Meer niet?quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:45 schreef misteeq het volgende:
Tanden! Absoluut! Gepoetste tanden verklaart al veel voor een man! En als ze dan nog wit en recht zijn, is dat al mooi meegenomen...
Vet, dan val ik meteen in de smaak!quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:45 schreef misteeq het volgende:
Tanden! Absoluut! Gepoetste tanden verklaart al veel voor een man! En als ze dan nog wit en recht zijn, is dat al mooi meegenomen...
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:45 schreef misteeq het volgende:
meldtquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:13 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Hmm. Mijn lief heeft alle eigenschappen die ik altijd al aantrekkelijk vond
-Lang blond haar
-Baard (liefst met vlechtjes)
-Lang
-Atletisch gebouwd
-Blauwe ogen
Kortom, ik val op vikings![]()
![]()
En verder is het belangrijk dat mannen SCHOON zijn.
PICSquote:
Deel 1 is niet meer te vinden omdat normale users de gesloten deeltjes niet kunnen zien.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:02 schreef nuclear-rabbit het volgende:
linkje naar deel 1 in de op is mss fijn
Alsof vikingen schoon zijnquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:13 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
-Lang blond haar
-Lang
-Atletisch gebouwd
-Blauwe ogen
![]()
Goed gekleed is behoorlijk relatiefquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:27 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Alsof vikingen schoon zijn
Hmm val wel op gozres die grappig en spontaan zijn... En goed gekleed zijn..
Je lijkt veel op mij...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:59 schreef NerdoNielso het volgende:
spijkerbroeken met een gat erin mag 'weer'....
Maargoed, zoiets beter dan: donderblauwe spijkerbroek met daaronder rood/witte puma schoenen (dunne cel 4 schoenen) en dat gecombineerd met of: een fel gekleurd t-shirt met kreet of een (halter)shirtje met daar over een vest of overhemd met korte mouw. En natuurlijk haar dat lang genoeg is om net om te vallen...
*getracht mezelf te omschrijven*
Voorverneukte broeken zijn leukquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:11 schreef mrkanarie het volgende:
wat vinden de vrouwen trouwens van broeken? Mag een al reeds voor-verneukte broek met de rafels er al ingewerkt of is dat te hip?
Dat heb ik niet gezegd. Ik zei alleen dat ik aan die kenmerken voldoe.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:21 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
PICSMooie mannen zijn altijd welkom
Vallen wiskunde grapjes daar ook onder?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Humor en intelligentie.
Ik ben zo amathematisch dat ik ze waarschijnlijk niet eens snapquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:44 schreef bierglas het volgende:
[..]
Vallen wiskunde grapjes daar ook onder?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:13 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
-Lang blond haar
-Lang
-Atletisch gebouwd
-Blauwe ogen
![]()
![]()
Whoeew!!
Toppunt van wiskunde?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben zo amathematisch dat ik ze waarschijnlijk niet eens snap
Maar kom maar op als je een leuke hebt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf is amathematischquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben zo amathematisch dat ik ze waarschijnlijk niet eens snap
Maar kom maar op als je een leuke hebt!
Het tegenovergestelde van mathematisch, het wiskundig aangelegd zijnquote:
Aha, prachtig woord verderquote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:27 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde van mathematisch, het wiskundig aangelegd zijn
Meestal noemen ze die mensen gewoon Alpha's en de wiskunde-freaks: de Beta's
NEUKEN?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:12 schreef Spiller het volgende:
Die heb ik!
*fotoboek opent*quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:35 schreef Dakota het volgende:
daar kan je niet neuken hoor
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Toppunt van wiskunde?Ik moest niet eens giechelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
Vrouwen hebben geen humorquote:
Waarom denk je dat ik een man wil die het wel heeft?quote:
Om uiteindelijk te kunnen paren en een nakomeling voort te brengen?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik een man wil die het wel heeft?
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Toppunt van wiskunde?haha ik moest lachen, beetje leslie nielsen niveau, is best te doen op dit momentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ Bericht 22% gewijzigd door Duder op 31-07-2005 01:09:35 ]Ik heb meer respect voor feministen met grote borsten.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |