quote:
Lezen is soms best moeilijk.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:46 schreef Knikkerputje het volgende:
zolang ze niet boven de 39 kilo komt ga ik er wel overheen
Ik heb alleen bierspierenquote:Op zondag 17 juli 2005 18:53 schreef Brechtje het volgende:
Ogen, het innerlijk. Mag wel beetje spieren hebben
Tja het licht natuurlijk aan de leeftijd, maar als je echt van iemand houd kan die mening je geen ruk schelen, en echte vriendinnen klagen daar ook niet over lijkt me. Maarja, de BrEeZaH-sletjes leven voort he..quote:Op zondag 17 juli 2005 20:20 schreef Jaguarized het volgende:
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Over het algemeen is het bekend dat meisjes in principe het meest kijken naar uiterlijk iets wat natuurlijk voor de minder aantrekkelijke jongen een nadelig punt is. Ik denk dat meisjes een vriendje meer zien als statussymbool dan als "vriendje".
Stel dat je met een wat gezettere jongen bij je vriendinnetjes aan komt zetten. Dat kan toch echt niet. Het zal dan ook niet lang duren voordat de jongen ingeruild zal worden.
Mwoah ik doelde niet echt op leeftijd, meer op uiterlijk. Leeftijd is algemeen van bekend dat een meisje een oudere jongen wil als vriendje. Meestal ligt het verschil dan rond de 4-5 jaar. De Breezersletjes staan er algemeen om bekend dat een vriendje bij hun zeker als statussymbool wordt gezien.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:44 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Tja het licht natuurlijk aan de leeftijd, maar als je echt van iemand houd kan die mening je geen ruk schelen, en echte vriendinnen klagen daar ook niet over lijkt me. Maarja, de BrEeZaH-sletjes leven voort he..![]()
![]()
Is dat echt dat jij op innerlijk let of is dat alleen maar ff voor nu dat je het hier neer zet? No offence maar ik heb namelijk meegemaakt dat mensen eerst stug volhielden dat ze naar innerlijk keken terwijl je er later langzamerhand achterkomt dat uiterlijk toch wel belangrijker is/was...quote:Op zondag 17 juli 2005 20:51 schreef ma_jojo het volgende:
Innerlijk.. Hij moet lief, betrouwbaar en intelligent zijn. Humor hebben en onafhankelijk zijn.
Uiterlijk hecht ik niet veel waarde aan, zolang hij maar langer is dan ik en er verzorgd uitziet.
Wáárom kom ik nooit iemand tegen die aan die punten voldoet?
Hier ben ik! Ik zocht jou ook al!quote:Op zondag 17 juli 2005 20:51 schreef ma_jojo het volgende:
Innerlijk.. Hij moet lief, betrouwbaar en intelligent zijn. Humor hebben en onafhankelijk zijn.
Uiterlijk hecht ik niet veel waarde aan, zolang hij maar langer is dan ik en er verzorgd uitziet.
Wáárom kom ik nooit iemand tegen die aan die punten voldoet?
Oh ja, dat herinnert me! Zelfspot kan ik ook wel waarderenquote:
Zelfspot is in ieder geval iets waar ik geen gebrek aan heb. Ik denk dat we een match hebbenquote:Op zondag 17 juli 2005 21:05 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Oh ja, dat herinnert me! Zelfspot kan ik ook wel waarderen
LiJkT Me 0N\/\/aAr$©HiJnLiJkquote:Op zondag 17 juli 2005 21:06 schreef -chImp- het volgende:
[..]
Zelfspot is in ieder geval iets waar ik geen gebrek aan heb. Ik denk dat we een match hebben
Als ik niet waardig genoeg bent houdt het op hèh? We kunnen toch wel vriendjes blijven hopelijk?quote:Op zondag 17 juli 2005 21:10 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
LiJkT Me 0N\/\/aAr$©HiJnLiJkOMG.. breezer
Tuurlijk!quote:Op zondag 17 juli 2005 21:12 schreef -chImp- het volgende:
[..]
Als ik niet waardig genoeg bent houdt het op hèh? We kunnen toch wel vriendjes blijven hopelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |