Geloof mij: er is NIETS mis met die kont!quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:50 schreef Shark.Bait het volgende:
leuke foto.... 14.gif
raar kont... 13.gif
maar over het algemeen een 14.gif
Jammer van de Comic Sansquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:43 schreef RonaldV het volgende:
Het is zomer, dus...
[afbeelding]
eergister gemaakt
Ik had er ook (c)2005 RonaldV op kunnen zettenquote:
Ik heb het oorspronkelijke plaatje in 30 seconden verkleind, gecropped, en op de server gezet. Het plaatje was oorspronkelijk bedoeld als grapje aan het vriendje van het model, en het was zeker geen serieuze poging tot een waardering. Het was wel een serieuze poging om eens wat lichtvoetiger foto's hier geplaatst te krijgenquote:Op donderdag 14 juli 2005 18:06 schreef portier het volgende:
Nou, sorry maar ik vind het echt gepruts eerste klasse.
Ranzige comprimatie, beeldhoek had een stuk lager gemogen om overtollige watermassa te verminderen en de uitsnede had wel als staande foto gemogen. Dan komt de compositie ook wat lekkerder uit.
Het idee is erg okay, maar die comprimatie verpest het behoorlijk. Dan worden de kleuren veel sprekender (die overigens ook wat opgepept kunnen worden).
Ik zal wel weer overmatig bot klinken, maar om een vakantiekiekje om te bouwen tot een lekkere plaat is meer nodig dan als een niet alledaags beeld op de foto staat.
Dit is tevens een tvp.
Barbaar.quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik had er ook (c)2005 RonaldV op kunnen zetten
Meer voorzichtig met mijn eigen werkquote:
ik geloof je, maar dat is niet terug te zien op de fotoquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:51 schreef RonaldV het volgende:
Geloof mij: er is NIETS mis met die kont!
Cuba, paradijs voor ouwe 50s auto'squote:Op donderdag 14 juli 2005 21:54 schreef Vectra het volgende:
Twee foto's gemaakt in Cuba, begin juni
[afbeelding]
[afbeelding]
jouw foto heeft ook een scheve horizonquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:29 schreef RonaldV het volgende:
Op de onderste foto lijkt de kast voorover te vallen... misschien een beetje meer rechtop zetten?
Geef me een tool waarmee ik minder dan 1 graad kan draaien. Dan fix ik t gelijk. Het was 3graden en een beetje, het is nu minder dan 1.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
jouw foto heeft ook een scheve horizon
Was me nog niet eens opgevallenquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Cuba, paradijs voor ouwe 50s auto's![]()
Op de onderste foto lijkt de kast voorover te vallen... misschien een beetje meer rechtop zetten?
photoshop doet dat wel hoorquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Geef me een tool waarmee ik minder dan 1 graad kan draaien. Dan fix ik t gelijk. Het was 3graden en een beetje, het is nu minder dan 1.
Zo had ik hem ook geïnterpreteerd, en hij deed mij glimlachen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik heb het oorspronkelijke plaatje in 30 seconden verkleind, gecropped, en op de server gezet. Het plaatje was oorspronkelijk bedoeld als grapje aan het vriendje van het model, en het was zeker geen serieuze poging tot een waardering. Het was wel een serieuze poging om eens wat lichtvoetiger foto's hier geplaatst te krijgen
En alweer een reden om te stoppen met het editten mbv MS-PhotoEditorquote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:31 schreef Re het volgende:
[..]
photoshop doet dat wel hoor, free rotate enzo
Hij is leuk geworden!!!quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:43 schreef RonaldV het volgende:
Het is zomer, dus...
[afbeelding]
eergister gemaakt
Mooie foto, horizon is alleen scheef. leuke DOF.(IMG_1651.jpg) ik ga er maar 1 per keer doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:23 schreef Grompel het volgende:
Hallo,
ik heb in Oostenrijk wat foto's gemaakt, ben benieuwd naar jullie mening. Vooral voor suggesties over andere crops sta ik open!
Omdat ik ze op een zwarte achtergrond beter uit vindt komen via een link: Foto's Oostenrijk
je fotografeert nooit de werkelijkheid. je lens heeft afwijkingen, een film/sensor kan nooit alle aanwezige kleuren vastleggen, de processor die de gegevens van de CCD vastlegt gebruikt een algoritme om het beeld te berekene die wij als 'echt' ervaren. Door alleen al een uitsnede te kiezen manipuleer je het beeld al. Je presenteert jouw kijk op de wereld. En van mijn part wis je alles wat je niet aanstaat, het blijft jouw kijk. Dat anderen pretenderen dat alleen de werkelijkheid gezien mag worden, tja, die hebben dan niet door hoe weinig van de werkelijkheid echt opgevangen word en hoe veel er na het 'vastleggen' gemanipuleerd word.Zolang je het origineel niet laat zien en je mening vraagt kraait er geen haan naar. Tis net als na een maaltijd vragen wat dat heerlijke gerecht was wat je geserveerd kreeg. Niet iedereen wil "gefrituurde stierenballen" horenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:54 schreef Grompel het volgende:
Dank voor je commentaar, dat brengt me meteen op een vraag. Een aantal foto's zijn inderdaad een beetje vaal, 't was dan ook (deels) in de schaduw en een beetje heiig. Ik probeer altijd zo min mogelijk te 'tweaken' en ben dus een beetje huiverig voor het oppeppen van kleuren. Wat is jullie mening? Alles door photoshop of laten zoals 't er in werkelijkheid uitzag?
Leuke foto. Genomen te scheveningen terwijl de zon bijna onder aan het gaan is neem ik aan.quote:
De bunker zit scheef in de duin. Dat bedoel je toch?quote:Op zondag 17 juli 2005 15:39 schreef Toeps het volgende:
Ja, die horizon wil maar niet recht gaan. Als ik 'm draai lijkt het net of de andere kant scheef is.
vooral foto 3 en toch ook wel 1 vind ik heel erg mooi. Foto 2 had van mij (maar wie ben ik dan weer) iets minder wazig gemogen.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:10 schreef An24 het volgende:
Ff niets laten horen, ben opvakantie geweest naar Egypte, zie foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alle kritiek is welkom!!!
Op zich een doodnormale plaat. Wat ik eigenlijk jammer vind is dat je het blad bijna beeldvullend neemt, ik had hem ergens aan een kant gestopt, lekkere DOF erachter, maar vooral die rand mis ik, lijkt me een leuk stukje foto, waar je nu niets van terug ziet. Het hele vlak is nu een beetje meer van hetzelfde, dat moet beter kunnen. Op zich is een blad zoals je hem nu hebt een leuke foto, ik had alleen een andere crop/compositie opgezocht.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:15 schreef Mad-Eleine het volgende:
...
[afbeelding]
toch zou ik een beoordeling op prijs stellen.
Hier sluit ik me helemaal bij aan. Er is iets mis met foto 1, maar ik weet niet wat en ik vind de uitvoering verder prima, 3 is gewoon prima, niks meer aan doen. 2 Is gewoon te wazig, kan er niks van maken.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
vooral foto 3 en toch ook wel 1 vind ik heel erg mooi. Foto 2 had van mij (maar wie ben ik dan weer) iets minder wazig gemogen.
"Het geheim dat je deelt met Sandeman"quote:Op zondag 17 juli 2005 23:01 schreef Schanulleke het volgende:
(...)
2/ Zoals al eerder gezegd: hij is heel erg wazig. Dat is ook mooi, maar ik krijg hier door het beeld heel erg een zuid-amerikaanse uitstraling bij (zorro-gestalte), en dat klopt niet met de locatie.
(...)
dank je voor deze beoordeling.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:46 schreef elcastel het volgende:
[..]
Op zich een doodnormale plaat. Wat ik eigenlijk jammer vind is dat je het blad bijna beeldvullend neemt, ik had hem ergens aan een kant gestopt, lekkere DOF erachter, maar vooral die rand mis ik, lijkt me een leuk stukje foto, waar je nu niets van terug ziet. Het hele vlak is nu een beetje meer van hetzelfde, dat moet beter kunnen. Op zich is een blad zoals je hem nu hebt een leuke foto, ik had alleen een andere crop/compositie opgezocht.
helemaal mee eens... het is een afbeelding zonder echte conflicten, zoals ze dat dan noemen...quote:Op zondag 17 juli 2005 23:01 schreef Schanulleke het volgende:
@Mad--Eleine:
Rustig plaatje, prima desktop achergrond, juist door het ontbreken van spanning. Wat dat betreft heeft El wel een goed punt hierboven.
Beetje erg aan de donkere kant. De inhoud spreekt mij niet aan. Misschien de kleurtjes 'optillen'.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:02 schreef Schanulleke het volgende:
Ik ben een scheepslading foto's van mijn vakantie aan het doorwerken, en de foto('s) waar ik echt mee bezig ben geweest zal ik hier nog wel op het blok leggen, maar voorlopig even deze. Graag uw mening.
[afbeelding]
Beautifull ...quote:Op maandag 18 juli 2005 18:32 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik zie net dat de paar foto's die ik gemaakt hebt iets weg hebben (zelfde principe) als de post van RonaldV, maar ik zie die nu pas voor het eerst
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]\
het is een serie en dit zijn de paar beste gelukte (de een beter dan de ander vind ik zelf)
laat maar weten wat je ervan vindt...
Flatscreens zijn nog altijd niet geschikt voor het fatsoenlijk bekijken van foto's, wat de reclames ook zeggen. Nothing beats a CRT (yet).quote:Op maandag 18 juli 2005 23:47 schreef Dawnbreaker het volgende:
klote, ik zit hier bij iemand achter de pc (met flatscreen) en daar zien de foto's belabberd uit (zwart bij randen is nit goed etc)
ik heb dit niet gezien op mijn pc (met kutmonitor) anders had ik het wel veranderd..
zal binnekort de verbeterde foto's posten.
Ik zou nog een stukje van de rechterkant afhalen. Op die manier kun je het wazige deel rechtsonder veel kleiner maken, want dat is nu wel erg dominant aanwezig. Verder een mooie foto, het doet me erg denken aan delen van Zuid-Italië, maar volgens mij is dit Frankrijk, of niet?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:10 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb in deze foto best veel tijd gestopt, ik heb hem wel 40 keer ofzo in allerlei verschillende belichtingen maar toch ben ik niet helemaal tevreden. Ik vind het moeilijk om mijn vinger er op te leggen, ik hoop dat iemand hier mij iets kan leren.
[afbeelding]
Die plantenrij waar je middenin bent gaan staan stoort nogal en trekt heel veel aandacht naar zich toe. Dat is zonde omdat het niet zo bijster spannend is (het gaat immers om de berg en het huisje), maar ik denk dat het ook enigzins ten koste gaat van je kleuren. De huizen op de berg zijn wel te herleiden als avondrood, maar niet zo sprekend als de sfeer in werkelijkheid was denk ik.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:10 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb in deze foto best veel tijd gestopt, ik heb hem wel 40 keer ofzo in allerlei verschillende belichtingen maar toch ben ik niet helemaal tevreden. Ik vind het moeilijk om mijn vinger er op te leggen, ik hoop dat iemand hier mij iets kan leren.
[afbeelding]
Bij de bek een beetje fel, maar niet storend. Leuke fotoquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:38 schreef bluebit het volgende:
Hier een foto van een van de kittens van de buren :
[afbeelding]
Gemaakt met :
Nikon D70s met 70-300 mm tamron f/4-5.6 LD Macro objectief
ISO : 250
Exposure : 1/200 sec
Aperture : F/5.6
Focal length : 270 mm
Original size 3.25 MB
Dat zeg ik ook over analoge fotografiequote:Op maandag 18 juli 2005 23:52 schreef RonaldV het volgende:
Nothing beats a CRT (yet).
Maar dat is ook waar. Het probleem is dat voorzetlenzen om mijn zeer goede ogenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook over analoge fotografie
De 'plantenrij' zijn wijnranken en die horen juist bij de omgeving. Voor mij horen ze dus bij de foto. Op de meeste plekken waren de ranken lager maar kreeg ik de compositie verder niet goed. Ik zal nog een verder spitten en proberen. I'll be back.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:58 schreef portier het volgende:
[..]
Die plantenrij waar je middenin bent gaan staan stoort nogal en trekt heel veel aandacht naar zich toe. Dat is zonde omdat het niet zo bijster spannend is (het gaat immers om de berg en het huisje), maar ik denk dat het ook enigzins ten koste gaat van je kleuren. De huizen op de berg zijn wel te herleiden als avondrood, maar niet zo sprekend als de sfeer in werkelijkheid was denk ik.
Probeer dat groene eens weg te laten en het even door PS te halen, beetje meer contrast in die berg pompen.
Het is idd een waterjuffer maar noem het voor het gemak een libelle, verschil is erg gering.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:49 schreef Schanulleke het volgende:
@ Faithz, ik krijg de indruk dat de scherpte op het blad ligt en niet op de waterjuffer zoals het insect in kwestie eigenlijk heet. Verder wel aardige compositie met de juffer zo uit het centrum.
Kunnen ze nog net zo hard bij de omgeving passen, als het je foto verpest blijft het zondequote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:54 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
De 'plantenrij' zijn wijnranken en die horen juist bij de omgeving. Voor mij horen ze dus bij de foto. Op de meeste plekken waren de ranken lager maar kreeg ik de compositie verder niet goed. Ik zal nog een verder spitten en proberen. I'll be back.
1: Ik wil hem steeds vergroten omdat het net lijkt of hij door dat script lelijk verkleint wordt met kartels, maar het is gewoon de foto. Dat is zonde. Buiten dat je foto scheef staat wel een aardige plaat.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:56 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik was in Antwerpen, en daar maakte ik dit.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb ze iets meer contrast gegeven, wat lichter gemaakt en zwart wit gemaakt. En ja, ik ben een duf amateurtje.
Deze passen beter hierin; [Centraal] Beoordeel mijn bewerkingquote:
leuke probeersels maar waarom die bewerking in het eerste plaatje, leidt alleen maar af die strepen, verder zou ik of de gehele foto sepia doen dus ook haar jurkje (of althans dat lijkt zo). compositie is wel goed. Tweede plaatje kan door de helft, beetje functieloze ruimte aan de ene kant en ook de bewerking vind ik storend vooral die nep rook wat er iets te dik bovenop ligtquote:
Vind vier en vijf erg mooi, leuk idee.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:32 schreef Virus3000 het volgende:
Hieronder ook enkele foto's van mij
Zijn getrokken met een eenvoudig fototoestel maar wel zéér goeie kwaliteit/prijs (canon A400, 130euro)
Foto's zijn klikbaar naar groter formaat
Ben benieuwd wat jullie van deze foto's vinden!
Dat is bewust gedaan. Het was een artistiek vakantiekiekje.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:16 schreef fr.oosje het volgende:
Ik mis een hoofd????????????????????
1: Vaal en loos, typisch zo'n "ik heb mijn camera net en fotografeer alles dat los en vast zit in mijn eigen huis" foto.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:11 schreef AltamirA het volgende:
Hier wat probeersels van mij.
Zijn de eerste foto's die ik post hier dus ben inderdaad nog een beginner. Kom maar op met die tips...
Eerste foto heb ik de kleur wat bewerkt (hij bleek veel donkerder dan ik dacht) en bij de 2e wat meer contrast gegeven en zwart wit gemaakt.
[afbeelding]
[afbeelding]
ben benieuwd
edit: resized!
Geef je foto's nummertjes, dat beoordeelt makkelijker.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:32 schreef Virus3000 het volgende:
Hieronder ook enkele foto's van mij
Zijn getrokken met een eenvoudig fototoestel maar wel zéér goeie kwaliteit/prijs (canon A400, 130euro)
Foto's zijn klikbaar naar groter formaat
[[url=http://www.easywebhost.be/upload/vakantie/IMG_0889_(Small).JPG]afbeelding][/url]
Vlindertjes
[[url=http://www.easywebhost.be/upload/vakantie/IMG_0976_(Small).JPG]afbeelding][/url]
aardig beladen?
[[url=http://www.easywebhost.be/upload/vakantie/IMG_0981_(Small).JPG]afbeelding][/url]
schattig hondje
[[url=http://www.easywebhost.be/upload/vakantie/IMG_1146_(Small).JPG]afbeelding][/url]
een van men mooiste foto's: zonnestralen, zonnebloemen, waterdamp,...
[[url=http://www.easywebhost.be/upload/vakantie/IMG_1149_(Small).JPG]afbeelding][/url]
idem maar dan met hardlopende hond erbij
[[url=http://www.easywebhost.be/upload/vakantie/IMG_1151_(Small).JPG]afbeelding][/url]
poserende hond
Ben benieuwd wat jullie van deze foto's vinden!
Mooiquote:Op zondag 24 juli 2005 00:25 schreef Melluh het volgende:
[afbeelding]
Gemaakt in Australie, aan de voet van Mount Bruce. Ik heb hem als achtergrond in windows staan en ik minimaliseer regelmatig alle windows om gewoon ff te kijken naar de foto
Je hebt inderdaad veel scheve horizons.quote:Op zondag 24 juli 2005 09:22 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ik wil toch eens een aantal foto's van mijn kant laten zien, foto's waar ik best blij mee ben. Alleen jammer dat je ze verkleinen moet e.d.
1[afbeelding]
2[afbeelding]
3[afbeelding]
4[afbeelding]
5[afbeelding]
6[afbeelding]
7[afbeelding]
8[afbeelding]
9[afbeelding]
10[afbeelding]
11[afbeelding]
Super! Thanx!quote:Op zondag 24 juli 2005 03:32 schreef Melluh het volgende:
sure thing
http://eleanor.student.ut(...)stralia)%20groot.JPG
De eerste twee foto's vind ik goed gelukt, al zou de pose in de tweede wat eleganter kunnen. De derde foto is inderdaad minder, maar dat zou je op kunnen lossen door haar de volgende keer tussen meer bloemen te zetten.quote:Op maandag 25 juli 2005 00:48 schreef snakelady het volgende:
Deze heb ik gemaakt voor en van een goede vriendin. (met toestemming hier geplaatst natuurlijk)
Deze heb ik gekleurd op verzoek van model, vind hetz elf niet zo maar ze wil weten wat jullie ervan vinden.
[afbeelding]
[afbeelding]
De bloem vind ik zelf niet zo geslaagd, lijkt net of ie eruitgroeid zeg maar.
[afbeelding]
p.s. ik heb niet zo'n goede camera dus echt scherp zijn ze ook niet helaas.
Om een of andere reden (kan aan mijn scherm hier op't werk liggen) vind ik de foto zo nep eruitzien. Het lijkt alsof die boot niet in het water ligt en er naderhand gewoon opgeplakt is. Misschien dat de polarizatie filter dit effect heeft, geen idee. Zonder boot zou dit wel een prachtige achtergrond zijn.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:20 schreef err het volgende:
[afbeelding]
EO350D, gemaakt met polarizer om reflectie van het water terug te dringen en kleuren naar voren te halen.
ja dat was ook wat ik als eerste dacht, dat die boot erbij was gerenderdquote:Op maandag 25 juli 2005 11:28 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Om een of andere reden (kan aan mijn scherm hier op't werk liggen) vind ik de foto zo nep eruitzien. Het lijkt alsof die boot niet in het water ligt en er naderhand gewoon opgeplakt is. Misschien dat de polarizatie filter dit effect heeft, geen idee. Zonder boot zou dit wel een prachtige achtergrond zijn.
dat vind ik juist mooi, alsof de boot zweeft...dat is het effect van de pola; die maakt het water doorzichtig.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:28 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Om een of andere reden (kan aan mijn scherm hier op't werk liggen) vind ik de foto zo nep eruitzien. Het lijkt alsof die boot niet in het water ligt en er naderhand gewoon opgeplakt is. Misschien dat de polarizatie filter dit effect heeft, geen idee. Zonder boot zou dit wel een prachtige achtergrond zijn.
Ik heb hetzelfde, op mijn TFT op kantoor. Ik zal vanavond nog eens kijken op een CRT.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:28 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
niet echt? Die boot is wel echt! Waarom zou ik een boot erin monteren?quote:Op maandag 25 juli 2005 12:35 schreef killko het volgende:
Jammer dat die boot niet echt is. De bewerking ziet er in z'n geheel iig erg mooit uit (heb je die crop-versie ook zonder boot?)
Thnx, idd met meer bloemen was het een stuk beter geweest, dat had ik eerder moeten weten..quote:Op maandag 25 juli 2005 09:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De eerste twee foto's vind ik goed gelukt, al zou de pose in de tweede wat eleganter kunnen. De derde foto is inderdaad minder, maar dat zou je op kunnen lossen door haar de volgende keer tussen meer bloemen te zetten.
Stoere dame, dat ze zo maar in haar blootje durft, met gezicht!Ik zou graag zulke fotos laten zien, maar mijn modellen durven daar (nog) geen toesteming voor te geven.
Oh, sorry, dat dacht ik omdat iedereen het daarover had (en omdat het ook zo zweverig leek). Nouja, dan vind ik je "bewerking" niet mooi maar je foto!quote:Op maandag 25 juli 2005 12:37 schreef err het volgende:
[..]
niet echt? Die boot is wel echt! Waarom zou ik een boot erin monteren?
wat een mooie foto's in dat album zeg! Allemaal door jou gemaakt neem ik aan?quote:Op maandag 25 juli 2005 12:13 schreef err het volgende:
tsja het is toch echt geen ge-edite foto..zou niet weten waarom ik er een boot bij zou moeten monteren
Hier een grotere versie (met scheve horizon)
http://www.pbase.com/errorist/image/46693757
nou ik vind hem surrealistisch gewoon mooi hoorquote:Op maandag 25 juli 2005 12:37 schreef err het volgende:
[..]
niet echt? Die boot is wel echt! Waarom zou ik een boot erin monteren?
dat onscherpe ding rechts is storend. Voor de rest wel een geinige foto ...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:08 schreef elmarz het volgende:
deze heb ik vandaag gemaakt in Duitsland. Meningen?
[afbeelding]
ik vind hem mooi door die vervaalde reclame muur, maar ik vind het jammer dat de personen zo ver af zijn... als je hem grote (orgineel) hebt kun je misschien een crop maken korterbij, misschien zo dat je alleen de rode muur ook nog hebt. maar zo vind ik hem ook al mooi.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:33 schreef err het volgende:
bedankt voor jullie reakties. De volgende, hoe vinden jullie deze?
[afbeelding]
Het was mooier geweest als de muur links ook rood was geweest maar het is niet anders
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:21 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ja, een crop maken net naast die colafles, dan staat dat ene kindje er niet meer op.
Je hebt dan alleen de rode muur met de reclame, ik denk dat het een betere plaat kan worden.
dat dacht ik ook al jaquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:01 schreef err het volgende:
die bovenste foto is een beetje donker...misschien de brightness wat oprikken
Koele foto!quote:
Ik ben gek op katten, dus daar zul je me niet over horen, al vind ik de bovenste ietsie te close-up. Sneeuw posten in de zomer herfst zomer, da's wel origineelquote:
dankjequote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Koele foto!![]()
[..]
Ik ben gek op katten, dus daar zul je me niet over horen, al vind ik de bovenste ietsie te close-up. Sneeuw posten in de zomer herfst zomer, da's wel origineel
Ik vind het echt geweldige foto's, vooral die eerste is een prachtplaat.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:47 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vorige week gemaakt in de Zwitsere Alpen, ben wel tevreden.
Dank, das nu ook m'n achtergrond in windows.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:04 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik vind het echt geweldige foto's, vooral die eerste is een prachtplaat.
Ik vind het idee leuk, maar de uitvoering een beetje mager. Kun je niet iets meer kleur in de dame brengen? Ze is nu nog steeds bijna grijs. Maak haar jurkje en schoenen in een felle primaire kleur bjvoorbeeld, waardoor ze nog meer afsteekt.quote:
Ik zal er eens naar kijken, alleen als ik er teveel kleur in breng lijkt ze teveel op de foto geplakt.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik vind het idee leuk, maar de uitvoering een beetje mager. Kun je niet iets meer kleur in de dame brengen? Ze is nu nog steeds bijna grijs. Maak haar jurkje en schoenen in een felle primaire kleur bjvoorbeeld, waardoor ze nog meer afsteekt.
1: Voor mij hebben drie soorten nachtfoto's iets extra's. Foto's waarop het lijkt dat het dag is, maar het als je beter kijkt toch nacht is, mooie sfeerfoto's van een hoop lampjes en foto's waarop beweging mooi in beeld is gebracht. Deze foto heeft van die drie dingen niet zoveel. Het is wel helder, maar het beeld (een woonwijk) compenseert niet dusdanig dat het een mooie foto wordt. Wel een goed gelukte nachtfoto, maar geen aandachtstrekker.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:04 schreef criscross het volgende:
Ik heb ook een paar mooie foto's ter beoordeling:
[afbeelding]
Deze is 's nachts genomen vanaf een balkon, met digicam, sluitertijd 4 seconden.
[afbeelding]
[afbeelding]
1: Die rennende persoon is loik, trekt ook meteen de aandacht. Goeie foto.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:45 schreef Jed1Gam het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:58 schreef Nature4Life het volgende:
Blijkbaar waren jullie niet zo geïnteresseerd in mijn vorige twee foto's. Ik waag het nog maar eens een keertje. (Mijn vader die een foto staat te maken bij de Maas)
[afbeelding]
quote:
Gewoon posten. De kritiek die gepost wordt is niet om je af te drogen, maar om je te laten zien waar en hoe het beter kan dan wat je al gemaakt hebt.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:34 schreef Gose het volgende:
Ik wou een paar van mijn vakantiefoto's (waarvan ik zelf vond dat ze aardig gelukt waren) hier posten maar als ik zie hoe kritisch jullie zijn![]()
misschien maar beter van niet...
Door de kritiek tips die je krijgt, kan je alleen maar betere foto's gaan maken.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:34 schreef Gose het volgende:
Ik wou een paar van mijn vakantiefoto's (waarvan ik zelf vond dat ze aardig gelukt waren) hier posten maar als ik zie hoe kritisch jullie zijn![]()
misschien maar beter van niet...
Je moet de tumbnail posten als je imageshack gebruikt. Je hoeft ze dus niet te verkleinen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:42 schreef Gose het volgende:
ok ik haal ff me laptop daar staan ze op, moet ik ze nog kleiner maken als ik ze op op imageshack zet ofzo?
Ik heb een gradueel ND filter gebruikt. Zo één dus:quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:44 schreef Gose het volgende:
Domme vraag misschien maar hoe doe je dat op foto 3 bijv. dat de lucht zo van licht naar donker loopt?
Het is realistischer dan zonder de filter. Een onbewerkte (digitale)foto van een landschap is niet zoals je oog dat landschap zag. Je camera zal die lichtere lucht en dat donkerdere landschap niet aankunnen. Het verschil is te groot, en het ene gaat ofwel overbelicht zijn, of het andere onderbelicht.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:51 schreef Gose het volgende:
hehe dacht al het ziet er namelijk wel heel mooi uit maar niet realistisch
Ik vind 4 en 5 juist prachtig. Maar ik hou dan ook van luchten. Foto 6 is gemaakt bij Ecomare. Het ziet er in het echt heel mooi uit, en dat mis ik op deze foto.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:21 schreef TC03 het volgende:
Harde contrasten, daar hou ik wel van.
1. Leuke foto.
2. Idem.
3. Niks speciaal.
4. Van te veraf genomen. Teveel loze ruimte, het bootje valt nu niet echt goed op. Ik zou een wat krappere crop maken.
5. Niet zoveel bijzonders.
6. Onregelmatig landschap, leuk. Maar meer ook niet.
7. Ik zou een krappere krop nemen.
8.
9. Ook net niet, hij spreekt me niet echt aan, alhoewel het idee wel leuk is.
ik vind m een beetje teveel gecropt en die dingen links en rechts een beetje storend.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ook al in het pretpark/vakantie topic geplaatst. Maar erg nieuwsgierig wat andere mensen van deze foto vinden. Gemaakt met een Canon EF.
[[url=http://members.lycos.nl/jeroenvanwisse/portelkantaouipierklein.jpg]afbeelding][/url]
Onscherp (op de grote versie in ieder geval), niet mooie compositie (halve mensen en dergelijke).quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ook al in het pretpark/vakantie topic geplaatst. Maar erg nieuwsgierig wat andere mensen van deze foto vinden. Gemaakt met een Canon EF.
Dat is het enige wat op de camera staat? Het is een 28 jaar oude spiegel reflex camera. Helaas is de digitale versie van de kruidvat-cd (Die hier staat) doffer dan de originele op papier.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:38 schreef Gizz het volgende:
[..]
Onscherp (op de grote versie in ieder geval), niet mooie compositie (halve mensen en dergelijke).
Misschien leuke foto voor jou als vakantieherinnering, maar bij mij was hij in de prullenbak verdwenen![]()
Canon EF is trouwens geen camera, voor zover ik weet, maar een lensmount.
d8 al, zelfde setje als ik heb gebruiktquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:38 schreef Gizz het volgende:
Polarisatiefilter + gradueel ND-filter + nabewerking
Jouw foto ziet er onrealistischer uit dan die van Gizzquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:55 schreef elmarz het volgende:
ik vind het iets TE geshopped allemaal. Het zijn prachtige platen voor aan de muur geworden maar iets 'over the top' voor een foto. Too good to be true zou bijna de uitdrukking zijn. Ik denk als je iets minder heftig aan de schuifjes in PS zit je veel realistischer en in mijn ogen mooier resultaat kunt krijgen.
My 2 cents.
edit: nog steeds blij met mn fisheye whaha
[afbeelding]
Zoals ik al eerder zei, dit topic heet beoordeel mijn foto, niet beoordeel mijn fotodumpquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:54 schreef Schanulleke het volgende:
Even tussendoor: zou het niet beter zijn voor dit topic als er een maximum aantal te posten foto's wordt gesteld? Ik verkeer in de veronderstelling dat het topic telkens redelijk stokt wanneer er een rits van meerdere foto's wordt gepost.
Een max van bijv. 3 foto's per post lijkt mij een stuk overzichtelijker.
haiquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:53 schreef gamalan het volgende:
ik heb ook wat leuke foto's, maar geen zin om ze allemaal up te loaden naar hier, dus bij deze een linkje, ze staan op mn msn space....
Bedankt voor de uitleg waaromquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jouw foto ziet er onrealistischer uit dan die van Gizz
Omdat muren in de praktijk niet bolvormig zijn, en omdat armen niet zo lang lijken als op de foto ... zo zijn er nog wel meer verschillen.quote:
natuurgetrouw is toch geen vereiste voor een mooie foto?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:54 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Omdat muren in de praktijk niet bolvormig zijn, en omdat armen niet zo lang lijken als op de foto ... zo zijn er nog wel meer verschillen.
Zoals hij dus ook al aangaf ... geen enkele foto is zoals de praktijk.
kloon!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:54 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Omdat muren in de praktijk niet bolvormig zijn, en omdat armen niet zo lang lijken als op de foto ... zo zijn er nog wel meer verschillen.
Zoals hij dus ook al aangaf ... geen enkele foto is zoals de praktijk.
elmarz had het over gebrek aan realisme, gooit er meteen zijn eigen zeer onrealistische foto tegenaan. ik vind ze allemaal mooi. oneralistisch of niet. Ik poogde elmarz duidelijk te maken op zijn cognitieve dissonantiequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:07 schreef blackbully het volgende:
natuurgetrouw is toch geen vereiste voor een mooie foto?
simpele platte foto's kan iedereen maken. het is juist leuk om te zien hoe mensen kunnen spelen met de beperking of juist de mogenlijkheid van hun camera.
ik vindt het wel een mooie foto. hij had intressanter gekunt, maar het idee is wel leuk naar mijn mening.
Voor degenen met een leeshandicap, en degenen zonder woordenboek:quote:
de schoenen vielen me niet eens op. maar die witte party-tent rechts achter weer welquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat ik leuk vindt aan de eerste is dat je, op zn schoenen na, niet kunt zien dat het 2005 is
niemand negatief of positief comentaar?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:02 schreef blackbully het volgende:
foto van afgelopen weekend.
vond hem wel wat teders hebben.
[afbeelding]
1 woord: kleurquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:59 schreef blackbully het volgende:
[..]
niemand negatief of positief comentaar?
voor mijn gevoel mis ik wat maar weet nog niet wat
Er zijn vast een heleboel dingen aan deze foto die kritiek verdienen, maar ik vind hem gewoon mooiquote:
lichtpartij linksboven leidt af. horloge leidt af. oksel partij leidt af.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:59 schreef blackbully het volgende:
niemand negatief of positief comentaar?
voor mijn gevoel mis ik wat maar weet nog niet wat
soep de voetstappen weg.... meer strand rond de schaduw van het hoofd laten, denk ikquote:
Ik vindt de voetstappen juist mooiquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
soep de voetstappen weg.... meer strand rond de schaduw van het hoofd laten, denk ik
plaat is een leuk voorbeeld van eenzaamheid...
Ik vind de foto's (ook de foto's van snopprinses) leuk, vooral omdat je geprobeerd hebt om ze gewoon als meisjes van hun eigen leeftijd te portretteren. Ik ben benieuwd hoe je dat voor elkaar krijgt, als ik meisjes fotografeer proberen ze altijd als dame(tje) op de foto te komen (zelf al zijn ze pas 10 of 11).quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:56 schreef miekd het volgende:
nog maar eentje, het meisje met de nichtjes ;x
[afbeelding]
Mijn favo onderwerp!quote:zonsondergankje
[afbeelding]
die smiley dekt de lading vrij aardig iddquote:
Kun je iets specifieker zijn? Ben wel benieuwd wat je daarmee bedoelt. Hou zou jij het anders gedaan hebben?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:00 schreef Dawnbreaker het volgende:
vind het voor een "niet normale serie" wel een hele hoop saaie poses en compositie.
Leuk lijnenspel, mooie lucht, lekkere kleuren...ik vinnum goedquote:
Die eerste vind ik best een goede foto, dat lichteffect van de ring geeft hem voor mij iets extras. De uitdrukking op het gezicht is iets overdreven, net of hij bang is om tegen een rotsblok aan te schoppen...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:41 schreef ThaDamien het volgende:
Gisteren maar eens deze "maradona" serie geknipt.
Laat maar eens weten wat jullie ervan vinden![]()
Wat HGT zegt. En ik had t liever in kleur gezien.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:55 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
De 2de vind'k een leuke houding en mooi in beeld geplaatst (misschien iets van de wolken wegknippen)
De eerste is ook wel ok, maar dat gezicht vind'k niet zo mooi. De 3de vind'k de minst geslaagde.
Eerlijk gezegd vind ik ze een beetje te macro. Hooguit #6 vind ik nog iets hebben.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:05 schreef luap het volgende:
[..]
Die eerste vind ik best een goede foto, dat lichteffect van de ring geeft hem voor mij iets extras. De uitdrukking op het gezicht is iets overdreven, net of hij bang is om tegen een rotsblok aan te schoppen...
De tweede is al een stuk beter, leuke plaat! De uitdrukking straalt concentratie uit, minder geknutselde blik/houding. Alleen jammer van die halve arm en er mocht iets meer ruimte aan de onderkant zijn.
De laatste heeft het voor mij niet. Sorry.
Hier een paar probeersels van mij, ik wou eens kijken wat ik kon met een passiebloem/struik. Een beetje dromerig effect door veel onscherpte. Ik weet alleen niet of het niet gewoon saai is geworden?
Allemaal met 300mm en close up filter.
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
[afbeelding]
5
[afbeelding]
6 tenslotte een detail van de bloem zelf
[afbeelding]
Ik vind 4 en 6 wel goed.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:05 schreef luap het volgende:
........
Hier een paar probeersels van mij, ik wou eens kijken wat ik kon met een passiebloem/struik. Een beetje dromerig effect door veel onscherpte. Ik weet alleen niet of het niet gewoon saai is geworden?
Allemaal met 300mm en close up filter.
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
[afbeelding]
5
[afbeelding]
6 tenslotte een detail van de bloem zelf
[afbeelding]
Het ging me hierbij eigenlijk niet om het macro gebeuren maar meer om de vormen/gevoel. Daarom heb ik ze hier gepost en niet in macro.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:09 schreef RonaldV het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik ze een beetje te macro. Hooguit #6 vind ik nog iets hebben.
Een beetje scherpte, daarnaast zou ik graag willen zien wat die persoon aan het doen is. Van de andere kant is dit ook wel erg leuk omdat je probeert te bedenken waar ze mee bezig is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding]
Is er eentje uit de oude doos, okee, maar wat zou ik hier nog aan kunnen toevoegen?
Dank jequote:Op maandag 8 augustus 2005 09:21 schreef Chevalric het volgende:
Mooie foto, GGG, lekker passende kleuren, goed detail van 't spinnenweb. Ik had 'm misschien net ietsje meer ruimte aan de linkerkant gegeven, maar da's persoonlijk. Ik vinnem mooi
Ljouwert!quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:28 schreef cyber_rebel het volgende:
Ook eens een poging waagt:
afbeelding
afbeelding
afbeelding
Leuke foto. mooit portret. Jammer van dat achtergrond gebeuren, dat stoort wel...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:44 schreef elmarz het volgende:
ik doe ook weer eens mee
[afbeelding]
Grtz,
el Marz.
Mooie foto. Ogen zijn scherp, Dat delen van het gezicht niet scherp zijn zou natuurlijk kunnen storen, maar dat vind ik eigenlijk niet.. wat reflecteert er in de ogen?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:43 schreef elmarz het volgende:
nog geen reactie
pffffff dan maar een zelfportetje. net gemaakt.
[afbeelding]
Grtz,
el Marz
Volgens mij is er niks op tegen hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:55 schreef elmarz het volgende:
ook al word er hier vrij weinig gereageerd
ik ga vrolijk door
hope you like it
(ehmm mag dat eigenlijk wel van de forum rules?)
Heel leuk. tja, niks aan toe te voegen. leuk snapje, grappige vervormingquote:
Volgens mij is het geen kwestie van te weinig DOF, maar het point-of focus: je neus staat er wel scherp(er) op. Kennelijk ligt het point-of focus niet op je ogen, maar op of halverwege je neus.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:34 schreef elmarz het volgende:
klopt wel! diafragma is 1.8 en is iets TE weinig DOF hoewel ik het hier (ivm mn ogen) wel vind gaan.
Ik vind 'm lekker!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:43 schreef elmarz het volgende:
nog geen reactie
pffffff dan maar een zelfportetje. net gemaakt.
[afbeelding]
Grtz,
el Marz
ik ziet niets, ook niet na aanklikkenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:50 schreef snoop het volgende:
[afbeelding]
Gemaakt in Leuven, Belgie
Ik weet niet waarom, die foto vindt ik onwijs mooi! er staat geen ene donder op, maar toch ..quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:20 schreef snoop het volgende:
hmm wat raar? nu misschien wel:
[afbeelding]
Gemaakt in Leuven, Belgie dus
Leuven is gewoon mooi, en leuk, en gezellig ....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, die foto vindt ik onwijs mooi! er staat geen ene donder op, maar toch ..![]()
Alleen jammer dat het "white power" tekentje in de O van One world er in staat.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:03 schreef snoop het volgende:
Gevoelsmatig zit er voor mij veel achter, door die "one world" tag op de muur. Het sobere straatbeeld (daarom ook z/w), die kale muur.. maar het besef dat we allemaal op dezelfde planeet wonen. Moeilijk uit te leggen, maar ik hoopte dat die foto dat wel beetje zelf doet.
DAT is een peace tekenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het "white power" tekentje in de O van One world er in staat.
Gelukkig welquote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:41 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
DAT is een peace teken
Dit is een white power teken
Deze is erg cool!!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:55 schreef elmarz het volgende:
ook al word er hier vrij weinig gereageerd
ik ga vrolijk door
hope you like it
(ehmm mag dat eigenlijk wel van de forum rules?)
nog een snapje dan:
[afbeelding]
Indrukwekkende serie. Ik begrijp dat Breendonk de Belgische versie is van kamp Vught?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:02 schreef Morgil het volgende:
Vandaag naar kamp Breendonk geweest. In vol formaat zien ze er veel mooier uit, maar ik moest ze wel kleiner maken voor op het internet.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:23 schreef Morgil het volgende:
Ik heb er nog veel meer gemaakt, maar ik heb gewoon de mooiste uitgezocht
Hebben ze goeie sprays voor tegenwoordig.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:16 schreef -Marjo- het volgende:
Ik had een beestje op de schutting:
[afbeelding]
Maar niet op de ogen, en dat is dan weer jammer. Ik vind het wel een geslaagde poging, probeer volgende keer zeker de ogen scherp te hebben, dat scheelt bij insecten echt veel tss goed of net niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hebben ze goeie sprays voor tegenwoordig.![]()
Mooie plaat, vooral scherp.
Domme vraag: hoe kun je de vleugels scherp hebben, en de poten, maar de ogen op de tussenafstand niet?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:25 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Maar niet op de ogen, en dat is dan weer jammer. Ik vind het wel een geslaagde poging, probeer volgende keer zeker de ogen scherp te hebben, dat scheelt bij insecten echt veel tss goed of net niet.
En nog raak ook. Ooit met pistool geprobeerd te schieten?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:36 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb 'm heel snel genomen. Na deze vloog het ook weer weg. Was een kwestie van camera pakken, richten, uitkijken dat mijn schaduw en niet opkwam en klikken...
Da's zielig...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En nog raak ook. Ooit met pistool geprobeerd te schieten?![]()
NEE!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Op deze foto kreeg ik een aantal mooie reactie's op.
Daarom lijkt me het een goeie foto om hier eens te beoordelen
Ik zit wel te denken van: Moet er nou een stukje van de bovenkant af of niet.
[afbeelding]
Omdat de bolvormige ogen van een libelle boven het lijf en de vleugels uitsteken. Als je dan een bovenaanzicht schiet, moet je iets dichter dan het lijf scherpstellen (wat op auto focus heel moeilijk is)quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:30 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Domme vraag: hoe kun je de vleugels scherp hebben, en de poten, maar de ogen op de tussenafstand niet?
Duidelijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
NEE!
korter kan niet in ontkennende zin
Ik begrijp dat je je brood wilt verdienen, maar zo'n groot logo op een plaatje van 500 pixels lijkt mij een beetje overdone. Je logo iets minder dominant in een van de hoeken levert ongeveer hetzelfde resultaat, en zorgt ervoor dat wij de foto kunnen bekijken in plaats van lezen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:29 schreef karel007 het volgende:
Ja dat logo daar kan ik niks aan doen wil ook geld verdienen en anders is het einde zoek
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:34 schreef MacroTough het volgende:
Oei, misschien ga ik nu ook wel knaken maken met m'n kiekjes...
[afbeelding]
Wat vinden jullie er van?
Hoe haal je die lippenstift nou weer van je lens?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:34 schreef MacroTough het volgende:
[afbeelding]
Kan maar 1 ding zeggen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:34 schreef MacroTough het volgende:
[afbeelding]
Het zit niet op de lens hoor, het is m'n speciale Cokin copyright filter, die gebruik ik altijd als ik plaatjes voor het web schietquote:Op zondag 14 augustus 2005 02:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hoe haal je die lippenstift nou weer van je lens?
Jaja, en dan ik die tekst weghalen en jij m'n foto verkopen zekers? Ik dacht het toch ff niet, hè?quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Kan maar 1 ding zeggen.
1 van de slechte tot nu toe.
Als je nu die text een weghaald, dan kunnen we het opnieuw beoordelen![]()
![]()
En waarom zouden wij dat doen??quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:20 schreef MacroTough het volgende:
[..]
Jaja, en dan ik die tekst weghalen en jij m'n foto verkopen zekers? Ik dacht het toch ff niet, hè?![]()
Ik vind m leuk. Vraag me alleen af wat een meisje met Buzz Lightyear moetquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:47 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Buzz Lightyear, onder het bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |