abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28918722
Hebben jullie zelf wellis een standje verzonne tijdends de sex? of kijk of lees je het alleen maar af.
ik eerlijk heb geen idee en weet alleen dat ze doggystyle geweldig vind.
welke zijn nog meer lekker voor de vrouwen.
master chief
pi_28925272
't Is niet echt een kansrijk topic (béétje duidelijk een puber), maar goed...

Ja natuurlijk bedenk je standjes. Het zijn vast dingen die al tachtigduizend keer eerder gedaan zijn door anderen, maar je bent een beetje met je ledematen aan het vouwen en ineens zit je in een positie die je nog nooit gedaan hebt, en die je ook nog nooit ergens gezien hebt.

Achteraf kom je ze allemaal tegen op sites als www.sekswoordenboek.nl... En was je iig niet vernieuwend bezig, maar spannend was het wel.
pi_28928178
Opgeschoond en een nieuwe kans in Puber en Tienertalk. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_28928240
Je gaat niet alles strak volgens het boekje doen, je moet zelf ook beetje ceatief durven zijn en niet harkerig zoeken hoe een standje precies moet natuurlijk

Je moet gewoon je eigen ritme zoeken en je komt heus zelf wel op een manier uit met z'n 2en
  maandag 18 juli 2005 @ 23:39:06 #5
103470 BBG
and stay gone!
pi_28928278
Geen standjes! Ben toch geen slet
blaat
pi_28928445
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:36 schreef Insomaniac het volgende:
Waarom moet dit naar PUB heen, is dit het semi-seks forum bij uitstek geworden nu..
pi_28928620
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:36 schreef Insomaniac het volgende:
dit lijkt me toch meer iets voor sex hoor.....
Onder mej geat land veurbeej Vliegtuug werkt zich umheug, de wolke door Nog twelf our en ut zonlicht dat brand in mien oog Oh ich hoop dat ich sloap Meschien velt ut mej Als ich droom van enne boom in un zomerse wei
pi_28929417
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:43 schreef T1andonly het volgende:

[..]

Waarom moet dit naar PUB heen, is dit het semi-seks forum bij uitstek geworden nu..
Jij hebt overduidelijk niet de -tig reacties gelezen die ik heb moeten deleten. .
Dit forum is er gekomen omdat pubers on andere fora niet serieus genomen worden (en daar was dit topic een prachtig voorbeeld van), dus heb ik al die infantiele reacties weggehaald en krijgt het topic hier een nieuwe kans.

Verder is dit compleet offtopic en kan er gereageerd worden in het fb-topic van SEX of PUB.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_28929550
Misschien moet je in het standjesboek gewoon gaan afvinken..... voor de lol....

Verder denk ik dat het motto "2 zielen, 1 gedachte" hier opgaat... op de plaats van de 2 mag denk ik elk willekeurig getal staan.....
Ah...dat was het...
pi_28937742
Ik heb zo wel eens eentje bedacht, maar daar zullen vast wel al eerder mensen opgekomen zijn en geprobeerd hebben, eigenlijk n leuk standje voor liefhebbers van voeten en een uitzicht op de benen.

Het meisje ligt vanonder met de benen wat gespreid, terwijl de jongen op haar ligt maar dan op zijn rug. Het meisje omklemt zijn middel met haar benen, en als ze handig genoeg is kan ze met haar beide voeten zijn penis omsluiten en hem zo afrukken maar dan met haar voeten.
pi_28937980
Zelf verzonnen vast niet.
Aangezien er al zoooooveeeeeeeel standjes bestaan is het moeilijk om er zelf een te verzinnen.

Maar ik lig wel niet met een boek vol met standje in bed om te zien welk standje ik nou dan weer ga doen.
Op dat moment verzin je er dus wel zelf een.
pi_28942383
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:17 schreef Taproot het volgende:
Ik heb zo wel eens eentje bedacht, maar daar zullen vast wel al eerder mensen opgekomen zijn en geprobeerd hebben, eigenlijk n leuk standje voor liefhebbers van voeten en een uitzicht op de benen.

Het meisje ligt vanonder met de benen wat gespreid, terwijl de jongen op haar ligt maar dan op zijn rug. Het meisje omklemt zijn middel met haar benen, en als ze handig genoeg is kan ze met haar beide voeten zijn penis omsluiten en hem zo afrukken maar dan met haar voeten.
geniaal als je een voetfetish hebt. In Washington was ook een man die een standje had bedacht maar die is nu dood.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_28942401
dubbel

[ Bericht 98% gewijzigd door Deetch op 19-07-2005 13:56:01 (dompie) ]
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo