En terechtquote:Op zondag 17 juli 2005 15:10 schreef Brechtje het volgende:
Idd..
Al het bagger etc gaat gewoon dicht, daar hebben we gewoon geen zin in.
Danny en Brechtje denk ikquote:Op zondag 17 juli 2005 15:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
wie heeft dit subforum bedacjt?
dat laatste.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:19 schreef Xalopalyps het volgende:
Ik denk Danny en toen is Brechtje mod geworden OF Brechtje kwam met het idee en werd zo mod
Hoe lang heb je tegen danny gezeurdquote:Op zondag 17 juli 2005 15:22 schreef Brechtje het volgende:
Inderdaad.
Ik zit hier al zo'n 5 jaar, en mijn beide ouders zitten hier ook op Fok! en ik wou ook al super lang Moderator zijn.
En toen kwam dit dus..
kan kloppen, ik heb het hele topic leeggegooid. Er stond te veel bagger in. Niks mis met jouw reactie, maar een nieuw begin werkte in dit geval beter.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:28 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Knorretje, ik had in het topic: Hoelaat mag jij thuiskomen op zaterdagavond? een gewoon sirieus antwoord gegeven en jij hebt hem verwijderdniet lief hoor
Maar ik heb hem weer opnieuw gepost dus er is niks aan de hand
oke is goed hoorquote:Op zondag 17 juli 2005 15:35 schreef Knorretje het volgende:
[..]
kan kloppen, ik heb het hele topic leeggegooid. Er stond te veel bagger in. Niks mis met jouw reactie, maar een nieuw begin werkte in dit geval beter.
Je was me net voorquote:Op zondag 17 juli 2005 17:55 schreef Koenz0r het volgende:
Hoever ga je voor de cam?
Pff, totaal onzinnig topic
Mooi zulk soort topics zouden altijd wel blijven maar hopelijk steeds minder.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:58 schreef Knorretje het volgende:
[..]
en jullie waren sneller met hier melden dan dat ik kon sluiten
maar zit dicht
tofquote:Op zondag 17 juli 2005 15:22 schreef Brechtje het volgende:
Inderdaad.
Ik zit hier al zo'n 5 jaar, en mijn beide ouders zitten hier ook op Fok! en ik wou ook al super lang Moderator zijn.
En toen kwam dit dus..
Ow wacht ff, mergen met Heb jij een bijbaantje en hoeveel verdien je? kan ook nog !!!quote:Op zondag 17 juli 2005 18:28 schreef Loedertje het volgende:
Wil iemand "Kinderprostituees verzieken de markt" verplaatsen naar PUB?
Nee.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:36 schreef zoalshetis het volgende:
mag je hier alleen onder de 18 in?
Nee natuurlijk niet iedereen is welkom hoorquote:Op zondag 17 juli 2005 18:36 schreef zoalshetis het volgende:
mag je hier alleen onder de 18 in?
[IED] [PUB]quote:Op zondag 17 juli 2005 18:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet iedereen is welkom hoor![]()
Daar ben ik dus mijn post kwijt geraakt..quote:Op zondag 17 juli 2005 15:35 schreef Knorretje het volgende:
[..]
kan kloppen, ik heb het hele topic leeggegooid. Er stond te veel bagger in. Niks mis met jouw reactie, maar een nieuw begin werkte in dit geval beter.
Nee het is bedoelt voor Pubers op de eerste plaats maar iedereen mag komenquote:
[IED] is [PUB]quote:Op zondag 17 juli 2005 18:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee het is bedoelt voor Pubers op de eerste plaats maar iedereen mag komen![]()
Ik vroeg mij ook al af waarom topics over de eerste keer neuken en vingeren wél mag en als een *stomme jongen een topic gaat openen* die dicht moetquote:Op zondag 17 juli 2005 19:43 schreef APK het volgende:
Euh, waarom is deze: Eerste zaadlozing. op slot
Haal dan efe achterlijke reacties weg ofzo, de OP is toch normaal?
quote:Op zondag 17 juli 2005 19:43 schreef APK het volgende:
Euh, waarom is deze: Eerste zaadlozing. op slot
Haal dan effe achterlijke reacties weg ofzo, de OP is toch normaal?
Nee dat is niet normaal als je grappig wil zijn ga je maar naar :quote:Geboortedatum: 1964-06-11
quote:Op zondag 17 juli 2005 19:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nee dat is niet normaal als je grappig wil zijn ga je maar naar :
Onzin voor je leven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |