Als het gele bultjes zijn wel, witte nietquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:56 schreef Sjoe538 het volgende:
Coole Breakout,
Ik heb allemaal bultjes op mijn piemel, kan ik nog wel vrijen?
Liefs, een 11 jarig steenbokske.
Het klopt,quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:56 schreef Sjoe538 het volgende:
Lieve Fancy,
Ik heb een keelontsteking en een vriendin van mij zegt dat sperma doorslikken verzachtend werkt tegen de keelontsteking.
Is dit waar, ik vind het maar vies ?
Ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:39 schreef Irresistible het volgende:
Lieve Fancy,
Ik ben al 12 en ik heb nog nooit sex gehad met een jongen.
Ben ik nu raar?
Liefs, een wanhopig meisje.
Lieve anoniem,quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:39 schreef flipsen het volgende:
Lieve Fancy,
Er groeit haar op m'n plassertje. Is dat normaal? Dat zie je nooit op internetplaatjes.
Lieve weegschaal,quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:38 schreef Sjoe538 het volgende:
Lieve Fancy,
Mijn broer betast mij, is dit normaal?
Liefs, een weegschaaltje.
Lief hulpeloos meisje,quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:37 schreef Sjoe538 het volgende:
Lieve Glossy,
Kan ik van vingeren zwanger raken?
Liefs, een hulpeloos meisje.
Jij welquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:57 schreef Sjoe538 het volgende:
Lieve Fancy,
Mijn papa wil altijd met mij onder de douche en kijkt dan vaak naar mij?
Mag ik dit ook doen bij hem?
xXxXxXx
Meisje
Beste, Zonnen-achtervolger.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:06 schreef SunChaser het volgende:
Lieve Fancy,
tijdens het aftrekken kwam ik klaar op mijn vingers, maar ik had een wondje op mijn duim en daar kwam sperma op. Heb ik nu aids?
Het kan heel goed mogelijk zijn dat jij nu aids hebt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:06 schreef SunChaser het volgende:
Lieve Fancy,
tijdens het aftrekken kwam ik klaar op mijn vingers, maar ik had een wondje op mijn duim en daar kwam sperma op. Heb ik nu aids?
Hier is een hele interessante materie over te krijgen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:09 schreef Sjoe538 het volgende:
Hai,hoe trek je af?
Hoe moet je dan zitten, kan je ondertussen nog zoenen?
moet het met 1 of met 2 handen?
ik wil het namelijk wel eens doen bij m'n vriendje, maar ik durf het nog niet zo heel goed, ja en dat betekend misschien dat ik er nog niet klaar voor ben,,,, maar..... tsjja, kan iemand me uitleggen hoe dat moet??
Heb je helemaal gelijk in.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:55 schreef TC_Artemis het volgende:
Lieve fancy,
Ik ben gister vanaf mijn vagina helemaal uitgescheurd tot mijn anus!!11!1!1!
Wat nu? Mijn broer zegt dat als ik genoeg seks heb het vanzelf niet meer gebeurt, is dat waar?
groetjes, anoniempje
Hiervoor kun je natuurlijk altijd langs je grootouders gaan, die hebben hier immers meer ervaring mee.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:53 schreef SunChaser het volgende:
Beste Mona,
ik wil mijn anus laten bleken maar dat mag niet van mijn moeder. Die zegt: wacht maar tot je 12 bent. Kan ik het ergens illegaal laten doen?
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:40 schreef thaMoon het volgende:
Lieve Fancy,
Ik heb gisteren een aubergine in mn vagina gestoken.. hij kwam er nog maar deels uit!
Nu zitten er nog van die zaadjes in. Groeit er nu geen plant uit me?? Ik durf NIET naar de dokter, help me!!
Een ongemakkelijk meisje
Die kans is erg groot ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:17 schreef fraQture het volgende:
LIeve Fancy,
Mijn vriend heeft me laatst gepijpt toen ik een strap-on droeg. Hij stinkt erg uit zijn bek. Kan ik nu een SOA hebben?
Liefs, een hopeloos 13-jarig meisje
Lieve Miss Xquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:34 schreef stukovich het volgende:
LIeve Fancy,
Gisteren is mijn vriend klaargekomen en toen is er sperma in m'n oog gespoten, sindsdien zie ik een stuk minder, gaat dit vanzelf over....
Liefs, onzeker Miss X
Jah nu wel ja.. flauw hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:26 schreef renz0r het volgende:
Lieve Fancy,
Zullen Fokkers nou niet eens inzien dat dit topic nr 1242523 is over dit onderwerp? Zullen ze inzien dat de lol er nu een beetje vanaf is?
-xxx-
renz0r
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |