Trouwens, TS: ik wil eigenlijk heel graag die eerste foto in iets hogere resolutie (1024x768). Da's zeker niet mogelijk?
quote:Twee dingen:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:34 schreef ChimeraOffline het volgende:
[afbeelding]Was op Fuerteventura (Canarische Eilanden)
Het lijkt erop alsof dit Canarisch Eiland een beetje uit het lood ligt, vooral op die middelste zie je dat goed.
quote:Kun jij topictitel svp aanpassen? (of ziet niemand de fout
Op zaterdag 7 februari 2004 21:40 schreef Ouwesok het volgende:[..]
Twee dingen:
Zijn de zonsondergangen daar allemaal 1280 pixels breedff resizen bitte
Het lijkt erop alsof dit Canarisch Eiland een beetje uit het lood ligt, vooral op die middelste zie je dat goed.
quote:Nu jij erop wijst wel ja...grinnik.
Op zondag 8 februari 2004 17:42 schreef CasB het volgende:[..]
Kun jij topictitel svp aanpassen? (of ziet niemand de fout
)
De link waar de foto's staan is deze http://www.koervers.nl/coppermine/thumbnails.php?album=4&page=4 , probeer ze nog wel te uploaden naar een open dir, is alleen een beetje moeilijk als je aan het reizen bent en niet je eigen pc en snelle verbinding tot je beschikking hebt.
Je zult ff moeten bladeren aangezien de foto's niet allemaal op dezelfde pagina staan.
Hoe kun je alle info mbt de foto zien, ik zie telkens zo'n complete lijst hier op fok staan, maar weet niet waar ik die vandaan kan halen.
Even opletten hoeveel kracht de zon nog heeft. Wanneer je er zonder problemen tegenin kunt kijken kun je gewoon je automaat zijn werk laten doen. Meestal doe ik echter een lichtmetinkje op de blauwe lucht boven mequote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:50 schreef Joostve het volgende:
wat is eigenlijk de beste manier om een foto tegen de zon in te nemen?
een hele snelle sluitertijd gebruiken? 1/1000 of hoger?
ik bedoel met de zon overdag want dan is hij nog scherp
in de avond zou het op automatisch ook goed moeten gaan
Wow die vind ik mooi. Goeie sfeer!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:30 schreef Ouwesok het volgende:
Ook maar weer eens proberen:
[afbeelding]
Canon G5
En dan stel je aan de hand van de blauwe lucht je sluitertijd en/of diafragma zo in dat je een goeie belichting krijgt? Of snap ik het verkeerd? (Ik begin pas net fotograferen dus misschien is het een stomme vraagquote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:46 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Even opletten hoeveel kracht de zon nog heeft. Wanneer je er zonder problemen tegenin kunt kijken kun je gewoon je automaat zijn werk laten doen. Meestal doe ik echter een lichtmetinkje op de blauwe lucht boven me. @#*$# , nou verraad ik het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |