Geloof mij: er is NIETS mis met die kont!quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:50 schreef Shark.Bait het volgende:
leuke foto.... 14.gif
raar kont... 13.gif
maar over het algemeen een 14.gif
Jammer van de Comic Sansquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:43 schreef RonaldV het volgende:
Het is zomer, dus...
[afbeelding]
eergister gemaakt
Ik had er ook (c)2005 RonaldV op kunnen zettenquote:
Ik heb het oorspronkelijke plaatje in 30 seconden verkleind, gecropped, en op de server gezet. Het plaatje was oorspronkelijk bedoeld als grapje aan het vriendje van het model, en het was zeker geen serieuze poging tot een waardering. Het was wel een serieuze poging om eens wat lichtvoetiger foto's hier geplaatst te krijgenquote:Op donderdag 14 juli 2005 18:06 schreef portier het volgende:
Nou, sorry maar ik vind het echt gepruts eerste klasse.
Ranzige comprimatie, beeldhoek had een stuk lager gemogen om overtollige watermassa te verminderen en de uitsnede had wel als staande foto gemogen. Dan komt de compositie ook wat lekkerder uit.
Het idee is erg okay, maar die comprimatie verpest het behoorlijk. Dan worden de kleuren veel sprekender (die overigens ook wat opgepept kunnen worden).
Ik zal wel weer overmatig bot klinken, maar om een vakantiekiekje om te bouwen tot een lekkere plaat is meer nodig dan als een niet alledaags beeld op de foto staat.
Dit is tevens een tvp.
Barbaar.quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik had er ook (c)2005 RonaldV op kunnen zetten
Meer voorzichtig met mijn eigen werkquote:
ik geloof je, maar dat is niet terug te zien op de fotoquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:51 schreef RonaldV het volgende:
Geloof mij: er is NIETS mis met die kont!
Cuba, paradijs voor ouwe 50s auto'squote:Op donderdag 14 juli 2005 21:54 schreef Vectra het volgende:
Twee foto's gemaakt in Cuba, begin juni
[afbeelding]
[afbeelding]
jouw foto heeft ook een scheve horizonquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:29 schreef RonaldV het volgende:
Op de onderste foto lijkt de kast voorover te vallen... misschien een beetje meer rechtop zetten?
Geef me een tool waarmee ik minder dan 1 graad kan draaien. Dan fix ik t gelijk. Het was 3graden en een beetje, het is nu minder dan 1.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
jouw foto heeft ook een scheve horizon
Was me nog niet eens opgevallenquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Cuba, paradijs voor ouwe 50s auto's![]()
Op de onderste foto lijkt de kast voorover te vallen... misschien een beetje meer rechtop zetten?
photoshop doet dat wel hoorquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Geef me een tool waarmee ik minder dan 1 graad kan draaien. Dan fix ik t gelijk. Het was 3graden en een beetje, het is nu minder dan 1.
Zo had ik hem ook geïnterpreteerd, en hij deed mij glimlachen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik heb het oorspronkelijke plaatje in 30 seconden verkleind, gecropped, en op de server gezet. Het plaatje was oorspronkelijk bedoeld als grapje aan het vriendje van het model, en het was zeker geen serieuze poging tot een waardering. Het was wel een serieuze poging om eens wat lichtvoetiger foto's hier geplaatst te krijgen
En alweer een reden om te stoppen met het editten mbv MS-PhotoEditorquote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:31 schreef Re het volgende:
[..]
photoshop doet dat wel hoor, free rotate enzo
Hij is leuk geworden!!!quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:43 schreef RonaldV het volgende:
Het is zomer, dus...
[afbeelding]
eergister gemaakt
Mooie foto, horizon is alleen scheef. leuke DOF.(IMG_1651.jpg) ik ga er maar 1 per keer doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:23 schreef Grompel het volgende:
Hallo,
ik heb in Oostenrijk wat foto's gemaakt, ben benieuwd naar jullie mening. Vooral voor suggesties over andere crops sta ik open!
Omdat ik ze op een zwarte achtergrond beter uit vindt komen via een link: Foto's Oostenrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |