Waarom? Dit is toch iets wat je enorm kan bezighouden tijdens je puberjarenquote:Op maandag 18 juli 2005 15:41 schreef Little_Meanie het volgende:
slotje
Als je PUB toch niks vindt, waarom kom je hier dan eigenlijkquote:Op maandag 18 juli 2005 15:41 schreef Little_Meanie het volgende:
slotje
posts opkrikken,, je weet toch?quote:Op maandag 18 juli 2005 15:48 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Als je PUB toch niks vindt, waarom kom je hier dan eigenlijk.
quote:Op maandag 18 juli 2005 15:41 schreef Little_Meanie het volgende:
slotje
Heb je een vriendin of achterwielaandrijving?quote:Op maandag 18 juli 2005 15:39 schreef Daiha het volgende:
Vertel hier hoe populair je bent in de klas. Hoor je bij de top, de gangsta's, of ben je een middenmotor? Of wordt je gepest en ben je echt een nerd?
![]()
En wat probeer je allemaal om populairder te worden, wat heb je er voor over?
Brand los op het anonieme world wide web.![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 15:49 schreef no1uknow het volgende:
Ik ben echt Da Gangstah van de klas weetje
Ze doen alles voor me weetje echt chill gewoon
je weet toch jonge
Uit der kont, nou goedquote:Op maandag 18 juli 2005 15:49 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Heb je een vriendin of achterwielaandrijving?.
Ik begin dit subforum nu eigenlijk al zat te worden....quote:Op maandag 18 juli 2005 15:51 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Uit der kont, nou goed![]()
Dikke nitro spuit eruit
Dan ben je niet de enige. Wat een zooi bagger is het zeg.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:52 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Ik begin dit subforum nu eigenlijk al zat te worden.....
Nou ja ik ben al blij dat de pubers een eigen baggersubforum hebben. Wat dat is het.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:52 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Ik begin dit subforum nu eigenlijk al zat te worden.....
Hmmm, als ze nou ook eens wegbleven uit "normale" topics, dan was het nog wat...quote:Op maandag 18 juli 2005 15:57 schreef Daiha het volgende:
[..]
Nou ja ik ben al blij dat de pubers een eigen baggersubforum hebben. Wat dat is het.
De pubers reageren toch alleen op stoere topics. Niemand verklapt hoe laag in rangorde hij/zij staat op klassicaal niveau, terwijl dit zeker te weten een hot item is onder deze generatie.
Kom op tieners, wat hebben jullie ervoor over? Gaan jullie over lijken?![]()
Welke van de 2 hangt af van de hoeveelheid slaap en dergelijken. Meestal maandag de middenmoot, dinsdag net ertussenin en wo/do/vr gewoon top.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:05 schreef pekel het volgende:
Tussen de top/middenmoot.
Maandagochtend is dé brakke ochtend. Dan probeer ik me onzichtbaar te bewegen enzo.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:07 schreef nuclear-rabbit het volgende:
[..]
Welke van de 2 hangt af van de hoeveelheid slaap en dergelijken. Meestal maandag de middenmoot, dinsdag net ertussenin en wo/do/vr gewoon top.
maar dat zijn de kenmerken van top zijnquote:Op maandag 18 juli 2005 16:20 schreef Imberr het volgende:
bij de ene helft van de mensen die me kennen ben ik 'top' of hoe je t ook wilt noemen
en bij de andere helft helemaal niet maar dat komt omdat ik daar flink ruzie mee heb (zijn allemaal van die breezah-sletjes btw)die haten mij nu omdat ik voor een vriendin op kwam
Smoesjes.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:20 schreef Imberr het volgende:
bij de ene helft van de mensen die me kennen ben ik 'top' of hoe je t ook wilt noemen
en bij de andere helft helemaal niet maar dat komt omdat ik daar flink ruzie mee heb (zijn allemaal van die breezah-sletjes btw)die haten mij nu omdat ik voor een vriendin op kwam
quote:Op maandag 18 juli 2005 15:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik ben overal heel erg populair, zelfs hier.
The same here.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:06 schreef Chanandler het volgende:
Populair zijn bestaat niet hoor. iig, als je van jezelf denkt dat je populair bent, ben je eerder arrogant. Ik heb gewoon genoeg vrienden en kan goed omgaan met mn mede klasgenoten en dat vind ik best. Niemand is populair
Grapjas.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:40 schreef JDude het volgende:
Ik moet mijn brievenbus driemaal daags legen vanwege alle fanmail
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:19 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn klas doet gewoon gezellig met iedereen.
KUT! dat ken ik van mezelf.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:14 schreef Xenwolfie het volgende:
Ben een populaire nerd, (bijna) iedereen in mijn klas vind mij aardig, heb nooit ruzie, etc. Maar ik doe helemaal niet gangstah en ben maar een softie in vergelijking met de top in mijn klas.
Wrok.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:41 schreef Little_Meanie het volgende:
slotje
dat is ook de enige goede aanpakquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:59 schreef Frankvbr het volgende:
ik lig meestal achterin de klas te slapen
negeer de mensen, waar ik een hekel aan heb, of lelijk zijn
mensen die ik leuk vind, doe ik moeite voor.
heb hekel aan al die mensen die zichzelf geweldig vinden, en maakt me ook eigenlijk niet zo veel uit, wat andere mensen zeggen, of ik doe r iig geen moeite voor ze te stoppen.
Gangstah's helaas.. wij hebben die wel. Ehm.. nee, niet echt leuk..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:19 schreef ijsmeis het volgende:
Eh, wij hebben geen 'top' of 'gangstah' in de klas.
Er zijn wel 2 á 3 groepjes gevormd.
En ik hoor dan wel bij de grootste groep. Maar ik kan niet zeggen dat wij minder dan die andere 2 groepen zijn.
Mijn klas doet gewoon gezellig met iedereen.
Ik heb het idee dat het jou frustreert dat je niet echt popi ben. Je reageert net iets te heftigquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:57 schreef miss-aapiej het volgende:
Ik ben niet populairhaha het intreseert me ook geen fuck dat neppe gedoe.Het gaat mij om me opleiding en niet of ik wel aardig gevonden word
![]()
Heb het meegemaakt en het was niet leukquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:06 schreef Daiha het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het jou frustreert dat je niet echt popi ben. Je reageert net iets te heftig![]()
Ach, je bent nog jong (1991), er is nog van alles mogelijk.
Wat is er nou 'niet leuk' aan popi zijn?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:54 schreef miss-aapiej het volgende:
[..]
Heb het meegemaakt en het was niet leukDaarom reageer ik meschien heftig haha omdat me haat voor die mensen groter is geworden
![]()
Nerd.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:13 schreef woutabest het volgende:
[..]
Wat is er nou 'niet leuk' aan popi zijn?
ondanks het feit dat je een boekenworm bentquote:Op maandag 18 juli 2005 19:48 schreef boekenworm het volgende:
Euhm... volgens mij ben ik redelijk populair. Teminste, ik behoor wel tot de populaire groep van mijn leerjaar.
Ik ben blij dat je hetzelf inzietquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:46 schreef Jajong het volgende:
Ik ben op dit subforum niet zo populairStaat haaks op t echte leven natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |