Ok, zal ze voortaan resizen naar 550 pxquote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:40 schreef Schanulleke het volgende:
@baNEEL: Dank jeIs wel de beste van een stuk of 20, dus lage succes-rate
@rezjeh: Inderdaad een beetje brakke kwaliteit. Het wordt ook op prijs gesteld als je zorgt dat de foto's die je hier post niet breder zijn dan 550 pixels. De lay-out resized weliswaar, maar pas nadat de volledige foto ingeladen is, dus dat geeft (veel) overbodig verkeer.
Wow, prachtig, zou je die foto in de hoogste resolutie/kwaliteit die je beschikbaar hebt openbaar kunnen maken of anders kunnen mailen? (lvdvelden at xs4all . nl), zou 'm namelijk graag als achtergrond willen gebruikenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:25 schreef Schanulleke het volgende:
Wegens overweldigend succes verlengt!
Ook vandaag ging de zon weer onder:
[afbeelding]
Zonsopkomsten mogen wat mij betreft ook best in dit topique hoor
heb je misschien een linkje naar het origineel?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:25 schreef Schanulleke het volgende:
Wegens overweldigend succes verlengt!
Ook vandaag ging de zon weer onder:
[afbeelding]
Zonsopkomsten mogen wat mij betreft ook best in dit topique hoor
Ik bedoel dus het origineel van de foto, op hogere resolutie...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:36 schreef Schanulleke het volgende:
Linkjes naar de eerdere delen heb ik zojuist toegevoegd.
[sub]Of bedoel je een link naar de originele foto?
Die heb ik alleen in deze vorm online staan, niet in zijn originele
Bedankt voor het origineel, nú als achtergrondje te bewonderenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:56 schreef Schanulleke het volgende:
Dat zijn weer mooie luchten!
Voor Merovingian en Meneer_Storm een link naar de foto uit de openingspost.
Leuk dat jullie mijn foto zo waarderen!Hij is wel een beetje gecropped, waardoor de standaard 4:3 verhouding niet meer opgaat helaas.
Vanmiddag had ik weer een zonsondergangetje te pakken ook
(net als Holgerson zag ik. Mooie platen!!)
[afbeelding]
Mooi dat zonnetje van jouw! Helaas zat er een grote wolk voor de zon op het moment dat ie die bij mij onder ging en was m'n accuutje leegquote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:56 schreef Schanulleke het volgende:
[afbeelding]
Mooi dat zonnetje van jouw! Helaas zat er een grote wolk voor de zon op het moment dat ie die bij mij onder ging en was m'n accuutje leegquote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:56 schreef Schanulleke het volgende:
[afbeelding]
Zin kun je maken, vertel ik mijn vriendin ook altijd, maar dan in een andere contexquote:Op woensdag 26 januari 2005 00:06 schreef Schanulleke het volgende:
Nou, ik zal deze volledig onbewerkt even hier neerzetten voor de liefhebber, maar als ik al mijn foto's in hoge resolutie op het net ga pleuren moet ik een godsvermogen aan webruimte gaan betalen (en daar heb ik dus niet zo'n zin in), dus ik zal blijven posten in het kleinere 550 X xxx formaat.
Dat eerste plaatje is wel erg mooi hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:11 schreef Holgerson het volgende:
Het was k kk k koud op het dak, maar 'k moest dr gewoon weer even heen....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En als bonus:
Rijswijk und Rotterdam
[afbeelding]
tnx! super, ik heb 0130 als bureaublad nuquote:Op woensdag 26 januari 2005 00:06 schreef Schanulleke het volgende:
Nou, ik zal deze volledig onbewerkt even hier neerzetten voor de liefhebber, maar als ik al mijn foto's in hoge resolutie op het net ga pleuren moet ik een godsvermogen aan webruimte gaan betalen (en daar heb ik dus niet zo'n zin in), dus ik zal blijven posten in het kleinere 550 X xxx formaat.
De lucht zag er idd mooi uit, had helaas geen tijd om naar boven te gaan.. 'K zal morgen weer eens een kijkje nemen.quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:55 schreef E.T. het volgende:
Holgerson, ben je vandaag weer op het dak geklommen? Volgens mij ging de zon weer waanzinnig mooi onder in R'dam![]()
Ik vind het echt leuk dat je mijn foto daarvoor uitkiest!quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:12 schreef Merovingian het volgende:
[..]
tnx! super, ik heb 0130 als bureaublad nu
Het weer wil momenteel ook niet echt super mee werken, dus dan krijg je dat al gauw.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:26 schreef -calimero- het volgende:
Mmm... het lijkt wel of de zon tegenwoordig veel minder vaak onder gaat, want t loopt niet echt storm in dit topic.... Jammer
Nijs, errug mooi gedaanquote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:36 schreef Briggy het volgende:
... en een zonsondergang
Mooie foto zegquote:Op zondag 6 februari 2005 12:25 schreef Daniel0511 het volgende:
Wow wat een gave foto's zeg...!
Mijn bijdrage:
[afbeelding]
Deze is genomen op scheveningen met een olympus C765 UZ. Gecropped en geresized.... jammer dat ie maar 550 breed mag zijn
.
quote:Op maandag 7 februari 2005 18:05 schreef bees het volgende:
[afbeelding]
dit zag ik net vanuit mijn woonkamer....
gauw naar buiten gegaan met de camera en plaatje gemaakt......
(btw, wat voor instellingen gebruiken jullie bij zonsondergangen?iso, lichtmeting etc? )
Zonder die 2 mensen was hij denk'k mooier, ze storen me een beetje.quote:Op maandag 7 februari 2005 23:20 schreef Frasier het volgende:
[afbeelding]
3 Weken geleden gemaakt op het strand van Noordwijk. Ik vind 'm aardig geslaagd.
Camera Canon Powershot A95 op Automatische foto-stand.
Fixed.quote:Op maandag 7 februari 2005 23:25 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Zonder die 2 mensen was hij denk'k mooier, ze storen me een beetje.
en hij is te groot
Fixed....sommige mensen zetten per ongeluk hun server uitquote:Op vrijdag 11 februari 2005 22:35 schreef Schanulleke het volgende:
Die eerste roeleert echt SpeedyGJ zo'n grote vlucht vogels vind ik altijd speciaal.
En bij Dr.oetker zie ik geen platen.
Thnxquote:Op vrijdag 11 februari 2005 22:35 schreef Schanulleke het volgende:
Die eerste roeleert echt SpeedyGJ zo'n grote vlucht vogels vind ik altijd speciaal.
En bij Dr.oetker zie ik geen platen.
Mooiquote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:04 schreef Eddie__ het volgende:
[afbeelding]
Alweer een tijdje terug, maar vond hem wel aardig. Zonsondergang op Bali
ik vind het wel mee vallen, ik vind persoonlijk orginele kleuren mooierquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:06 schreef pea4fun het volgende:
Ongesoept, met roodfilter. Ik vond het wel een lekker effect. Wat vinden jullie?
[afbeelding]
Mah ik weet niet, ik ben het wel met JMP mee eens.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:06 schreef pea4fun het volgende:
Ongesoept, met roodfilter. Ik vond het wel een lekker effect. Wat vinden jullie?
[afbeelding]
nr2 vind'k het mooist. Blauwe lucht en horizon lekker laag gehouden. nr1 is ook wel leuk, maar iets te licht. Bij 3 staat de horizon in het midden en dat is zonder extra lijnen in beeld meestal niet echt dynamisch. Nr4 is niet recht en de bovenkant van het raam? stoort.quote:Op woensdag 13 april 2005 18:36 schreef JPM01 het volgende:
maar ik heb er maandag ook een paar vanuit mijn slaapkamer gemaakt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
onbewerkt![]()
Toch vind'k hem in het rood iets hebbenquote:Op woensdag 13 april 2005 19:08 schreef pea4fun het volgende:
Dank je voor het commentaar. Ik heb hem ook een keer gewoon gemaakt hoor, maar ik kreeg de lucht niet zo rood op de plaat als dat ie eigenlijk was, toen besloot ik een handje te helpen
Maar hier is ie gewoon...
[afbeelding]
nr2 is zeker mooiquote:Op woensdag 13 april 2005 19:02 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
nr2 vind'k het mooist. Blauwe lucht en horizon lekker laag gehouden. nr1 is ook wel leuk, maar iets te licht. Bij 3 staat de horizon in het midden en dat is zonder extra lijnen in beeld meestal niet echt dynamisch. Nr4 is niet recht en de bovenkant van het raam? stoort.
Deze inlijsten en boven je bed hangenquote:Op maandag 25 april 2005 20:48 schreef Bhuddy het volgende:
Allen gemaakt met een Canon A60 in Hoek van Holland.
Mooie fotoquote:Op zondag 6 februari 2005 12:25 schreef Daniel0511 het volgende:
Wow wat een gave foto's zeg...!
Mijn bijdrage:
[afbeelding]
Deze is genomen op scheveningen met een olympus C765 UZ. Gecropped en geresized.... jammer dat ie maar 550 breed mag zijn
.
En een (panorama)zonsondergang van gisteren bij het Zwart Water...quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:04 schreef Peewee het volgende:
Zonsondergang Zwartwater nabij Venlo.
Gemaakt met Canon Powershot A80
Hij is gaafquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:11 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik doe ook eens mee
Overigens bedenk ik me net dat het resizen gedaan is door de automatische resizer in het Gallery programma, bagger dus...
Bij de derde is overigens ook de horizon niet recht, ben nog niet echt aan het editen toegekomen.
Er zijn geen specifieke instellingen nodig. Het geheim zit hem in een mooie lucht en de juiste omgevingquote:Op zondag 15 mei 2005 21:01 schreef JPM01 het volgende:
wat voor instellingen zijn er nodig om een paar mooie zonsondergang fotos te maken?
Lekker uitzichtje Caar2quote:Op zondag 15 mei 2005 21:18 schreef Caar2 het volgende:
het uitzicht vanuit mijn nieuwe huis![]()
[afbeelding]
Wil ik ookquote:Op zondag 15 mei 2005 21:18 schreef Caar2 het volgende:
[afbeelding]
wauw!quote:Op zondag 15 mei 2005 21:18 schreef Caar2 het volgende:
[afbeelding]
WOW!!quote:Op maandag 16 mei 2005 17:57 schreef Caar2 het volgende:
jaaa, ik ben erg blij met mijn nieuwe uitzichtVan praktisch geen uitzicht naar dit...
![]()
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
bedankt voor alle reacties btw...
dank dank, volledig ingezoomd op de zon, genomen op 300mm..en ja toen kwamen ook nog eens die ganzen voorbijquote:Op maandag 16 mei 2005 18:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Caaaaaaaaaaaaaaaaaaaar.
Die 2de!!!!!!
Geweldig!![]()
Ben het helemaal met pdehoog eens!
Ik wil daar ook wonenquote:Op maandag 16 mei 2005 18:11 schreef Caar2 het volgende:
[..]
dank dank, volledig ingezoomd op de zon, genomen op 300mm..en ja toen kwamen ook nog eens die zwanen (geloof ik) voorbijben zoooooooo blij met mijn nieuwe appartementje op 8 hoog.. elke avond weer een andere prachtige lucht, echt super...alleen vandaag valt wat tegen.
ben nu een beetje benieuwd waar je woont... Welke omgeving?quote:Op maandag 16 mei 2005 18:11 schreef Caar2 het volgende:
[..]
dank dank, volledig ingezoomd op de zon, genomen op 300mm..en ja toen kwamen ook nog eens die ganzen voorbijben zoooooooo blij met mijn nieuwe appartementje op 8 hoog.. elke avond weer een andere prachtige lucht, echt super...alleen vandaag valt wat tegen.
ik woon in heemstede, op 8 hoog en kijk uit naar zandvoort.. balkon op het westenquote:Op maandag 16 mei 2005 19:48 schreef -calimero- het volgende:
[..]
ben nu een beetje benieuwd waar je woont... Welke omgeving?
* Re jaloers isquote:Op maandag 16 mei 2005 21:55 schreef Caar2 het volgende:
[..]
ik woon in heemstede, op 8 hoog en kijk uit naar zandvoort.. balkon op het westen
Na een hele saaie en grauwe bewolkte dag word ik alsnog getrakteerd op deze zonsondergang. Ik dacht dat het er toch echt niet meer in zou zitten vandaag..
Niet echt een zonsondergang en jammer van die lensflare.quote:
De horizon staat een beetje schuin.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:59 schreef Eastwood het volgende:
Mooie foto's Caar2!!!!!!!!!! Prachtig.
zelf maandag avond ff naar strand geweest, o.a. deze gemaakt...niet bijzonder, wel leuk:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die vind'k wel mooi, leuke kader die boom op de voorgrond. Jammer dat je een klein beetje lensflare hebt, maar daar kan je weinig aan doen.quote:
doet me denken aan knokkequote:Op donderdag 19 mei 2005 15:59 schreef Eastwood het volgende:
Mooie foto's Caar2!!!!!!!!!! Prachtig.
zelf maandag avond ff naar strand geweest, o.a. deze gemaakt...niet bijzonder, wel leuk:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
och...knokke of vlissingen scheelt nie veelquote:
Ik vin'm wel best mooi, misschien de huizen op de onderkant een klein stukje weghalen, maar echt nodig vind'k dat niet.quote:
Apartquote:Op zondag 12 juni 2005 01:41 schreef -CRASH- het volgende:
Dit is geen Terragen render.... maar een echte zonsondergang op Mars
gemaakt door de Marsrover Spirit.
Het is gewoon een mooi (niet allerdaags) plaatje.
[afbeelding]
On May 19th, 2005, NASA's Mars Exploration Rover Spirit
captured this stunning view as the Sun sank below the rim of
Gusev crater on Mars. (FALSE COLOR PICTURE)
http://marsrovers.jpl.nasa.gov/gallery/press/spirit/20050610a.html
Ging je naar je werk....quote:Op zondag 12 juni 2005 20:38 schreef Peewee het volgende:
Opkomsten mochten ook?
Bij deze:
[afbeelding]
Venlo - Horsterweg 2/6/'05 @ 05:30
[afbeelding]
Jij komt overmorgen ruimschoots aan je trekken, normaal gesprokenquote:
Netjesquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:31 schreef DaMart het volgende:
Ik ben vanavond maar even naar het strand gegaan voor wat zonsondergangsfoto's...
[afbeelding]
De waterskiër rechts, de boot links, de zon bijna in het midden
Nee, dit was al de beste zoomquote:Op maandag 20 juni 2005 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Netjes![]()
Hajje nie wat verder kenne inzoomuh?
erg mooi. speciale instellingen? of gewoon camera gepakt en geschotenquote:Op zondag 12 juni 2005 20:38 schreef Peewee het volgende:
Opkomsten mochten ook?
Bij deze:
[afbeelding]
K heb dr nog meer waar ook oa n vriendin op staat (met dr rug) die is wel cool en absoluut niet saai, maar die ga ik niet plaatsen wegens privacy enz.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:52 schreef PdeHoog het volgende:
Beetje saaie zonsondergang heel eerlijk gezegdGeen fraaie wolkenlucht, geen andere "onderwerpen" op het strand. Ik heb ze mooier gezien hoor
dan is ze toch onherkenbaarquote:Op zondag 26 juni 2005 23:17 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
K heb dr nog meer waar ook oa n vriendin op staat (met dr rug)...
maar die ga ik niet plaatsen wegens privacy enz.
Ondanks de moeite die'k moest doen om'm te zien te krijgen vind'k het een prachtplaat.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:40 schreef err het volgende:
[afbeelding]
Mauritius, 3 weken terug
30 seconden sluitertijd. 2 fotos aanelkaar geplakt met panorama programma.
Die 1ste kan je mss nog door neatimage trekken en dan kijken of hij met minder korrel niet nog mooier is.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:03 schreef An24 het volgende:
Paar uit egypte:
[afbeelding]
Onwijs korrelig vanwege de iso, maar plaatje is wel mooi
[afbeelding]
[afbeelding]
Neatimage? vergeef me, ik ben nog leekje met photoshop enzo... dus please explain...zou leuk zijn als ik hem minder korrelig kan krijgen. Verder bedankt voor je reactiequote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:15 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Die 1ste kan je mss nog door neatimage trekken en dan kijken of hij met minder korrel niet nog mooier is.
2. vind'k een beetje onscherp.
3. Is prachtig
sorry..blijkbaar is deeplinking nu verbodenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:14 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ondanks de moeite die'k moest doen om'm te zien te krijgen vind'k het een prachtplaat.
hehe, was al zo nieuwsgierig....maar was wachten waard hoor. Ben onder de indrukquote:Op woensdag 20 juli 2005 08:51 schreef err het volgende:
[..]
sorry..blijkbaar is deeplinking nu verboden
hier nogmaals dan..
[afbeelding]
Is deze foto helemaal onbewerkt, of heb je er een beetje rood bijgedaan? Hoe dan ook: heel mooi, al die rode vlekken aan de onderkant van de wolken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:25 schreef Melluh het volgende:
[afbeelding]
Foto van vlak na zonsondergang aan de voet van Mount Bruce in Western Australia vlakbij Karijini National Park. Australia is echt het land van de mooie zonsondergangen, ik heb er zoveel meegemaakt, prachtig
Zou ik niet zeggenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:58 schreef RonaldV het volgende:
Zonsondergang van vanavond:
[afbeelding]
Waarom had jij dinsdag wel mooi weer?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:18 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Zou ik niet zeggen
Het concept zonsondergang komt niet tot z'n
recht omdat het "model" te machtig in het beeld staat.
Want het eerste wat opvalt als je de foto ziet is het model.
De zonsondergang moet je zoeken bij wijze van spreken.
Eentje van afgelopen Dinsdag
[afbeelding]
Mischien omdat de weergoden goed gezind warenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Waarom had jij dinsdag wel mooi weer?![]()
Wat ik aan deze vooral mooi vind zijn de stralen die boven de wolken uitkomen! De gebouwen eronder vind ik niet zo geweldig, maar die stralen maken hem helemaal goed!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:28 schreef Salvad0R het volgende:
zo dan
[[url=http://img31.imageshack.us/img31/4563/zonnethe0cu.th.jpg]afbeelding][/URL]
Je zon komt op!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:35 schreef Dr_Evil het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
St. Jean de Monts, Frankrijk vorige week..
Wat denk je wat ik daar o.a een dikke 2 weken heb gedaanquote:Op woensdag 7 september 2005 23:50 schreef Klonk het volgende:
ik zie me daar helemaal zitten, cocktailtje, pootjes in het water
Ik weet wat je bedoeldquote:Op zaterdag 17 september 2005 02:02 schreef AltamirA het volgende:
mijn zonsondergangen in alanya:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
lang niet zo fraai als die van velen hier, maar ach ze zijn prima voor mooie herinneringen he;)
hehe, nou het paartje op de foto was de hele tijd voor mijn lens aan het kleffen, en ik dacht, ik kan ze ontwijken óf er een mooi plaatje van schietenquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:22 schreef -calimero- het volgende:
[..]
De 3e is denk ik vooral heel mooi voor jullie zelf![]()
vette foto! Ik vind t zelf nog altijd moeilijk om een beetje de balans te vinden tussen hoeveelheid land en lucht op een foto, maar daar zijn geen (on)geschreven regels voor te vinden toch ofwel?quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:25 schreef Zbie het volgende:
Zonsondergang in Terschelling maandag
[afbeelding]
Met tekenles op de middelbare school moesten we de horizon op ongeveen 2/3 van onder leggen, zodat je 1/3 lucht had. Maar dan was het onderwerp wat je tekende wel op het land. Dus misschien als het onderwerp de lucht / wolken enzo zijn andersom? dus 2/3 lucht?quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:39 schreef AltamirA het volgende:
[..]
vette foto! Ik vind t zelf nog altijd moeilijk om een beetje de balans te vinden tussen hoeveelheid land en lucht op een foto, maar daar zijn geen (on)geschreven regels voor te vinden toch ofwel?
Dat klopt. De gulden snede is een gangbare regel. Voor wie de wiskundige benadering wil nalezen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Gulden_snedequote:Op zaterdag 17 september 2005 18:26 schreef -calimero- het volgende:
[..]
Met tekenles op de middelbare school moesten we de horizon op ongeveen 2/3 van onder leggen, zodat je 1/3 lucht had. Maar dan was het onderwerp wat je tekende wel op het land. Dus misschien als het onderwerp de lucht / wolken enzo zijn andersom? dus 2/3 lucht?
Dank jequote:Op zaterdag 17 september 2005 17:39 schreef AltamirA het volgende:
[..]
vette foto! Ik vind t zelf nog altijd moeilijk om een beetje de balans te vinden tussen hoeveelheid land en lucht op een foto, maar daar zijn geen (on)geschreven regels voor te vinden toch ofwel?
Mooie foto!quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:37 schreef MrTimbo.B het volgende:
[afbeelding]
hier ook een van mijn probeerseltjes
Je moest hier zonsondergangen posten hoor!quote:Op maandag 19 september 2005 09:08 schreef CompuMess het volgende:
Ik gooi er maar weer eens een Zonsopkomstje tussendoor...
[afbeelding]
Jammer dat het allemaal zo centaal staat, ik zou zelf een stuk van de onderkant afhalenquote:Op maandag 19 september 2005 09:08 schreef CompuMess het volgende:
[afbeelding]
Als je de OP leest zie je dat zonsopkomst ook magquote:Op maandag 19 september 2005 09:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je moest hier zonsondergangen posten hoor!![]()
vette plaat!!
quote:Op maandag 19 september 2005 09:08 schreef CompuMess het volgende:
[afbeelding]
Damn, geen woordig voor, die kleuren, die laag hangende mist, die schaduw, werkelijk geweldig.quote:Op maandag 19 september 2005 11:49 schreef CompuMess het volgende:
De foto is inmiddels een beetje gedecentraliseerd....
[afbeelding]
Ik vond die donkere onderkant zelf niet al te storend, was een leuke overgang van de schaduwpartij.
Maar ja, het was idd wel een beetje alles in 't midden.
@H-G-T: Misschien is een topic rename handig?
Wow CompuMess, deze is mooi! Alleen jammer dat de zon zo ongelofelijk fel in beeld is, maar dat is misschien juist ook wel wat deze foto zo mooi maakt. Mag ik vragen hoe je de belichting geregeld hebt?quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:40 schreef CompuMess het volgende:
[afbeelding]
Vanochtend in Amsterdam...
Dank je!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:42 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Wow CompuMess, deze is mooi! Alleen jammer dat de zon zo ongelofelijk fel in beeld is, maar dat is misschien juist ook wel wat deze foto zo mooi maakt. Mag ik vragen hoe je de belichting geregeld hebt?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:03 schreef CompuMess het volgende:
En nu maar wachten tot ze de maan er weer voorschuiven!
Wow, echt prachtig!quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:03 schreef CompuMess het volgende:
[afbeelding]
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
En nu maar wachten tot ze de maan er weer voorschuiven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |