Mooi dat zonnetje van jouw! Helaas zat er een grote wolk voor de zon op het moment dat ie die bij mij onder ging en was m'n accuutje leegquote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:56 schreef Schanulleke het volgende:
(net als Holgerson zag ik. Mooie platen!!)
[afbeelding]
Zin kun je maken, vertel ik mijn vriendin ook altijd, maar dan in een andere contexquote:Op woensdag 26 januari 2005 00:06 schreef Schanulleke het volgende:
Nou, ik zal deze volledig onbewerkt even hier neerzetten voor de liefhebber, maar als ik al mijn foto's in hoge resolutie op het net ga pleuren moet ik een godsvermogen aan webruimte gaan betalen (en daar heb ik dus niet zo'n zin in), dus ik zal blijven posten in het kleinere 550 X xxx formaat.
Dat eerste plaatje is wel erg mooi hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:11 schreef Holgerson het volgende:
Het was k kk k koud op het dak, maar 'k moest dr gewoon weer even heen....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En als bonus:
Rijswijk und Rotterdam
[afbeelding]
tnx! super, ik heb 0130 als bureaublad nuquote:Op woensdag 26 januari 2005 00:06 schreef Schanulleke het volgende:
Nou, ik zal deze volledig onbewerkt even hier neerzetten voor de liefhebber, maar als ik al mijn foto's in hoge resolutie op het net ga pleuren moet ik een godsvermogen aan webruimte gaan betalen (en daar heb ik dus niet zo'n zin in), dus ik zal blijven posten in het kleinere 550 X xxx formaat.
De lucht zag er idd mooi uit, had helaas geen tijd om naar boven te gaan.. 'K zal morgen weer eens een kijkje nemen.quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:55 schreef E.T. het volgende:
Holgerson, ben je vandaag weer op het dak geklommen? Volgens mij ging de zon weer waanzinnig mooi onder in R'dam![]()
Ik vind het echt leuk dat je mijn foto daarvoor uitkiest!quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:12 schreef Merovingian het volgende:
[..]
tnx! super, ik heb 0130 als bureaublad nu
Het weer wil momenteel ook niet echt super mee werken, dus dan krijg je dat al gauw.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:26 schreef -calimero- het volgende:
Mmm... het lijkt wel of de zon tegenwoordig veel minder vaak onder gaat, want t loopt niet echt storm in dit topic.... Jammer
Nijs, errug mooi gedaanquote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:36 schreef Briggy het volgende:
... en een zonsondergang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |