En een (panorama)zonsondergang van gisteren bij het Zwart Water...quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:04 schreef Peewee het volgende:
Zonsondergang Zwartwater nabij Venlo.
Gemaakt met Canon Powershot A80
Hij is gaafquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:11 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik doe ook eens mee
Overigens bedenk ik me net dat het resizen gedaan is door de automatische resizer in het Gallery programma, bagger dus...
Bij de derde is overigens ook de horizon niet recht, ben nog niet echt aan het editen toegekomen.
Er zijn geen specifieke instellingen nodig. Het geheim zit hem in een mooie lucht en de juiste omgevingquote:Op zondag 15 mei 2005 21:01 schreef JPM01 het volgende:
wat voor instellingen zijn er nodig om een paar mooie zonsondergang fotos te maken?
Lekker uitzichtje Caar2quote:Op zondag 15 mei 2005 21:18 schreef Caar2 het volgende:
het uitzicht vanuit mijn nieuwe huis![]()
[afbeelding]
Wil ik ookquote:Op zondag 15 mei 2005 21:18 schreef Caar2 het volgende:
[afbeelding]
wauw!quote:Op zondag 15 mei 2005 21:18 schreef Caar2 het volgende:
[afbeelding]
WOW!!quote:Op maandag 16 mei 2005 17:57 schreef Caar2 het volgende:
jaaa, ik ben erg blij met mijn nieuwe uitzichtVan praktisch geen uitzicht naar dit...
![]()
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
bedankt voor alle reacties btw...
dank dank, volledig ingezoomd op de zon, genomen op 300mm..en ja toen kwamen ook nog eens die ganzen voorbijquote:Op maandag 16 mei 2005 18:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Caaaaaaaaaaaaaaaaaaaar.
Die 2de!!!!!!
Geweldig!![]()
Ben het helemaal met pdehoog eens!
Ik wil daar ook wonenquote:Op maandag 16 mei 2005 18:11 schreef Caar2 het volgende:
[..]
dank dank, volledig ingezoomd op de zon, genomen op 300mm..en ja toen kwamen ook nog eens die zwanen (geloof ik) voorbijben zoooooooo blij met mijn nieuwe appartementje op 8 hoog.. elke avond weer een andere prachtige lucht, echt super...alleen vandaag valt wat tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |