwens mee te maken?quote:Op zondag 17 juli 2005 19:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nee dat is niet normaal als je grappig wil zijn ga je maar naar :
Onzin voor je leven!
Als je nou 12 was en op die manier zou posten zou het nog geloofwaardig overkomen maarquote:Op zondag 17 juli 2005 19:50 schreef APK het volgende:
[..]
Wat heeft mijn leeftijd er trouwens mee te maken?
En dat maak jij uit?quote:Op zondag 17 juli 2005 19:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Als je nou 12 was en op die manier zou posten zou het nog geloofwaardig overkomen maar
als je uit de jaren 60 komt en zo post![]()
dat lijkt mij de eerste voorwaarde idd.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:44 schreef Loedertje het volgende:
Eigenlijk moet er ook een puberjongetje meemodden met dit forum want anders gaan alle jongenstopics dicht...
Is de jeugd van tegenwoordig zo preuts APK?quote:Op zondag 17 juli 2005 19:50 schreef APK het volgende:
[..]
Wat heeft mijn leeftijd er trouwens mee te maken?
Volgens mij niet.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:55 schreef Loedertje het volgende:
Is de jeugd van tegenwoordig zo preuts APK?
Merci.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:58 schreef Brechtje het volgende:
APK met overleg is het topic weer open gegaan, en de berchtjes verwijndert.
We kijken het nu wel even toe!
Wow, een goede modquote:Op zondag 17 juli 2005 19:58 schreef Brechtje het volgende:
APK met overleg is het topic weer open gegaan, en de berichtjes verwijndert.
We kijken het nu wel even toe!
Nee dat is helemaal niet zo.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:44 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er ook een puberjongetje meemodden met dit forum want anders gaan alle jongenstopics dicht...
nu nog een mannelijke mod van hetzelfde niveau voor de mannen in dit forum. zoals jij ook al terecht aangaf.quote:
ga je dat 'verwijndert' nu handhaven?quote:Op zondag 17 juli 2005 20:02 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nee dat is helemaal niet zo.
Maar in dat topic werd al meteen gebaggert, dus ging het even op slot.
Na overleg weer open, en alle reacties eruit verwijndert.
Het zou wel eerlijker zijn en Meki heeft er écht heel veel zin in net als jij..quote:
Keurig gedaan..quote:Maar in dat topic werd al meteen gebaggert, dus ging het even op slot.
Na overleg weer open, en alle reacties eruit verwijndert.
quote:Op zondag 17 juli 2005 20:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ga je dat 'verwijndert' nu handhaven?![]()
![]()
eigenlijk had je dit moeten posten:quote:
Jij bent als maagd ook welkom hoor, vinger jij nu meer dan een meisje die wel aan heftige sex doet? Heb je het daar weleens over met je vriendinnen?quote:
Je moest eens weten hoe gelukkig ik nu benquote:Op zondag 17 juli 2005 21:56 schreef Loedertje het volgende:
Jij bent als maagd ook welkom hoor
Ik las eens een boek, daarin vingerde de hoofdpersoon in zijn portemonneequote:vinger jij nu meer dan een meisje die wel aan heftige sex doet?
Nee, die lezen andere boeken.quote:Heb je het daar weleens over met je vriendinnen?
Dat is alleen maar zelf solliciteren naar een ban.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik neem aan dat de mods/admins/fa's dat zelf beslissen, en banaanvraag is opzich not-done
Dat is hier uitgelegd.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:59 schreef Frazz het volgende:
Waarom zie ik de gesloten topics niet?
Aaaaah!quote:Op zondag 17 juli 2005 22:57 schreef NiteSpeed het volgende:
Brechtje, lieve schat. Ik heb even wat reclame gemaakt voor je forum op het weblog.
http://weblog.fok.nl/blog/7668
Wat staat daar?quote:Op zondag 17 juli 2005 22:57 schreef NiteSpeed het volgende:
Brechtje, lieve schat. Ik heb even wat reclame gemaakt voor je forum op het weblog.
quote:Vandaag is al een tijdje een nieuwe subforum geopend op het forum.
quote:Op zondag 17 juli 2005 22:57 schreef NiteSpeed het volgende:
Dan gedraag je je ff volwassen tot Brechtje er weer is, en laat je het dubbele topic lekker zakken.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:06 schreef brainster het volgende:
Mag er een slotje op een van de 2 slowchat-deel 2 topics? Er onstaat best wel verwarring.
dit te zienquote:Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.
vreemdquote:Op maandag 18 juli 2005 00:23 schreef Bluezz het volgende:
Ik krijg
[..]
dit te zien
Raar... er is verder geen nieuw sc topic door iemand anders geopend?
Ja iddquote:Op maandag 18 juli 2005 00:01 schreef twiejewurd het volgende:
maar brecht dat betekend dat je nu langer mag opblijven want je moet modden
moest jij niet slapen!quote:Op maandag 18 juli 2005 01:03 schreef Brechtje het volgende:
Ja.
quote:Op maandag 18 juli 2005 00:57 schreef Ole het volgende:
Mag het PUB forum de hele nacht open blijven?
F*CK YOU DAN LEKKERquote:
Damn, het gaat hard. Dan doe ik deel 4 ofzo wel.quote:Op maandag 18 juli 2005 11:27 schreef Brechtje het volgende:
Helaas Jaguarized, je kunt Deel3 niet openen, want je slaapt!
Het is vakantie toch?quote:
Is dat een klacht?quote:Op maandag 18 juli 2005 15:24 schreef Dark_Killah het volgende:
Mja..
Ik ben Brechtje enzo..
k sit op rudOlf steiner cOllege in rOtterdam, dat is égt dé stad van hOlland weetj
OHJA, en k ben een tweelinG zus met rOsalie!!
j kan me altijd vinde bij de paarde, vriende in R-dam, discO's, of in het parkje (A)
Jezus.
simpel en snel te lezen.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:24 schreef Dark_Killah het volgende:
Mja..
Ik ben Brechtje enzo..
k sit op rudOlf steiner cOllege in rOtterdam, dat is égt dé stad van hOlland weetj
OHJA, en k ben een tweelinG zus met rOsalie!!
j kan me altijd vinde bij de paarde, vriende in R-dam, discO's, of in het parkje (A)
Jezus.
O ja, potver.quote:
snel te lezen?quote:
quote:Speciaal voor pubers en tieners maar anderen zijn ook welkom, als ze zich normaal gedragen. Hier kunnen topics geopend worden over seks, jongens, meiden, foto's, piercings, uitgaan, ouders en wat nog meer ter sprake komt.
Die zijn niet zichtbaar. Staat in het welkomstbericht.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:33 schreef pfaf het volgende:
Waarom zie ik in dit forum geen gesloten topics?
Er staat jezus onder, ik vind van niet, het is simpel en snel te lezenquote:Op maandag 18 juli 2005 17:19 schreef koninghay het volgende:
[..]
snel te lezen?
waar heb je het over?
rot toch een eind op manquote:Op maandag 18 juli 2005 20:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Er staat jezus onder, ik vind van niet, het is simpel en snel te lezen
ja dit is inderdaad simpel en snel te lezen.quote:alstublieft zeg
Puhlease, maak je ergens anders druk overquote:Op maandag 18 juli 2005 21:07 schreef koninghay het volgende:
[..]
rot toch een eind op man
[..]
ja dit is inderdaad simpel en snel te lezen.
Niet elke puber zin in de breezah wereld en kan dit lezen chef!
doe ik niet...quote:Op maandag 18 juli 2005 21:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Puhlease, maak je ergens anders druk over
Sarcasmequote:Op maandag 18 juli 2005 21:13 schreef koninghay het volgende:
[..]
doe ik niet...
ik zeg alleen dat het niet simpel en snel te lezen is zoals jij beweert
oke waar was dan de PI?quote:
jaquote:
misschien is de op wat cynisch, maar het gaat wel om een groot probleem.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:37 schreef funmaster het volgende:
Onderstaand topic mag van mij op slot:
Hoe was je Tiener-Zwangerschap?
quote:Op maandag 18 juli 2005 15:56 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe populair ben jij?
Masturberen
Zouden daar de offtopic reacties van Little_Meanie kunnen worden weggehaald?
Bvd.
Volgens mij is het wel serieus bedoelt .quote:Op maandag 18 juli 2005 21:37 schreef funmaster het volgende:
Onderstaand topic mag van mij op slot:
Hoe was je Tiener-Zwangerschap?
lock it! en wacht op mensen die wel een serieus topic hierover kunnen openen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:01 schreef Brechtje het volgende:
Heb ik gedaan, helaas wordt er weer gebaggert.
Waait wel weer over .quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:01 schreef Brechtje het volgende:
Kan je dan ook nog ff kijken naar die 2 topicjes die ik hierboven heb gekoppiepeest?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:01 schreef Brechtje het volgende:
Dat masturberen topic is toch al op slot. Whine niet zoquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kan je dan ook nog ff kijken naar die 2 topicjes die ik hierboven heb gekoppiepeest?
Dat had ik niet gezien.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:08 schreef BBG het volgende:
[..]
Dat masturberen topic is toch al op slot. Whine niet zo![]()
Jij vindt jezelf heel wat he? terwijl je zelf nog een kutnewbie bent!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat had ik niet gezien.[afbeelding] Taaltje weer van een n00b...
![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:03 schreef 35koeien het volgende:
[..]
Jij vindt jezelf heel wat he? terwijl je zelf nog een kutnewbie bent!
die hard bezig is zichzelf in te likken!
dit vind ik eigenlijk een hele goede vraag!quote:Op maandag 18 juli 2005 00:57 schreef Ole het volgende:
Mag het PUB forum de hele nacht open blijven?
Met mij wel hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:21 schreef Dark_Killah het volgende:
Goedemorgen modjes, zeikers, liefhebbers en lurkers.
Alles kits?
neej man! Dan kunnen de pubers hier nog posten NA-DAT ze zijn uitgegaanquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit vind ik eigenlijk een hele goede vraag!
ik ben van mening dat je nį 23:00 niet meer kan posten in pub!
ja maar door de week moet het zeker om 11 uur dicht!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
neej man! Dan kunnen de pubers hier nog posten NA-DAT ze zijn uitgegaan![]()
Ja dat vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:16 schreef RaymanNL het volgende:
Waarom worden gesloten topics hier direct verwijderd uit het subforum? (en uit je MyAT) dat is nl niet bij andere fora
het is echt irritant! Kan er niet wat aangedaan wordenquote:
Zeker. Daarom ben ik ook benieuwd hoe Rooytjuh aan die oude deeltjes is gekomen van de SC.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:17 schreef Renesite het volgende:
dat z dus weg gan
Dat heeft Danny zo ingesteld.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
het is echt irritant! Kan er niet wat aangedaan worden![]()
Het is toen gekomen tijdens het baggeren Zondag![]()
Maakt niet uit johquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:20 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ja
Ik was bezig met het een beetje op te schonen.
Sorry!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:08 schreef MaRySe het volgende:
Beugel / Slotjes en andere tandjes-zaken.
slotjs = slotjes
TT kan je zelf ook wijzigen toch?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Brechtje![]()
Wil je de TT effe veranderen ...
PUB Chat 13: PUB heeft zomer Vakantie *O*
Zomervakantie moet aan elkaar![]()
Ik heb het ff gedaan. Ben je nu boos?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Brechtje![]()
Wil je de TT effe veranderen ...
PUB Chat 13: PUB heeft zomervakantie *O*
Zomervakantie moet aan elkaar![]()
Ja ik vind dat ook vervelend dat gesloten topics verdwijnen uit de topiclijst, volgens de crew komt dit omdat er afgelopen zondag in dit forum zoveel gebaggerd is.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:58 schreef DaMook het volgende:
Wel lastig dat gesloten topics verdwijnen merk ik nu, nu kan ik niet teruglezen in het SC topic waar ik vanmorgen in ge-eindigt was, kan ik niet meer zien of ze het zonder mij net zo gezellig hadden
.
65 topics gesloten in 2 dagenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:01 schreef funmaster het volgende:
[..]
Ja ik vind dat ook vervelend dat gesloten topics verdwijnen uit de topiclijst, volgens de crew komt dit omdat er afgelopen zondag in dit forum zoveel gebaggerd is.
Ja vreselijkquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:59 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik heb het ff gedaan. Ben je nu boos?![]()
nee, dat is onzin.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:05 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Tieft deze bagger dan ook es effe dicht.
Omdat je altijd ingelogd moet zijn om te kunnen posten?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:05 schreef Echo99 het volgende:
Waarom kan je trouwes nie posten in PUB als je niet ingelogd bent?
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Omdat je altijd ingelogd moet zijn om te kunnen posten?![]()
De een gaat over scheren, de andere over kapsels. Lijkt me niet echt erg om ze beiden open te laten.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:39 schreef Jaguarized het volgende:
Tieners met hun hoofdharen
Haar: Schaam, Oksel, Hoofd, Snor & Overig.
Kan er wellicht een centraal topic komen? Nu lopen er eigenlijk 2 naast elkaar.
Niet gezien.quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:08 schreef Conflict het volgende:
[..]
De een gaat over scheren, de andere over kapsels. Lijkt me niet echt erg om ze beiden open te laten.
of je leest eerst de topics voordat je blaatquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:39 schreef Jaguarized het volgende:
Tieners met hun hoofdharen
Haar: Schaam, Oksel, Hoofd, Snor & Overig.
Kan er wellicht een centraal topic komen? Nu lopen er eigenlijk 2 naast elkaar.
Er wordt jou hier niks gevraagd.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:23 schreef 35koeien het volgende:
[..]
of je leest eerst de topics voordat je blaat
ben jij eigenlijk een lekker wijf?quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:48 schreef Brechtje het volgende:
Bedankt
Wat denk jij nou.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:59 schreef gewoon_een_kloon het volgende:
[..]
ben jij eigenlijk een lekker wijf?
Staat in lifestyle.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:48 schreef MaRySe het volgende:
Mag mijn only topic terug?
EYquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:59 schreef gewoon_een_kloon het volgende:
[..]
ben jij eigenlijk een lekker wijf?
Ga eerst maar eens nadenken wat de bedoeling van dit topic is. Daarna mag je gaan nadenken over wat je nou zelf aan het doen bent.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:28 schreef 35koeien het volgende:
[..]
nee jou ook niet maar je bemoeid je wel overal mee!
nja jij roept allemaal dingen waar je geen verstand van hebt. Dus hou dan liever je kop dicht.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens nadenken wat de bedoeling van dit topic is. Daarna mag je gaan nadenken over wat je nou zelf aan het doen bent.
mag tie weer los??quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:09 schreef Brechtje het volgende:
Bedankt, maar ik zag dat er al was ingegrepen.
Eensch.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:41 schreef MaRySe het volgende:
PUB Slowchat #29: Iedereen cheilt op Imberr!
deze is dubbel
Zeg hallo laten we even naar de tijdstippen kijken aub.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:06 schreef MaRySe het volgende:
Deze is ook dubbel
Tieners en versierblunders
ook gesloten... maak dan ff voordat de ene vol is, de afspraak wie een nieuwe maakt, lijkt me wel zo hendigggquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:41 schreef MaRySe het volgende:
PUB Slowchat #29: Iedereen cheilt op Imberr!
deze is dubbel
Was al aangekondigd dat de nieuwe klaarstond maar daar wordt snel overheen gelezen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:06 schreef Conflict het volgende:
[..]
ook gesloten... maak dan ff voordat de ene vol is, de afspraak wie een nieuwe maakt, lijkt me wel zo hendiggg![]()
geen probleem!quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Was al aangekondigd dat de nieuwe klaarstond maar daar wordt snel overheen gelezen.![]()
![]()
tsss zeker omdat een van die 2 van jou is?quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zeg hallo laten we even naar de tijdstippen kijken aub.
done...quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:09 schreef Conflict het volgende:
Tieners en versierblunders en http://forum.fok.nl/topic/730534 worden gemerged![]()
Die is gesloten en met een beetje moeite kan je best wel bedenken waarom.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:52 schreef Jajong het volgende:
Hee! waar is mijn raad je plaatje variant topic?!?!
Ik heb het aangekaartquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoezo klagen over slotje??? Je kunt ze neit eens zien..
Ik vind eigenlijk ook dat de gesloten topics nu ongeveer wel weer zichtbaar mogen wordenquote:
Mag dan ook de bagger en zo er uitquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:09 schreef Conflict het volgende:
Tieners en versierblunders en http://forum.fok.nl/topic/730534 worden gemerged![]()
Jouw topic was gewoon een beetje matig, anders was 'ie zeker mee naar FHZ gegaan. Anders kan ieder topic wel opnieuw geopend worden.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:05 schreef tonks het volgende:
Conflict
Mag mijn topic weer open? Anders kunnen de topics waar GAD en DIG en GC en UVT en LIF en CUL voor zijn ook wel dicht
Waar hangt jou collega mod eigenlijk uit vandaag??quote:Op zondag 24 juli 2005 15:12 schreef Conflict het volgende:
[..]
Jouw topic was gewoon een beetje matig, anders was 'ie zeker mee naar FHZ gegaan. Anders kan ieder topic wel opnieuw geopend worden.
Geen ideequote:Op zondag 24 juli 2005 15:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waar hangt jou collega mod eigenlijk uit vandaag??
Ik heb het nogmaals aangekaart, meer kan ik niet doen. Wanneer je een topic niet kan vinden mag je het mij altijd ff vragen, in dit topic, via mail of msnquote:Op zondag 24 juli 2005 08:30 schreef DaMook het volgende:
Die slotjes die onzichtbaar worden begint irritant te worden
Ik kan nu de SC niet meer vinden, dus die is waarschijnlijk vol. Nu kan ik alleen de laatste reactie niet zien
.
Kan dit aub verandert worden ? Het gebagger is nu toch wel grotendeels over.
Nu weer op msnquote:Op zondag 24 juli 2005 16:42 schreef Brechtje het volgende:
Ben er al weer een klein poosje hoor, sinds 4 uur ofzo
Heb alweer slotje gezet, paar waarschuwingen en veel gereageerd.
*Gaat weer aan de slag!![]()
Deel 1 is vol. Daarom hebben we nu deel 2: Het Puber en Tiener userfoto topic deel 2 !quote:Op zondag 24 juli 2005 21:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
Waar is het fototopic?
Maar doel groep van Habbo is pubers toch ?quote:Op maandag 25 juli 2005 21:07 schreef classpc het volgende:
Kan het Habbo Hotel topic weer verplaatst worden naar GC of een subforum waar het past?
Het gaat namelijk om mensen ouder dan 16. Dus niet alleen pubers en tieners.
Dat heeft niets met het topic te maken, lijkt mij.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Maar doel groep van Habbo is pubers toch ?![]()
Lijkt me niet echt zinvol.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:07 schreef classpc het volgende:
Kan het Habbo Hotel topic weer verplaatst worden naar GC of een subforum waar het past?
Het gaat namelijk om mensen ouder dan 16. Dus niet alleen pubers en tieners.
En waarom niet?quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:16 schreef Conflict het volgende:
[..]
Omdat ik dan alle topics moet verplaatsen![]()
Nou ja zeg, zit niet zo te miepen, als je een Habbo topic voor volwassen wil hebben dan open je die maar lekker in GC of GAM ofzo, wie weet blijft 'ie open daar.. Deze is voor PUB en blijft hier lekker staan.quote:
opgelost!quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:43 schreef Jaguarized het volgende:
Waar ga jij uit als je uit gaat? en Waar ga jij uit op zaterdagavond? lijken redelijk wat op elkaar...
Vééééééél te snel idd....quote:
Met 15600 SC-posts doen we het goed.quote:Op donderdag 28 juli 2005 02:45 schreef Brechtje het volgende:
Maar ik ga nu echt.
*Zucht*
Nog zo'n 50 post en PUB heeft al 30.000 posts
Gaat super.
Nee dat heet niet goed... Dat heet KUT dat betekend dat het enkel en alleen een slowchatforum is.quote:Op donderdag 28 juli 2005 02:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Met 15600 SC-posts doen we het goed.![]()
Nee, dat is niet zo.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:27 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Nee dat heet niet goed... Dat heet KUT dat betekend dat het enkel en alleen een slowchatforum is.
Maar Brechtje een helft slowchat is best veel voor een forum...quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:07 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo.
De helft slowchat ongeveer, en de andere helft het andere.
Ik ben trouwens die ene die weer mag posten van je moeder. En waar je gister mee in een msn gesprek zat.quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:50 schreef Brechtje het volgende:
Ja, het is er ook heel erg aan toegegaan, 53 topics slowchat in ruim een 1,5 week is idd heel veel. Maar nu gaat het al wat rustiger daar.
Wat lul jij, hij is gewoon geopend in GC en daarna verplaatst naar PUB, door een mod die de OP niet eens had gelezen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:32 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nou ja zeg, zit niet zo te miepen, als je een Habbo topic voor volwassen wil hebben dan open je die maar lekker in GC of GAM ofzo, wie weet blijft 'ie open daar.. Deze is voor PUB en blijft hier lekker staan.
Er zijn eerder ook al twee topics over versierpogingen gemergd. Bij dat dubbele topic waren ook maar een paar reacties. Als je als moderator dat niet kan, dan kan je wel aan een FA vragen of die het even wil doen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:32 schreef Brechtje het volgende:
Dat kunnen moderators niet.
En in 'Tijdschriften' waren niet zo veel reacties.
Als je zo begint niet nee.quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:38 schreef classpc het volgende:
[..]
Maar goed, met jou discussiėren heeft geen zin.
Vertel dan geen dingen die niet waar zijn. Dat topic is in de eerste plaats helemaal niet in PUB geopend.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:07 schreef Conflict het volgende:
[..]
Als je zo begint niet nee.
En anders ga je maar je gelijk proberen te halen bij die mod die hem verplaatst heeft. Of dacht je dat ik dan gewoon dat topic terug naar GC ga moven ofzo? .
Moeten we gelijk met termen als lul gaan gooien? ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:38 schreef classpc het volgende:
[..]
Wat lul jij, hij is gewoon geopend in GC en daarna verplaatst naar PUB, door een mod die de OP niet eens had gelezen.
Maar goed, met jou discussiėren heeft geen zin.
dan heb je dat helemaal verkeerd. Een mod bepaald zelf of een topic naar een ander forum gaat. Nadat dat topic verplaatst is mag een moderator van dat forum weten of het open blijft of dicht gaat. Zo gaat het op Fok!quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:22 schreef classpc het volgende:
[..]
lijkt mij een zaak voor de PUB modjes.
Stuur voortaan een fatsoenlijke url!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:03 schreef Jajong het volgende:
http://forum.fok.nl/fok/post_reply/733583/4/50/29222929
OOOH EEN DOODSVERWENSING DAT MAG NIET
Je hebt het zelf ook een beetje uitgelokt.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:03 schreef Jajong het volgende:
http://forum.fok.nl/fok/post_reply/733583/4/50/29222929
OOOH EEN DOODSVERWENSING DAT MAG NIET
Ik zie mezelf als hulpstuk bij het filteren van ongewenst gespuis.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:08 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Je hebt het zelf ook een beetje uitgelokt.Maar het was niet aardig van BObNL
ga jezelf dan filteren want voor velen hier ben jij ongewenst gespuisquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik zie mezelf als hulpstuk bij het filteren van ongewenst gespuis.
Imberr ik ben het weer eens met je eensquote:Op zondag 31 juli 2005 01:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
ga jezelf dan filteren want voor velen hier ben jij ongewenst gespuis![]()
sorry mods..dat moest ff![]()
Ik adviseer je om op te houden met dat irritante, zuigerige gedrag van jequote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik zie mezelf als hulpstuk bij het filteren van ongewenst gespuis.
Nee, er staat nergens dat ik niet irritant mag doen.quote:Op zondag 31 juli 2005 06:28 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik adviseer je om op te houden met dat irritante, zuigerige gedrag van je
ban! ban! ban!quote:Op zondag 31 juli 2005 14:16 schreef Jajong het volgende:
fuck it, kan iemand me bannen uit PUB. Kutforum.
Volgens mij als jij zo door gaat word jij wel uit meer gebant dan alleen PUBquote:Op zondag 31 juli 2005 14:16 schreef Jajong het volgende:
fuck it, kan iemand me bannen uit PUB. Kutforum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |