Jawelquote:Op zondag 17 juli 2005 14:32 schreef Havoc het volgende:
Succes Brechtje!!
(ligt het aan mij of staat ie nog niet in de index).
nee, en daar staat ie nu ook niet meerquote:Op zondag 17 juli 2005 14:32 schreef twiejewurd het volgende:
moet dit in FB?
SunChaser is al druk bezig werk te creëren voor Brechtjequote:Op zondag 17 juli 2005 14:38 schreef PM-girl het volgende:
Brechtje, succes!
ben benieuwd wanneer je je eerste slotje uitdeelt!![]()
nee hoor, sunchaser is al wegquote:Op zondag 17 juli 2005 14:52 schreef Ferdo het volgende:
[..]
SunChaser is al druk bezig werk te creëren voor Brechtje
Ik denk dat je vroeg of laat problemen krijgt met een chat waarin pubers zichzelf showen.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Danny wat vind je van een puber showchat?
Spelfouttechnisch een fantastisch idee!quote:Op zondag 17 juli 2005 14:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Danny wat vind je van een puber showchat?
quote:Op zondag 17 juli 2005 15:07 schreef Toeps het volgende:
BrEeZeR subforum? Hmm, daar ben ik te oud voor.
klopt door het nivo van baggeren vanmiddag hebben we besloten voor voorlopig voor de grootste groep gebruikers de gesloten topics niet te tonen.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:00 schreef funmaster het volgende:
Ik kan alleen nog geen gesloten topics zien onderaan de topiclijst.......
Het is nog wel te zien als je niet ingelogd bent..quote:Op zondag 17 juli 2005 18:03 schreef Knorretje het volgende:
[..]
klopt door het nivo van baggeren vanmiddag hebben we besloten voor voorlopig voor de grootste groep gebruikers de gesloten topics niet te tonen.
daarom zei ik ook, de grootste groep gebruikers ziet het nietquote:Op zondag 17 juli 2005 18:05 schreef Ravage het volgende:
[..]
Het is nog wel te zien als je niet ingelogd bent..
maar gasten zijn geen gebruikersquote:Op zondag 17 juli 2005 18:08 schreef Ravage het volgende:
Tja boven aan de index staat:
' Er zijn 408 ingelogde gebruikers en 2233 gasten aanwezig. '
Dus klopt niet helemaal
Daar kan ik het niet helemaal mee eens zijnquote:
Jawel, dat moet wel lukken.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:41 schreef Dark_Killah het volgende:
Arcee, kun jij van de eerste dag de topposter lijst maken?
Ehm, als jij dat wilt, maar het leukste zou natuurlijk 24 uur na de start zijn.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jawel, dat moet wel lukken.
Om 0:00 uur doen?
Mag ook, dan heb je 'm morgenavond.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:10 schreef Dark_Killah het volgende:
Ehm, als jij dat wilt, maar het leukste zou natuurlijk 24 uur na de start zijn.![]()
Ja, wat wil je nou?quote:Maar 0:00 is ook geen probleem.
Kee, deal.quote:
nee, moddenquote:Op maandag 18 juli 2005 01:02 schreef Ravage het volgende:
Zo nog laat wakkerAh wacht.. vakantie zeker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |