En je benen dan ?quote:Op zondag 17 juli 2005 19:30 schreef Brechtje het volgende:
Oke, we zullen zien of dit topic normaal blijft.
Anders zoals gewoonlijk een slotje.
Me oksel die scheer ik altijdIk vind het niet netjes staan als een meisje/vrou allemaal okselhaar heeft. Bij jongens/mannen is dat een ander verhaal.
Ja oke dat doe ik ook wel.quote:
daarbij voelt het een stuk frisser.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja oke dat doe ik ook wel.
Anders heb je een heel oerwoud daar beneden en dat is ook niet echt een pretje![]()
Haha is wel zo schoon hequote:
Het is misschien een beetje een domme vraagquote:Op zondag 17 juli 2005 19:40 schreef Fwnk het volgende:
mijn coupe de la merde atm:
[afbeelding]
zowel schaam- als okselhaar heb ik geschoren gehad, gewoon om te proberen.
beide was niet echt prettig, maar hou (vooral schaamhaar) wel bij/beetje kort
*knip knip*quote:Op zondag 17 juli 2005 23:20 schreef Orealo het volgende:
[..]
Het is misschien een beetje een domme vraagmaar hoe doe je dat dan? ik bedoel.. je kan toch niet zomaar daar beneden scheerschuim gooien en met een scheermesje aan de gang, wat als je mist?
![]()
zelf scheer ik m'n hoofd
Eerst kortknippen en daarna scheren met de groeirichting mee. Gebruik wel scheerschuim voor de gevoelige huid eerste paar keer.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:20 schreef Orealo het volgende:
[..]
Het is misschien een beetje een domme vraagmaar hoe doe je dat dan? ik bedoel.. je kan toch niet zomaar daar beneden scheerschuim gooien en met een scheermesje aan de gang, wat als je mist?
![]()
zelf scheer ik m'n hoofd
Aah, zo moet dat dusquote:Op zondag 17 juli 2005 23:35 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Eerst kortknippen en daarna scheren met de groeirichting mee. Gebruik wel scheerschuim voor de gevoelige huid eerste paar keer.
De eerste paar dagen jeukt het gigantisch, maar als je daar overheen bent wil je het niet meer anders![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |