moest jij niet slapen!quote:Op maandag 18 juli 2005 01:03 schreef Brechtje het volgende:
Ja.
quote:Op maandag 18 juli 2005 00:57 schreef Ole het volgende:
Mag het PUB forum de hele nacht open blijven?
F*CK YOU DAN LEKKERquote:
Damn, het gaat hard. Dan doe ik deel 4 ofzo wel.quote:Op maandag 18 juli 2005 11:27 schreef Brechtje het volgende:
Helaas Jaguarized, je kunt Deel3 niet openen, want je slaapt!
Het is vakantie toch?quote:
Is dat een klacht?quote:Op maandag 18 juli 2005 15:24 schreef Dark_Killah het volgende:
Mja..
Ik ben Brechtje enzo..
k sit op rudOlf steiner cOllege in rOtterdam, dat is égt dé stad van hOlland weetj
OHJA, en k ben een tweelinG zus met rOsalie!!
j kan me altijd vinde bij de paarde, vriende in R-dam, discO's, of in het parkje (A)
Jezus.
simpel en snel te lezen.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:24 schreef Dark_Killah het volgende:
Mja..
Ik ben Brechtje enzo..
k sit op rudOlf steiner cOllege in rOtterdam, dat is égt dé stad van hOlland weetj
OHJA, en k ben een tweelinG zus met rOsalie!!
j kan me altijd vinde bij de paarde, vriende in R-dam, discO's, of in het parkje (A)
Jezus.
O ja, potver.quote:
snel te lezen?quote:
quote:Speciaal voor pubers en tieners maar anderen zijn ook welkom, als ze zich normaal gedragen. Hier kunnen topics geopend worden over seks, jongens, meiden, foto's, piercings, uitgaan, ouders en wat nog meer ter sprake komt.
Die zijn niet zichtbaar. Staat in het welkomstbericht.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:33 schreef pfaf het volgende:
Waarom zie ik in dit forum geen gesloten topics?
Er staat jezus onder, ik vind van niet, het is simpel en snel te lezenquote:Op maandag 18 juli 2005 17:19 schreef koninghay het volgende:
[..]
snel te lezen?
waar heb je het over?
rot toch een eind op manquote:Op maandag 18 juli 2005 20:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Er staat jezus onder, ik vind van niet, het is simpel en snel te lezen
ja dit is inderdaad simpel en snel te lezen.quote:alstublieft zeg
Puhlease, maak je ergens anders druk overquote:Op maandag 18 juli 2005 21:07 schreef koninghay het volgende:
[..]
rot toch een eind op man
[..]
ja dit is inderdaad simpel en snel te lezen.
Niet elke puber zin in de breezah wereld en kan dit lezen chef!
doe ik niet...quote:Op maandag 18 juli 2005 21:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Puhlease, maak je ergens anders druk over
Sarcasmequote:Op maandag 18 juli 2005 21:13 schreef koninghay het volgende:
[..]
doe ik niet...
ik zeg alleen dat het niet simpel en snel te lezen is zoals jij beweert
oke waar was dan de PI?quote:
jaquote:
misschien is de op wat cynisch, maar het gaat wel om een groot probleem.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:37 schreef funmaster het volgende:
Onderstaand topic mag van mij op slot:
Hoe was je Tiener-Zwangerschap?
quote:Op maandag 18 juli 2005 15:56 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe populair ben jij?
Masturberen
Zouden daar de offtopic reacties van Little_Meanie kunnen worden weggehaald?
Bvd.
Volgens mij is het wel serieus bedoelt .quote:Op maandag 18 juli 2005 21:37 schreef funmaster het volgende:
Onderstaand topic mag van mij op slot:
Hoe was je Tiener-Zwangerschap?
lock it! en wacht op mensen die wel een serieus topic hierover kunnen openen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:01 schreef Brechtje het volgende:
Heb ik gedaan, helaas wordt er weer gebaggert.
Waait wel weer over .quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:01 schreef Brechtje het volgende:
Kan je dan ook nog ff kijken naar die 2 topicjes die ik hierboven heb gekoppiepeest?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:01 schreef Brechtje het volgende:
Dat masturberen topic is toch al op slot. Whine niet zoquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kan je dan ook nog ff kijken naar die 2 topicjes die ik hierboven heb gekoppiepeest?
Dat had ik niet gezien.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:08 schreef BBG het volgende:
[..]
Dat masturberen topic is toch al op slot. Whine niet zo![]()
Jij vindt jezelf heel wat he? terwijl je zelf nog een kutnewbie bent!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat had ik niet gezien.[afbeelding] Taaltje weer van een n00b...
![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:03 schreef 35koeien het volgende:
[..]
Jij vindt jezelf heel wat he? terwijl je zelf nog een kutnewbie bent!
die hard bezig is zichzelf in te likken!
dit vind ik eigenlijk een hele goede vraag!quote:Op maandag 18 juli 2005 00:57 schreef Ole het volgende:
Mag het PUB forum de hele nacht open blijven?
Met mij wel hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:21 schreef Dark_Killah het volgende:
Goedemorgen modjes, zeikers, liefhebbers en lurkers.
Alles kits?
neej man! Dan kunnen de pubers hier nog posten NA-DAT ze zijn uitgegaanquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit vind ik eigenlijk een hele goede vraag!
ik ben van mening dat je ná 23:00 niet meer kan posten in pub!
ja maar door de week moet het zeker om 11 uur dicht!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
neej man! Dan kunnen de pubers hier nog posten NA-DAT ze zijn uitgegaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |