wantquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:15 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik mag september weer!
(Je moet wel elke 3 maanden gaan! Als je jongen bent, liefst elke 2!)
Anders krijg je onverzorgt haarquote:
ik ga naar de kapperschool = gratisquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:20 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Anders krijg je onverzorgt haar
Kost wel klauwen met geld! Daarom heb ik nu een 5 euro kapper en eens in de zoveeltijd ga ik naar de 22 euro kapper !
om de 4/5 maanden kan ook best, ik laat er om de 4/5 maanden een stukje af halen en dan heb ik nog niet eens dode punten ofzo.. en ik kan nou ook niet zeggen dat ik onverzorgd haar hebquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:20 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Anders krijg je onverzorgt haar
Kost wel klauwen met geld! Daarom heb ik nu een 5 euro kapper en eens in de zoveeltijd ga ik naar de 22 euro kapper !
Lange haren zijn nasty. Doe ze lekker kort en de volgende keer dat je een foto maakt moet je minstens 3 uur wakker zijnquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:56 schreef Eix het volgende:
Mijn haren beginnen eindelijk weer s wat langer te worden.
Foto:
[afbeelding]
Let aub niet op de achtergrond, heb deze foto genomen op mn zusje's kamer.
Ik ben al langer dan 3 uur wakker, alleen veels te lang zitten te fokken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:30 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Lange haren zijn nasty. Doe ze lekker kort en de volgende keer dat je een foto maakt moet je minstens 3 uur wakker zijn![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |