Mooie schop en mooie plaatquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:12 schreef photolex het volgende:
Tweeënhalf jaar oud topic openen. Hoi!
Rooterdam, Kop van Zuid. Zonsondergang.
Vanuit de New Orleans zicht over de Maas richting Katendrecht en Waalhaven met op de voorgrond Port of Rotterdam Authority en de Montevideo.
[ afbeelding ]
Jammer van de ruis wel, maar de iPhone maakt inderdaad prima foto's.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:56 schreef JeroenLucas het volgende:
Mooie Zonsondergangen hierboven. Dat maakt het Nederlandse grondgebied toch wel weer erg mooi. Om weer wat leven in deze topic te gooien een paar zonsondergangen vanuit Aruba. Ik heb hier echt de mooiste zonsondergangen gezien van me leven, maar mag dan ook niet klagen op een tropisch eiland.
De onderstaande foto's zijn gemaakt met de iPhone 6, grotendeels omdat ik die altijd bij me heb en mijn camera niet. Als je het mij vraagt maakt de iPhone erg goede foto's.
[ afbeelding ]
Aruba Paradise Photos - Instagram & Facebook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat betreft afgesneden palmbomen, dat klopt.. maar er stonden er zoveel dat dit me beste optie was qua afsnijden. - Die laatste ging het me puur om de lucht.. het strand was niet zo spectaculair.. Thanks voor je comments, wordt gewaardeerd!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:03 schreef very het volgende:
[..]
Jammer van de ruis wel, maar de iPhone maakt inderdaad prima foto's.
Vind vooral de eerste mooi...die tweede vind ik niet zo omdat de palmen niet erg mooi open staan en ook de afgesneden palmen vind ik jammer. De laatste is ook lekker, maar wel een erg dun streepje zee.
Een van mijn foto's genomen tijdens de zonsopkomst gezien vanaf 'Pinggan Hill', anderhalve week geleden op Bali:
[ afbeelding ]
Ik denk dat je gelijk hebt...ga er nog eens goed naar kijkenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:44 schreef JeroenLucas het volgende:
[..]
Wat betreft afgesneden palmbomen, dat klopt.. maar er stonden er zoveel dat dit me beste optie was qua afsnijden. - Die laatste ging het me puur om de lucht.. het strand was niet zo spectaculair.. Thanks voor je comments, wordt gewaardeerd!
- 'Pinggan Hill'
Mooie foto, doet me een beetje denken aan GTA5.. enige wat ik heb als ik naar de foto kijk is dat het lijkt alsof de horizon een tikje naar links kantelt.. (maar dat kan ook aan mij liggen).
Heel erg vet, heb je de kleuren geshopt?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:45 schreef very het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt...ga er nog eens goed naar kijken
Hier nog een foto uit Bali...zonsondergang bij Tanah Lot:
[ afbeelding ]
WOW! Werkelijk schitterend, zo te zien heb je een grijsfilter gebruikt?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:45 schreef very het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt...ga er nog eens goed naar kijken
Hier nog een foto uit Bali...zonsondergang bij Tanah Lot:
[ afbeelding ]
Thanks! De kleuren zijn wel iets opgewerkt inderdaad, maar ik heb voornamelijk het contrast veranderd, de kleuren zelf waren er al wel behoorlijk.quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:22 schreef JeroenLucas het volgende:
[..]
Heel erg vet, heb je de kleuren geshopt?
quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:55 schreef Ivy_Mike het volgende:
[..]
WOW! Werkelijk schitterend, zo te zien heb je een grijsfilter gebruikt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |