hey die screenpic zelf gemaakt ?quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:10 schreef Avani het volgende:
Dat soort shirtjes zijn alleen leuk als ze van David & Goliath zijn.![]()
Iets als dit. Komt op hetzelfde neer.![]()
[afbeelding]
![]()
Niet dat ik het zou dragen.![]()
Als je naar de link had je gekeken, had je geweten dat dit niet het geval is.quote:
h t t p://forum.fok.nl/usericons/64681/hoofd.gif ??quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:21 schreef Avani het volgende:
[..]
Als je naar de link had je gekeken, had je geweten dat dit niet het geval is.
Over passé gesprokenquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:10 schreef Avani het volgende:
Dat soort shirtjes zijn alleen leuk als ze van David & Goliath zijn.![]()
Iets als dit. Komt op hetzelfde neer.![]()
[afbeelding]
![]()
Niet dat ik het zou dragen.![]()
Zo'n shirt vind ik al vrij kansloos, maar als dat meisje die hem draagt dan ook nog samen is met haar vriendje ->quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:10 schreef jpg97 het volgende:
Ik zag laatst ook een meisje lopen met een shirt met de tekst: " Almost Single "
en haar vriendje liep ernaast![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:51 schreef type_29 het volgende:
een auto heeft toch ook een reserverwiel
neuh dies gewoon oudquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:09 schreef MaRySe het volgende:
"My boyfriend is out of town"
Ja dies ook leuk
En wat gebeurde er toen ze erachter kwamen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:02 schreef Sessy het volgende:
[..]
![]()
Een kennis van mijn moeder is er eens in geslaagd om er een aantal maanden lang 6 (!) minnaars tegelijkertijd op na te houden zonder dat de minnaars van elkaars bestaan af wisten...
Toen had ze al vrij snel een aantal nieuwe sponsors.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:23 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
En wat gebeurde er toen ze erachter kwamen.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:08 schreef MidnightRambler het volgende:
vind het nogal sletterig en ik denk niet dat iemand erom kan lachen
clockhouse is van C&Aquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:52 schreef MaRySe het volgende:
Ik zag bij de clockhouse een shirt met de tekst:
"One boyfriend is not enough"
Kopen, of niet ?
Daarom verkopen ze daar ook kutshirtjes voor breezahs...quote:Op zondag 24 juli 2005 21:13 schreef Sadar het volgende:
[..]
nergens maar C&A vind ik persoonlijk nogal een kut winkel![]()
Je brengt me op ideeen voor nieuwe shirtjesquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:57 schreef whoops het volgende:
Ik zag laatst een meisje op school lopen met een shirt "Will fuck for coke..."...
Toen ik dat las werd ik best benieuwd wat ze voor een jointje en een bier zou doen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |