Ok, zal ze voortaan resizen naar 550 pxquote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:40 schreef Schanulleke het volgende:
@baNEEL: Dank jeIs wel de beste van een stuk of 20, dus lage succes-rate
@rezjeh: Inderdaad een beetje brakke kwaliteit. Het wordt ook op prijs gesteld als je zorgt dat de foto's die je hier post niet breder zijn dan 550 pixels. De lay-out resized weliswaar, maar pas nadat de volledige foto ingeladen is, dus dat geeft (veel) overbodig verkeer.
Wow, prachtig, zou je die foto in de hoogste resolutie/kwaliteit die je beschikbaar hebt openbaar kunnen maken of anders kunnen mailen? (lvdvelden at xs4all . nl), zou 'm namelijk graag als achtergrond willen gebruikenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:25 schreef Schanulleke het volgende:
Wegens overweldigend succes verlengt!
Ook vandaag ging de zon weer onder:
[afbeelding]
Zonsopkomsten mogen wat mij betreft ook best in dit topique hoor
heb je misschien een linkje naar het origineel?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:25 schreef Schanulleke het volgende:
Wegens overweldigend succes verlengt!
Ook vandaag ging de zon weer onder:
[afbeelding]
Zonsopkomsten mogen wat mij betreft ook best in dit topique hoor
Ik bedoel dus het origineel van de foto, op hogere resolutie...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:36 schreef Schanulleke het volgende:
Linkjes naar de eerdere delen heb ik zojuist toegevoegd.
[sub]Of bedoel je een link naar de originele foto?
Die heb ik alleen in deze vorm online staan, niet in zijn originele
Bedankt voor het origineel, nú als achtergrondje te bewonderenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:56 schreef Schanulleke het volgende:
Dat zijn weer mooie luchten!
Voor Merovingian en Meneer_Storm een link naar de foto uit de openingspost.
Leuk dat jullie mijn foto zo waarderen!Hij is wel een beetje gecropped, waardoor de standaard 4:3 verhouding niet meer opgaat helaas.
Vanmiddag had ik weer een zonsondergangetje te pakken ook
(net als Holgerson zag ik. Mooie platen!!)
[afbeelding]
Mooi dat zonnetje van jouw! Helaas zat er een grote wolk voor de zon op het moment dat ie die bij mij onder ging en was m'n accuutje leegquote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:56 schreef Schanulleke het volgende:
(net als Holgerson zag ik. Mooie platen!!)
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |