Ga jij dan maar met een zeeman tasje naar school en kijken hoe stoer je dan nog bent.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:48 schreef boekenworm het volgende:
Zulke mensen die dat niet willen vind ik behoorlijk zielig eigelijk.
Wie welquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:10 schreef El_Rolando het volgende:
Ik zou ook niet met een tas van de Wibra of Zeeman willen rondlopen door de stad.![]()
Ja, Scheveningen is wat dat betreft sowieso wel ideaal. Ik ken op Urkers na geen enkel volk dat zo racistisch isquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:08 schreef Faithy het volgende:
meestal werken er ook mensen met hippe zeeman hoofddoekjes
Maar idd, ik kom meestal als iets nodig heb naar die hier op Scheveningen.. stuk minder hoofddoekjes..
quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:10 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Ga jij dan maar met een zeeman tasje naar school en kijken hoe stoer je dan nog bent.![]()
Ik greep regelmatig in de plastictassenkast voor een tasje voor mn gymschoenen. Maakt mij niet uit in wat voor tasje die ranzige dingen zatenquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:10 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Ga jij dan maar met een zeeman tasje naar school en kijken hoe stoer je dan nog bent.![]()
Ik ben niet rassistisch gelukkig, en wel een echte scheveningerquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:15 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ja, Scheveningen is wat dat betreft sowieso wel ideaal. Ik ken op Urkers na geen enkel volk dat zo racistisch is![]()
Jammer dat de Boulevard niet echt onder Scheveningen lijkt te vallen..
Ik ben ook niet racistisch, maar als ik mag kiezen ga ik liever naar een plek zonder hoofddoeken dan met.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:21 schreef Faithy het volgende:
[..]
Ik ben niet rassistisch gelukkig, en wel een echte scheveninger
Maar het vervelende van de zeeman in de stad is, dat het daar altijd familiedag lijkt te zijn:
allochtone vrouwen gaan nooit alleen naar de zeeman, maar met al hun zussen en schoonzussen en diens kinderen lijkt wel.. ze blokkeren alle al veel te nauwe winkelpaden in de zeeman
mja, hoef je je neus ook niet dicht te houdenquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:41 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ik ben ook niet racistisch, maar als ik mag kiezen ga ik liever naar een plek zonder hoofddoeken dan met.
*eensch*quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:08 schreef Petertjuhh het volgende:
Ik voel me over het algemeen gewoon niet zo thuis in zo'n winkel.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:08 schreef Petertjuhh het volgende:
Ik voel me over het algemeen gewoon niet zo thuis in zo'n winkel.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:01 schreef ijsmeis het volgende:
Maar ik denk inderdaad dat het te maken heeft met hun imago, namelijk goedkoop en helemaal geen merkdingen rommel.
Het ruikt daar zoals altijd in een discountquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:55 schreef MaRySe het volgende:
Het ruikt er idd wel altijd vreemd
En die kleren die daar hangen zijn toch bedoelt om op te knutselen. Toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |