Bedankt voor de onderbouwing!quote:
Haarelastiekjes enzo neem ik er ook vaak mee. Ze hebben ze in allerlei kleurtjes en maten. Ik had laatst iets van 12 elastiekjes voor 59 eurocentquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:16 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Bedankt voor de onderbouwing!
Ik vind het vaak leuk om daar binnen te lopen, ze hebben vaak heel lollige onderbroeken en panty's voor weinig geld. Ook al die goedkope prulletjes zijn soms leuk om mee te nemen.
Absoluut. Ik heb laatst roerstaafjes gekocht gevuld met water, om in te vriezen. Handig!quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:16 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Bedankt voor de onderbouwing!
Ik vind het vaak leuk om daar binnen te lopen, ze hebben vaak heel lollige onderbroeken en panty's voor weinig geld. Ook al die goedkope prulletjes zijn soms leuk om mee te nemen.
Als iets leuk/mooi is en ook nog eens goedkoop, geen probleem.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:52 schreef MaLo het volgende:
Herkenbaar
Toen ik nog tiener was, ging ik ook nooit naar de Zeeman. Ook niet naar de Wibra. Ik ging stiekum wel naar de Scapino, omdat ze daar goedkope nike's hadden. Maar als ik ze dan had gekocht, deed ik ze over in een zak van een stoere winkel als Footlocker
![]()
Zeeman was cheap, niet cool, gewoon niet een winkel waar je kwam als je een hippe meid wilde zijn.
Tegenwoordig koop ik rustig bij Zeeman en consorten. Babykleertjes, theedoeken, poetsdoeken, panty's, dat soort dingen. Ik loop zelfs met het tasje aan de buggy.
Niet dat ik wat op zeeman ed tegen heb (ik kom er zelf ook), maar is jouw gedrag niet wat dubbel?quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:52 schreef MaLo het volgende:
Herkenbaar
Toen ik nog tiener was, ging ik ook nooit naar de Zeeman. Ook niet naar de Wibra. Ik ging stiekum wel naar de Scapino, omdat ze daar goedkope nike's hadden. Maar als ik ze dan had gekocht, deed ik ze over in een zak van een stoere winkel als Footlocker
![]()
Zeeman was cheap, niet cool, gewoon niet een winkel waar je kwam als je een hippe meid wilde zijn.
Tegenwoordig koop ik rustig bij Zeeman en consorten. Babykleertjes, theedoeken, poetsdoeken, panty's, dat soort dingen. Ik loop zelfs met het tasje aan de buggy.
Ik een witte, en waarschijnlijk hetzelfde model, mensen vonden 'm ook wel leuk. Alleen ik had 'm nog goedkoper: met 40% korting!quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:14 schreef AmyLee het volgende:
Geen problemen met de zeeman en als het me uitkomt wil ik er ook nog wel een shirtje kopen. Heb er laatst nog een polo gekocht van snoopy voor 6 euro en iedereen vind m leuk. Wat een zeikerds zijn er toch
quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:08 schreef Petertjuhh het volgende:
Ik voel me over het algemeen gewoon niet zo thuis in zo'n winkel.
als ik nu een baby had zou ik ook daar de kleertjes kopenquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:28 schreef frederik het volgende:
[..]
Niet dat ik wat op zeeman ed tegen heb (ik kom er zelf ook), maar is jouw gedrag niet wat dubbel?
Vroeger wou je niet gezien worden met "goedkoper rottroep", en nu koop je babykleertjes, waarbij (jouw?) kind dus maar iets aan moet wat jij vroeger onder geen beding wou dragen.
Beetje raar naar mijn idee. En wanneer krijgt de baby inspraak, dat er niet meer bij zeeman en consorten gekocht wordt, of moet het betreffende kind wel die dingen blijven dragen waarmee jij in het verleden nooit gezien wou worden?
quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:17 schreef PuinzOOi het volgende:
Kom er zelden, maar da's puur en alleen omdat ik huishoudelijk spul bij de Action haal... spot goedkoop.
Vroeger durfde ik inderdaad ook niet met m'n moeder over straat wanneer ze een Zeeman of Wibra tasje bij zich had... ach je bent jong, nu laat het me totaal koud.
Ik kom er zelf ook hoor, en ook als kind al, heb me er ook nooit voor geschaamd of zo.quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:27 schreef VixenFromHell het volgende:
ja ik vond dat stukje zo'n grote bullshit dat ik toch ff moest reageren ondanks dat het niet tegen mij was
ik wilde daar vroeger ook niet gezien worden.. nu loop ik er altijd wel ff naar binnen
zelfs kleren koop ik er heel soms nog wel es.. laatst een leuk truitje, en van de week nog een topje
als ze toevallig iets leuks/handigs hebben, waarom niet?!
Das een heel makkelijke. De babykleertjes bij Zeeman zijn leuk, maar niet van goede kwaliteit. Ze doet nu een maand of 3, 4 met kleertjes en zolang gaan de Zeemankleertjes ook ongeveer mee. Zodra ze iets langer met haar kleren doet (dus niet meer zo hard groeit), koop ik niet meer bij Zeeman. En dat duurt niet lang meer, haar groeispurt is zo ongeveer voorbij dus de periode dat ik kinderkleertjes bij de Zeeman koop ook.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:28 schreef frederik het volgende:
[..]
Niet dat ik wat op zeeman ed tegen heb (ik kom er zelf ook), maar is jouw gedrag niet wat dubbel?
Vroeger wou je niet gezien worden met "goedkoper rottroep", en nu koop je babykleertjes, waarbij (jouw?) kind dus maar iets aan moet wat jij vroeger onder geen beding wou dragen.
Beetje raar naar mijn idee. En wanneer krijgt de baby inspraak, dat er niet meer bij zeeman en consorten gekocht wordt, of moet het betreffende kind wel die dingen blijven dragen waarmee jij in het verleden nooit gezien wou worden?
Had je niet de plaatjes gezien hoe ze eruit zagen? Was iets van de middeleeuwenquote:Op donderdag 21 juli 2005 02:37 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik zag vanavond een reclame op tv van Zeeman, met kinder, dames en heren Nike shirts voor 10 euro.![]()
Ik ben er toch wel benieuwd naar eerlijk gezegd.![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:32 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Eigenlijk zou Zeeman shirts moeten maken met supergroot het Zeeman logo erop.
Dikke kans dat t mode wordt
Goude handelquote:
[offtopic Zeker er is ook iemand op ebay met een winkeltje en die verkoopt voor veel duurder allemaal actionspul en er trappen veeeeeeeeel mensen inquote:Op donderdag 21 juli 2005 21:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Goude handel![]()
Dan moet je kleding kopen bij de zeeman die lijkt op merk kleding en dan te koop aanbieden op E-bay![]()
Idd.quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:33 schreef AmyLee het volgende:
[..]
[offtopic Zeker er is ook iemand op ebay met een winkeltje en die verkoopt voor veel duurder allemaal actionspul en er trappen veeeeeeeeel mensen in
Zag laatst iemand op school daar mee lopen. Heel leukquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:32 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Eigenlijk zou Zeeman shirts moeten maken met supergroot het Zeeman logo erop.
Dikke kans dat t mode wordt
Ach joh..ze is nog jong, dan mag datquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:55 schreef addie84 het volgende:
[..]
modjes die hun mening niet onderbouwen![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:29 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Zeeman heeft soms wel leuke dingen,maar kleding koop ik er niet![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:29 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Zeeman heeft soms wel leuke dingen,maar kleding koop ik er niet![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |