abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28986344
Waarom moet je die zut niet?
There is nothing left to prove
No use deny this simple truth
Can’t find the reason to keep holding on
Now that the love is gone
  woensdag 20 juli 2005 @ 20:52:38 #52
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_28987262
Herkenbaar
Toen ik nog tiener was, ging ik ook nooit naar de Zeeman. Ook niet naar de Wibra. Ik ging stiekum wel naar de Scapino, omdat ze daar goedkope nike's hadden . Maar als ik ze dan had gekocht, deed ik ze over in een zak van een stoere winkel als Footlocker

Zeeman was cheap, niet cool, gewoon niet een winkel waar je kwam als je een hippe meid wilde zijn.

Tegenwoordig koop ik rustig bij Zeeman en consorten. Babykleertjes, theedoeken, poetsdoeken, panty's, dat soort dingen. Ik loop zelfs met het tasje aan de buggy .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_28987783
Zeeman.
pi_28988059
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 21:08 schreef Brechtje het volgende:
Zeeman.
Bedankt voor de onderbouwing!

Ik vind het vaak leuk om daar binnen te lopen, ze hebben vaak heel lollige onderbroeken en panty's voor weinig geld. Ook al die goedkope prulletjes zijn soms leuk om mee te nemen.
  woensdag 20 juli 2005 @ 21:17:56 #55
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_28988101
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 21:16 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Ik vind het vaak leuk om daar binnen te lopen, ze hebben vaak heel lollige onderbroeken en panty's voor weinig geld. Ook al die goedkope prulletjes zijn soms leuk om mee te nemen.
Haarelastiekjes enzo neem ik er ook vaak mee. Ze hebben ze in allerlei kleurtjes en maten. Ik had laatst iets van 12 elastiekjes voor 59 eurocent .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_28988136
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 21:16 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Absoluut. Ik heb laatst roerstaafjes gekocht gevuld met water, om in te vriezen. Handig!
En huidkleurige strings, nu noodzakelijk voor onder doorschijnende rokjes en broeken.
Verder een wereldstekker voor 1 euro en schoonmaakspullen.
pi_28990404
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 20:52 schreef MaLo het volgende:
Herkenbaar
Toen ik nog tiener was, ging ik ook nooit naar de Zeeman. Ook niet naar de Wibra. Ik ging stiekum wel naar de Scapino, omdat ze daar goedkope nike's hadden . Maar als ik ze dan had gekocht, deed ik ze over in een zak van een stoere winkel als Footlocker

Zeeman was cheap, niet cool, gewoon niet een winkel waar je kwam als je een hippe meid wilde zijn.

Tegenwoordig koop ik rustig bij Zeeman en consorten. Babykleertjes, theedoeken, poetsdoeken, panty's, dat soort dingen. Ik loop zelfs met het tasje aan de buggy .
Als iets leuk/mooi is en ook nog eens goedkoop, geen probleem.
Ik vind het sowieso ook flauwe kul om merkkleding te kopen.
pi_28993850
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 20:52 schreef MaLo het volgende:
Herkenbaar

Niet dat ik wat op zeeman ed tegen heb (ik kom er zelf ook), maar is jouw gedrag niet wat dubbel?
Vroeger wou je niet gezien worden met "goedkoper rottroep", en nu koop je babykleertjes, waarbij (jouw?) kind dus maar iets aan moet wat jij vroeger onder geen beding wou dragen.
Beetje raar naar mijn idee. En wanneer krijgt de baby inspraak, dat er niet meer bij zeeman en consorten gekocht wordt, of moet het betreffende kind wel die dingen blijven dragen waarmee jij in het verleden nooit gezien wou worden?
  woensdag 20 juli 2005 @ 23:32:06 #59
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_28993994
Eigenlijk zou Zeeman shirts moeten maken met supergroot het Zeeman logo erop.
Dikke kans dat t mode wordt
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_28994899
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 21:08 schreef Brechtje het volgende:
Zeeman.
modjes die hun mening niet onderbouwen
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_28995527
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 19:14 schreef AmyLee het volgende:
Geen problemen met de zeeman en als het me uitkomt wil ik er ook nog wel een shirtje kopen. Heb er laatst nog een polo gekocht van snoopy voor 6 euro en iedereen vind m leuk. Wat een zeikerds zijn er toch
Ik een witte, en waarschijnlijk hetzelfde model, mensen vonden 'm ook wel leuk. Alleen ik had 'm nog goedkoper: met 40% korting!
(Morgen op vakantie en dat wordt rondtrekken dus dan ga ik geen dure kleding aantrekken)
pi_28995582
Ik kom er wel eens met mijn mams, als ze weer eens handdoeken ofzo nodig heeft. Heb voor een weddenschap wel eens een hele dag met een zeeman-tas om mijn middel moeten lopen, was wel grappig eigenlijk (allemaal rare blikken van mensen )
The only thing to fear, is running out of beer!
pi_28995629
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 13:08 schreef Petertjuhh het volgende:
Ik voel me over het algemeen gewoon niet zo thuis in zo'n winkel.
  donderdag 21 juli 2005 @ 00:17:34 #64
31812 PuinzOOi
Baa Baa Black Sheep
pi_28995673
Kom er zelden, maar da's puur en alleen omdat ik huishoudelijk spul bij de Action haal... spot goedkoop.

Vroeger durfde ik inderdaad ook niet met m'n moeder over straat wanneer ze een Zeeman of Wibra tasje bij zich had... ach je bent jong, nu laat het me totaal koud.
"THE SECRET TO CREATIVITY IS KNOWING HOW TO HIDE YOUR SOURCES"
pi_28996003

[ Bericht 100% gewijzigd door Blues op 21-07-2005 00:58:29 (:N) ]
pi_28999314
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 23:28 schreef frederik het volgende:

[..]

Niet dat ik wat op zeeman ed tegen heb (ik kom er zelf ook), maar is jouw gedrag niet wat dubbel?
Vroeger wou je niet gezien worden met "goedkoper rottroep", en nu koop je babykleertjes, waarbij (jouw?) kind dus maar iets aan moet wat jij vroeger onder geen beding wou dragen.
Beetje raar naar mijn idee. En wanneer krijgt de baby inspraak, dat er niet meer bij zeeman en consorten gekocht wordt, of moet het betreffende kind wel die dingen blijven dragen waarmee jij in het verleden nooit gezien wou worden?
als ik nu een baby had zou ik ook daar de kleertjes kopen
erg leuk spul, misschien geen superkwaliteit maar kinderen groeien overal toch snel uit
en zo'n baby merkt toch nog niet of ie nou toevallig kleding van een merk aan heeft of niet
(en ik vind dat zo'n kind daar later eventueel maar mee moet leven als het niet anders kan.. moest ik ook)

en kinderen/jongeren worden nou eenmaal snel beinvloed door de mening van anderen..
de meesten groeien daar wel uit... (een enkeling niet misschien..)
maar dat is niet iets wat je die persoon nu nog kwalijk kunt nemen imho

ja ik vond dat stukje zo'n grote bullshit dat ik toch ff moest reageren ondanks dat het niet tegen mij was

ik wilde daar vroeger ook niet gezien worden.. nu loop ik er altijd wel ff naar binnen
zelfs kleren koop ik er heel soms nog wel es.. laatst een leuk truitje, en van de week nog een topje
als ze toevallig iets leuks/handigs hebben, waarom niet?!
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  donderdag 21 juli 2005 @ 02:37:04 #67
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_28999469
Ik zag vanavond een reclame op tv van Zeeman, met kinder, dames en heren Nike shirts voor 10 euro.

Ik ben er toch wel benieuwd naar eerlijk gezegd.
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_28999555
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 00:17 schreef PuinzOOi het volgende:
Kom er zelden, maar da's puur en alleen omdat ik huishoudelijk spul bij de Action haal... spot goedkoop.

Vroeger durfde ik inderdaad ook niet met m'n moeder over straat wanneer ze een Zeeman of Wibra tasje bij zich had... ach je bent jong, nu laat het me totaal koud.
  donderdag 21 juli 2005 @ 02:44:18 #69
18335 djdano
Eet meer shoarma!!!
pi_28999568
Ik ga echt niet naar de zeeman als ik wat nodig heb. Niet omdat het troep zou zijn maar gewoon omdat ik een hekel heb aan dat soort winkels. Graaien in bakken, druk, stinkend en dan nog in rij staan voor de kassa. Geef me maar gewoon een normale winkel en dan werk ik wel een uurtje langer
pi_29000475
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 02:27 schreef VixenFromHell het volgende:

ja ik vond dat stukje zo'n grote bullshit dat ik toch ff moest reageren ondanks dat het niet tegen mij was

ik wilde daar vroeger ook niet gezien worden.. nu loop ik er altijd wel ff naar binnen
zelfs kleren koop ik er heel soms nog wel es.. laatst een leuk truitje, en van de week nog een topje
als ze toevallig iets leuks/handigs hebben, waarom niet?!
Ik kom er zelf ook hoor, en ook als kind al, heb me er ook nooit voor geschaamd of zo.
Ik keek alleen raar op van het feit dat de poster waar ik op reageerde in haar eigen jeugd voor geen goud gezien wou worden met dingen uit de goedkopere winkels, puur door haar eigen beinvloeding door anderen. Terwijl ze nu wel de volgende generatie die beinvloeding ontzegt.
Nu is het als baby niet zo erg misschien, maar wanneer krijgt die volgende generatie ook de mogelijkheid om zich te laten beinvloeden door leeftijdgenoten.

Ik kreeg bij de betreffende posting de indruk dat poster zelf vroeger wel belangrijk vond wat de klasgenootjes vonden, en nu haar eigen kinderen hetzelfde niet zal gunnen, en dat vind ik zo dubbel
  donderdag 21 juli 2005 @ 09:23:36 #71
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_29001430
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 23:28 schreef frederik het volgende:

[..]

Das een heel makkelijke. De babykleertjes bij Zeeman zijn leuk, maar niet van goede kwaliteit. Ze doet nu een maand of 3, 4 met kleertjes en zolang gaan de Zeemankleertjes ook ongeveer mee. Zodra ze iets langer met haar kleren doet (dus niet meer zo hard groeit), koop ik niet meer bij Zeeman. En dat duurt niet lang meer, haar groeispurt is zo ongeveer voorbij dus de periode dat ik kinderkleertjes bij de Zeeman koop ook.
Overigens vind ik de kinderkleren en zeker de volwassenenkleding bij Zeeman gruwelijk lelijk, dus die zou ik sowieso niet kopen.

Edit: mijn dochter is nu 15 maanden en zich dus nog totaal niet bewust van kleding en geeft er niks om. Sterker nog, ze is het liefst de hele dag naakt .
  donderdag 21 juli 2005 @ 10:36:29 #72
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_29002820
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 02:37 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik zag vanavond een reclame op tv van Zeeman, met kinder, dames en heren Nike shirts voor 10 euro.

Ik ben er toch wel benieuwd naar eerlijk gezegd.
Had je niet de plaatjes gezien hoe ze eruit zagen? Was iets van de middeleeuwen
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_29004744

kappa shirts voor 9 euro.. zien er niet eens oud uit als je het mij vraagt

dames hemdjes voor 8

tis dat ik niet van zulke soort dingen houdt, maar als je dit vaak draagt zal dit best een koopje zijn lijkt me...
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  donderdag 21 juli 2005 @ 12:10:07 #74
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_29005320
Ik vind die Kappa hemdjes voor het sporten nog best gaan eigenlijk.
Alleen: ik sport niet
pi_29005617
Ik kom er ook persoonlijk ook niet.
Heeft ook niet echt een reden maar ik heb er gewoon niks te zoeken.
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_29007228
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 23:32 schreef sungaMsunitraM het volgende:
eigenlijk wel he
pi_29007386
Alsof je lul anders reageert als je vriendin panty's van Zeeman of panty's van Hunkemöller aanheeft...
pi_29007422
hm, die kappa shirts zijn wel ok!

maar ik heb zelfs geen geld voor zee-man spullen..

waar blijft die stufi..
Doei.
pi_29007524
Laatst nog deo gekocht en een stel thee- en handdoeken.
Verder koop ik er soms kleding voor mijn dochtertje.

Waar ik bij de Zeeman 5 broekjes kan kopen, kan ik maar bij een merkwinkel maar 1 kopen.
En aangezien ze nog redelijk vies worden, is het gewoon zonde van het geld.

Vroeger kwam ik er ook nooit, maar nu hebben ze wel leuke kinderkleding.
Mijn kleding koop ik er trouwens ook niet hoor.
♥ K, N, R en F ♥
  donderdag 21 juli 2005 @ 14:14:34 #80
105460 DerBolle
Electro Native
pi_29009101
verwende kut BrEeZaHs
"I don't mean to sound bitter, cold or cruel, but I am, so that's how it comes out." - Bill Hicks
  donderdag 21 juli 2005 @ 16:43:41 #81
97079 Jeff89
Conquer All
pi_29014165
Ik heb een blauw geruit bloesje die best in de smaak valt bij veel modebewuste mensen (ik geef niet zo veel om mode).
Die blik op de gezichten van modekutjes als je zegt dat hij 5 euro bij de Zeeman heeft gekost
pi_29021218
Zie ik dit klik 6 euro bij zeeman
Hoi :W
pi_29021387
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 21:24 schreef AmyLee het volgende:
Goude handel

Dan moet je kleding kopen bij de zeeman die lijkt op merk kleding en dan te koop aanbieden op E-bay
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_29021479
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 21:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Goude handel

Dan moet je kleding kopen bij de zeeman die lijkt op merk kleding en dan te koop aanbieden op E-bay
[offtopic Zeker er is ook iemand op ebay met een winkeltje en die verkoopt voor veel duurder allemaal actionspul en er trappen veeeeeeeeel mensen in
Hoi :W
pi_29039355
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 21:33 schreef AmyLee het volgende:

[..]

[offtopic Zeker er is ook iemand op ebay met een winkeltje en die verkoopt voor veel duurder allemaal actionspul en er trappen veeeeeeeeel mensen in
Idd.
pi_29039577
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 13:17 schreef sinaasappelsapje het volgende:

[..]

eigenlijk wel he
Net zoals dat Wibra shirt wat Spacekees aanheeft in zn clip (Ik wil een meisje)
pi_29043646
Ik kom niet bij de Zeeman omdat ik de kleren daar lelijk vind, het is gewoon niet mijn stijl. Daarbij leg ik liever wat meer geld voor kwaliteit neer dan wat minder geld voor slechte(re) kwaliteit.
pi_29049037
Vroeger wilde ik ook absoluut de Zeeman of Wibra niet in. Tegenwoordig ga ik er rustig heen, koop er zelfs wel eens buitenspeelkleding voor mijn dochtertje.
Ze hebben er trouwens ook erg leuke pyama's af en toe, van de Roze panter!!!
pi_29050417
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 23:32 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Zag laatst iemand op school daar mee lopen. Heel leuk
pi_29059317
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 21:24 schreef AmyLee het volgende:
Staat daar niet Suoopy?
Doei.
pi_29060800
Ik loop er gewoon naar binnen hoor hahaha Niet voor kleding maar voor schriften enzo

Edit: ooo dit gaat over kleding Ik hoop liever merken omdat dat betere kwaliteit is en het zit beter.. ik hou niet van die shirtjes met een mega groot merk erop ofzo.
pi_29072186
Zeeman heeft soms wel leuke dingen,maar kleding koop ik er niet
  maandag 25 juli 2005 @ 03:14:51 #93
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_29103247
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 23:55 schreef addie84 het volgende:

[..]

modjes die hun mening niet onderbouwen
Ach joh..ze is nog jong, dan mag dat
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  maandag 25 juli 2005 @ 03:15:36 #94
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_29103254
Ik moest zeeman en wibra ook nooit hoor vroeger, alhoewel ik er wel in gelopen heb.

Nu kom ik er nooit eigenlijk...
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  maandag 25 juli 2005 @ 03:39:21 #95
125878 Gabry
Lento Violento
pi_29103391
Ik ben bang voor de zeeman
Volgens mij eet de zeeman snachts kleine kindertjes!!
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
  woensdag 27 juli 2005 @ 12:53:48 #96
87879 Rowdie
Het is patat
pi_29167577
Ach , geen moeite mee. soms hebben ze wel handige troep ertussen liggen
En het zijn ook Kroten
  woensdag 27 juli 2005 @ 13:38:16 #97
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_29168802
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 22:29 schreef HeaRt_woRm het volgende:
want de klop doet het niet.
pi_29172035
Als ik bij zulke winkels naar binnenkijk zie ik alleen maar hoogbejaarde mensen lopen
pi_29174234
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 22:29 schreef HeaRt_woRm het volgende:
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
pi_29175019
hier in enschede is ut zowat sociale zelfmoord as je bij zeeman koopt
weet ook niet wrm maja...
k koop zelf nooit kleren daar....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: