Waarom? Dit is toch iets wat je enorm kan bezighouden tijdens je puberjarenquote:Op maandag 18 juli 2005 15:41 schreef Little_Meanie het volgende:
slotje
Als je PUB toch niks vindt, waarom kom je hier dan eigenlijkquote:Op maandag 18 juli 2005 15:41 schreef Little_Meanie het volgende:
slotje
posts opkrikken,, je weet toch?quote:Op maandag 18 juli 2005 15:48 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Als je PUB toch niks vindt, waarom kom je hier dan eigenlijk.
quote:Op maandag 18 juli 2005 15:41 schreef Little_Meanie het volgende:
slotje
Heb je een vriendin of achterwielaandrijving?quote:Op maandag 18 juli 2005 15:39 schreef Daiha het volgende:
Vertel hier hoe populair je bent in de klas. Hoor je bij de top, de gangsta's, of ben je een middenmotor? Of wordt je gepest en ben je echt een nerd?
![]()
En wat probeer je allemaal om populairder te worden, wat heb je er voor over?
Brand los op het anonieme world wide web.![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 15:49 schreef no1uknow het volgende:
Ik ben echt Da Gangstah van de klas weetje
Ze doen alles voor me weetje echt chill gewoon
je weet toch jonge
Uit der kont, nou goedquote:Op maandag 18 juli 2005 15:49 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Heb je een vriendin of achterwielaandrijving?.
Ik begin dit subforum nu eigenlijk al zat te worden....quote:Op maandag 18 juli 2005 15:51 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Uit der kont, nou goed![]()
Dikke nitro spuit eruit
Dan ben je niet de enige. Wat een zooi bagger is het zeg.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:52 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Ik begin dit subforum nu eigenlijk al zat te worden.....
Nou ja ik ben al blij dat de pubers een eigen baggersubforum hebben. Wat dat is het.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:52 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Ik begin dit subforum nu eigenlijk al zat te worden.....
Hmmm, als ze nou ook eens wegbleven uit "normale" topics, dan was het nog wat...quote:Op maandag 18 juli 2005 15:57 schreef Daiha het volgende:
[..]
Nou ja ik ben al blij dat de pubers een eigen baggersubforum hebben. Wat dat is het.
De pubers reageren toch alleen op stoere topics. Niemand verklapt hoe laag in rangorde hij/zij staat op klassicaal niveau, terwijl dit zeker te weten een hot item is onder deze generatie.
Kom op tieners, wat hebben jullie ervoor over? Gaan jullie over lijken?![]()
Welke van de 2 hangt af van de hoeveelheid slaap en dergelijken. Meestal maandag de middenmoot, dinsdag net ertussenin en wo/do/vr gewoon top.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:05 schreef pekel het volgende:
Tussen de top/middenmoot.
Maandagochtend is dé brakke ochtend. Dan probeer ik me onzichtbaar te bewegen enzo.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:07 schreef nuclear-rabbit het volgende:
[..]
Welke van de 2 hangt af van de hoeveelheid slaap en dergelijken. Meestal maandag de middenmoot, dinsdag net ertussenin en wo/do/vr gewoon top.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |