weer zo'n sukkel..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:22 schreef Kreator het volgende:
Hey SirSimon,
Ik hoorde van je vriendin dat je pikkie zo klein is dat ze er een dildo bij inramt en dan nog het gevoel heeft dat je niets toevoegt.
Groetjes,
Krea.
oprotten...quote:
Kom maar langs. Dan zal ik je laten zien wat het echte leven is, kuthippie.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:24 schreef SirSimon het volgende:
[..]
weer zo'n sukkel..
hier slaat ook de anonimeit in je bol, je durft niet zo te doen in het echte leven
opzouten
Viezerik, je bent een newbie en nog vies ook. Niet te vaak naar pisseks enzo kijken he. En ik weet, je gezicht is lelijk, maar daarvoor hoef je niet op het forum te schamenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:26 schreef SirSimon het volgende:
[..]
oprotten...
hier is niet iedereen een gelijke..ik kots daarop.. schijt daarop, en op jou pis ik ook nog eens
Maar hij hapt wel leuk.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:28 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
SirSimon, je bent best een zielig mannetje
dat kan jij helemaal niet want jij hebt een stomaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:26 schreef SirSimon het volgende:
[..]
oprotten...
schijt daarop, en op jou pis ik ook nog eens
tyf op.. nu durf je wel.. maar als je me in het echt tegenkomt.. je hoeft niet eens voor me te staan.. links of rechts is voldoende om je tegen de vlakte te werkenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:28 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
SirSimon, je bent best een zielig mannetje
Nu durf jij wel op internetquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:30 schreef SirSimon het volgende:
[..]
tyf op.. nu durf je wel.. maar als je me in het echt tegenkomt.. je hoeft niet eens voor me te staan.. links of rechts is voldoende om je tegen de vlakte te werken
kan ook al niet want ik kom nooit bij het leger des heilsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:30 schreef SirSimon het volgende:
[..]
maar als je me in het echt tegenkomt..
En ik erger me aan die godverdommese NOOBS van de Breezah generatie die denken dat ze de wijsheid van de wereld in pacht hebben. Zeg, Donder gauw op en ga terug onder die steen waar je vandaan komt. Bliksems broekie/snotneus...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:17 schreef SirSimon het volgende:
Ik erger me aan die gasten die iedereen proberen de grond in te stampen.. waarvoor geen argument bestand is... ze lullen overal toch wel omheen.. en zijn ook nog de hele dag op fok..
geen sociaal leven blijkbaar
ik kots op ze.. en als dat op is schijt ik er ook nog even overheen![]()
Amen*quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:35 schreef MacVincent het volgende:
[..]
En ik erger me aan die godverdommese NOOBS van de Breezah generatie die denken dat ze de wijsheid van de wereld in pacht hebben. Zeg, Donder gauw op en ga terug onder die steen waar je vandaan komt. Bliksems broekie/snotneus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |