Mooie foto zegquote:Op zondag 6 februari 2005 12:25 schreef Daniel0511 het volgende:
Wow wat een gave foto's zeg...!
Mijn bijdrage:
[afbeelding]
Deze is genomen op scheveningen met een olympus C765 UZ. Gecropped en geresized.... jammer dat ie maar 550 breed mag zijn
.
quote:Op maandag 7 februari 2005 18:05 schreef bees het volgende:
[afbeelding]
dit zag ik net vanuit mijn woonkamer....
gauw naar buiten gegaan met de camera en plaatje gemaakt......
(btw, wat voor instellingen gebruiken jullie bij zonsondergangen?iso, lichtmeting etc? )
Zonder die 2 mensen was hij denk'k mooier, ze storen me een beetje.quote:Op maandag 7 februari 2005 23:20 schreef Frasier het volgende:
[afbeelding]
3 Weken geleden gemaakt op het strand van Noordwijk. Ik vind 'm aardig geslaagd.
Camera Canon Powershot A95 op Automatische foto-stand.
Fixed.quote:Op maandag 7 februari 2005 23:25 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Zonder die 2 mensen was hij denk'k mooier, ze storen me een beetje.
en hij is te groot
Fixed....sommige mensen zetten per ongeluk hun server uitquote:Op vrijdag 11 februari 2005 22:35 schreef Schanulleke het volgende:
Die eerste roeleert echt SpeedyGJ zo'n grote vlucht vogels vind ik altijd speciaal.
En bij Dr.oetker zie ik geen platen.
Thnxquote:Op vrijdag 11 februari 2005 22:35 schreef Schanulleke het volgende:
Die eerste roeleert echt SpeedyGJ zo'n grote vlucht vogels vind ik altijd speciaal.
En bij Dr.oetker zie ik geen platen.
Mooiquote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:04 schreef Eddie__ het volgende:
[afbeelding]
Alweer een tijdje terug, maar vond hem wel aardig. Zonsondergang op Bali
ik vind het wel mee vallen, ik vind persoonlijk orginele kleuren mooierquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:06 schreef pea4fun het volgende:
Ongesoept, met roodfilter. Ik vond het wel een lekker effect. Wat vinden jullie?
[afbeelding]
Mah ik weet niet, ik ben het wel met JMP mee eens.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:06 schreef pea4fun het volgende:
Ongesoept, met roodfilter. Ik vond het wel een lekker effect. Wat vinden jullie?
[afbeelding]
nr2 vind'k het mooist. Blauwe lucht en horizon lekker laag gehouden. nr1 is ook wel leuk, maar iets te licht. Bij 3 staat de horizon in het midden en dat is zonder extra lijnen in beeld meestal niet echt dynamisch. Nr4 is niet recht en de bovenkant van het raam? stoort.quote:Op woensdag 13 april 2005 18:36 schreef JPM01 het volgende:
maar ik heb er maandag ook een paar vanuit mijn slaapkamer gemaakt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
onbewerkt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |