Dat zal dan wel door het intellectuele deel van de pubers gelezen worden. De strevers, dat omvat niet eens 5 procent van alle pubers.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:12 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat zijn geen pubertijdschriften, maar ze worden wel gelezen door pubers hoorIk ben 18 en lees de Elsevier enzo ook al een paar jaar
niet alle pubers zijn dom en kortzichtig hoor..quote:Op maandag 18 juli 2005 20:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat zal dan wel door het intellectuele deel van de pubers gelezen worden. De strevers, dat omvat niet eens 5 procent van alle pubers.![]()
Ik lees ook de Elsevier en Vrij Nederland.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat zal dan wel door het intellectuele deel van de pubers gelezen worden. De strevers, dat omvat niet eens 5 procent van alle pubers.![]()
De Break Out las ik vroeger ook elke week trouw...totdat ik zo verstandig werd om het maar niet meer te lezen.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:29 schreef Brechtje het volgende:
Ik lees nooit van die serieuze tijdschriften.
Vroeger las ik weleens de Break out en de Fancy, nu niet echt meer.
Hier leest het heel gezin de DDquote:Op donderdag 22 september 2005 12:25 schreef trance40 het volgende:
Kom ik er tussen door als 24 jarige.... Dacht al waarom lezen er nou zoveel mensen donald duck
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |