Meer niet?quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:45 schreef misteeq het volgende:
Tanden! Absoluut! Gepoetste tanden verklaart al veel voor een man! En als ze dan nog wit en recht zijn, is dat al mooi meegenomen...
Vet, dan val ik meteen in de smaak!quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:45 schreef misteeq het volgende:
Tanden! Absoluut! Gepoetste tanden verklaart al veel voor een man! En als ze dan nog wit en recht zijn, is dat al mooi meegenomen...
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:45 schreef misteeq het volgende:
meldtquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:13 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Hmm. Mijn lief heeft alle eigenschappen die ik altijd al aantrekkelijk vond
-Lang blond haar
-Baard (liefst met vlechtjes)
-Lang
-Atletisch gebouwd
-Blauwe ogen
Kortom, ik val op vikings![]()
![]()
En verder is het belangrijk dat mannen SCHOON zijn.
PICSquote:
Deel 1 is niet meer te vinden omdat normale users de gesloten deeltjes niet kunnen zien.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:02 schreef nuclear-rabbit het volgende:
linkje naar deel 1 in de op is mss fijn
Alsof vikingen schoon zijnquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:13 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Hmm. Mijn lief heeft alle eigenschappen die ik altijd al aantrekkelijk vond
-Lang blond haar
-Baard (liefst met vlechtjes)
-Lang
-Atletisch gebouwd
-Blauwe ogen
Kortom, ik val op vikings![]()
![]()
En verder is het belangrijk dat mannen SCHOON zijn.
Goed gekleed is behoorlijk relatiefquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:27 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Alsof vikingen schoon zijn
Hmm val wel op gozres die grappig en spontaan zijn... En goed gekleed zijn..
Je lijkt veel op mij...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:59 schreef NerdoNielso het volgende:
spijkerbroeken met een gat erin mag 'weer'....
Maargoed, zoiets beter dan: donderblauwe spijkerbroek met daaronder rood/witte puma schoenen (dunne cel 4 schoenen) en dat gecombineerd met of: een fel gekleurd t-shirt met kreet of een (halter)shirtje met daar over een vest of overhemd met korte mouw. En natuurlijk haar dat lang genoeg is om net om te vallen...
*getracht mezelf te omschrijven*
Voorverneukte broeken zijn leukquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:11 schreef mrkanarie het volgende:
wat vinden de vrouwen trouwens van broeken? Mag een al reeds voor-verneukte broek met de rafels er al ingewerkt of is dat te hip?
Dat heb ik niet gezegd. Ik zei alleen dat ik aan die kenmerken voldoe.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:21 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
PICSMooie mannen zijn altijd welkom
Vallen wiskunde grapjes daar ook onder?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Humor en intelligentie.
Ik ben zo amathematisch dat ik ze waarschijnlijk niet eens snapquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:44 schreef bierglas het volgende:
[..]
Vallen wiskunde grapjes daar ook onder?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |