ben nu een beetje benieuwd waar je woont... Welke omgeving?quote:Op maandag 16 mei 2005 18:11 schreef Caar2 het volgende:
[..]
dank dank, volledig ingezoomd op de zon, genomen op 300mm..en ja toen kwamen ook nog eens die ganzen voorbijben zoooooooo blij met mijn nieuwe appartementje op 8 hoog.. elke avond weer een andere prachtige lucht, echt super...alleen vandaag valt wat tegen.
ik woon in heemstede, op 8 hoog en kijk uit naar zandvoort.. balkon op het westenquote:Op maandag 16 mei 2005 19:48 schreef -calimero- het volgende:
[..]
ben nu een beetje benieuwd waar je woont... Welke omgeving?
* Re jaloers isquote:Op maandag 16 mei 2005 21:55 schreef Caar2 het volgende:
[..]
ik woon in heemstede, op 8 hoog en kijk uit naar zandvoort.. balkon op het westen
Na een hele saaie en grauwe bewolkte dag word ik alsnog getrakteerd op deze zonsondergang. Ik dacht dat het er toch echt niet meer in zou zitten vandaag..
Niet echt een zonsondergang en jammer van die lensflare.quote:
De horizon staat een beetje schuin.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:59 schreef Eastwood het volgende:
Mooie foto's Caar2!!!!!!!!!! Prachtig.
zelf maandag avond ff naar strand geweest, o.a. deze gemaakt...niet bijzonder, wel leuk:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die vind'k wel mooi, leuke kader die boom op de voorgrond. Jammer dat je een klein beetje lensflare hebt, maar daar kan je weinig aan doen.quote:
doet me denken aan knokkequote:Op donderdag 19 mei 2005 15:59 schreef Eastwood het volgende:
Mooie foto's Caar2!!!!!!!!!! Prachtig.
zelf maandag avond ff naar strand geweest, o.a. deze gemaakt...niet bijzonder, wel leuk:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
och...knokke of vlissingen scheelt nie veelquote:
Ik vin'm wel best mooi, misschien de huizen op de onderkant een klein stukje weghalen, maar echt nodig vind'k dat niet.quote:
Apartquote:Op zondag 12 juni 2005 01:41 schreef -CRASH- het volgende:
Dit is geen Terragen render.... maar een echte zonsondergang op Mars
gemaakt door de Marsrover Spirit.
Het is gewoon een mooi (niet allerdaags) plaatje.
[afbeelding]
On May 19th, 2005, NASA's Mars Exploration Rover Spirit
captured this stunning view as the Sun sank below the rim of
Gusev crater on Mars. (FALSE COLOR PICTURE)
http://marsrovers.jpl.nasa.gov/gallery/press/spirit/20050610a.html
Ging je naar je werk....quote:Op zondag 12 juni 2005 20:38 schreef Peewee het volgende:
Opkomsten mochten ook?
Bij deze:
[afbeelding]
Venlo - Horsterweg 2/6/'05 @ 05:30
[afbeelding]
Jij komt overmorgen ruimschoots aan je trekken, normaal gesprokenquote:
Netjesquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:31 schreef DaMart het volgende:
Ik ben vanavond maar even naar het strand gegaan voor wat zonsondergangsfoto's...
[afbeelding]
De waterskiër rechts, de boot links, de zon bijna in het midden
Nee, dit was al de beste zoomquote:Op maandag 20 juni 2005 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Netjes![]()
Hajje nie wat verder kenne inzoomuh?
erg mooi. speciale instellingen? of gewoon camera gepakt en geschotenquote:Op zondag 12 juni 2005 20:38 schreef Peewee het volgende:
Opkomsten mochten ook?
Bij deze:
[afbeelding]
K heb dr nog meer waar ook oa n vriendin op staat (met dr rug) die is wel cool en absoluut niet saai, maar die ga ik niet plaatsen wegens privacy enz.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:52 schreef PdeHoog het volgende:
Beetje saaie zonsondergang heel eerlijk gezegdGeen fraaie wolkenlucht, geen andere "onderwerpen" op het strand. Ik heb ze mooier gezien hoor
dan is ze toch onherkenbaarquote:Op zondag 26 juni 2005 23:17 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
K heb dr nog meer waar ook oa n vriendin op staat (met dr rug)...
maar die ga ik niet plaatsen wegens privacy enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |