óóó ! de power unlimited heb ik vroeger ook gelezen, het was wel oké , maar wat een ongeloofelijke KUT-blad is dat geworden zeg , ik lees het al 4 jaar niet meer.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:00 schreef Snqqpy het volgende:
Ik las de Break Out.
Ik lees nu de Power Unlimited, veel beter.
hoe weet je dan dat het een kut blad isquote:Op zondag 17 juli 2005 16:02 schreef Mattt het volgende:
[..]
óóó ! de power unlimited heb ik vroeger ook gelezen, het was wel oké , maar wat een ongeloofelijke KUT-blad is dat geworden zeg , ik lees het al 4 jaar niet meer.
Tsja, iedere week dezelfde brieven over seksualiteit en relaties. Leuk, voor even...quote:Op zondag 17 juli 2005 16:01 schreef Brechtje het volgende:
De Break out, vroeger las ik die ook heel veel, toen was die veel leuker.
Nu wordt het saai
Scherp.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:03 schreef darkskedar het volgende:
[..]
hoe weet je dan dat het een kut blad is
Whehe , laatst nog is een keer beetje doorgebladerd ergens.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:03 schreef darkskedar het volgende:
[..]
hoe weet je dan dat het een kut blad is
Ieder z'n mening.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:05 schreef Mattt het volgende:
[..]
Whehe , laatst nog is een keer beetje doorgebladerd ergens.
En daaruit maakte ik het op dat het een kut-blad is geworden [afbeelding]
is die puik? klinkt wel okay vind ik..quote:
Je moet ervan houden. Site.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:18 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
is die puik? klinkt wel okay vind ik..
verder lees ik bijna nooit tijdschriften en anders de quest ofzo.. elsevier en hp de tijd, vind ik ook wel oke.. in de winkel blader ik nog wel eens door thesource of xxl (hiphopblaadjes) enja.. uhh bij mijn oma lees ik altijd strip in de margriet![]()
Nee... ik lees ook Vrij Nederland maar dat hou ik voor me in PUB.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:38 schreef Asskicker14 het volgende:
De tijdschriften die ThomasBerge opnoemt, zijn nou niet bepaald pubertijdschriften
Ik voelde me aangesproken.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:04 schreef Dark_Killah het volgende:
En de DD altijd bij de dokter, tandarts en de ortho.
Misschien was ik niet zo duidelijk. Ik ben het met je eens.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk nog steeds niet dat tijdschriften als Elsevier, De Nieuwe Revu en Vrij Nederland onder pubertijdschriften geschaard mag worden.
Ik denk niet dat pubers geïnteresseerd zijn in een Non-Solus interview met Leon de Winter.
Of artikelen over chantage in de landbouw en de overname van VNU.
dat zijn geen pubertijdschriften, maar ze worden wel gelezen door pubers hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 19:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk nog steeds niet dat tijdschriften als Elsevier, De Nieuwe Revu en Vrij Nederland onder pubertijdschriften geschaard mag worden.
Ik denk niet dat pubers geïnteresseerd zijn in een Non-Solus interview met Leon de Winter.
Of artikelen over chantage in de landbouw en de overname van VNU.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |