ik ziet niets, ook niet na aanklikkenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:50 schreef snoop het volgende:
[afbeelding]
Gemaakt in Leuven, Belgie
Ik weet niet waarom, die foto vindt ik onwijs mooi! er staat geen ene donder op, maar toch ..quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:20 schreef snoop het volgende:
hmm wat raar? nu misschien wel:
[afbeelding]
Gemaakt in Leuven, Belgie dus
Leuven is gewoon mooi, en leuk, en gezellig ....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, die foto vindt ik onwijs mooi! er staat geen ene donder op, maar toch ..![]()
Alleen jammer dat het "white power" tekentje in de O van One world er in staat.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:03 schreef snoop het volgende:
Gevoelsmatig zit er voor mij veel achter, door die "one world" tag op de muur. Het sobere straatbeeld (daarom ook z/w), die kale muur.. maar het besef dat we allemaal op dezelfde planeet wonen. Moeilijk uit te leggen, maar ik hoopte dat die foto dat wel beetje zelf doet.
DAT is een peace tekenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het "white power" tekentje in de O van One world er in staat.
Gelukkig welquote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:41 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
DAT is een peace teken
Dit is een white power teken
Deze is erg cool!!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:55 schreef elmarz het volgende:
ook al word er hier vrij weinig gereageerd
ik ga vrolijk door
hope you like it
(ehmm mag dat eigenlijk wel van de forum rules?)
nog een snapje dan:
[afbeelding]
Indrukwekkende serie. Ik begrijp dat Breendonk de Belgische versie is van kamp Vught?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:02 schreef Morgil het volgende:
Vandaag naar kamp Breendonk geweest. In vol formaat zien ze er veel mooier uit, maar ik moest ze wel kleiner maken voor op het internet.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:23 schreef Morgil het volgende:
Ik heb er nog veel meer gemaakt, maar ik heb gewoon de mooiste uitgezocht
Hebben ze goeie sprays voor tegenwoordig.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:16 schreef -Marjo- het volgende:
Ik had een beestje op de schutting:
[afbeelding]
Maar niet op de ogen, en dat is dan weer jammer. Ik vind het wel een geslaagde poging, probeer volgende keer zeker de ogen scherp te hebben, dat scheelt bij insecten echt veel tss goed of net niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hebben ze goeie sprays voor tegenwoordig.![]()
Mooie plaat, vooral scherp.
Domme vraag: hoe kun je de vleugels scherp hebben, en de poten, maar de ogen op de tussenafstand niet?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:25 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Maar niet op de ogen, en dat is dan weer jammer. Ik vind het wel een geslaagde poging, probeer volgende keer zeker de ogen scherp te hebben, dat scheelt bij insecten echt veel tss goed of net niet.
En nog raak ook. Ooit met pistool geprobeerd te schieten?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:36 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb 'm heel snel genomen. Na deze vloog het ook weer weg. Was een kwestie van camera pakken, richten, uitkijken dat mijn schaduw en niet opkwam en klikken...
Da's zielig...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En nog raak ook. Ooit met pistool geprobeerd te schieten?![]()
NEE!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Op deze foto kreeg ik een aantal mooie reactie's op.
Daarom lijkt me het een goeie foto om hier eens te beoordelen
Ik zit wel te denken van: Moet er nou een stukje van de bovenkant af of niet.
[afbeelding]
Omdat de bolvormige ogen van een libelle boven het lijf en de vleugels uitsteken. Als je dan een bovenaanzicht schiet, moet je iets dichter dan het lijf scherpstellen (wat op auto focus heel moeilijk is)quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:30 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Domme vraag: hoe kun je de vleugels scherp hebben, en de poten, maar de ogen op de tussenafstand niet?
Duidelijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
NEE!
korter kan niet in ontkennende zin
Ik begrijp dat je je brood wilt verdienen, maar zo'n groot logo op een plaatje van 500 pixels lijkt mij een beetje overdone. Je logo iets minder dominant in een van de hoeken levert ongeveer hetzelfde resultaat, en zorgt ervoor dat wij de foto kunnen bekijken in plaats van lezen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:29 schreef karel007 het volgende:
Ja dat logo daar kan ik niks aan doen wil ook geld verdienen en anders is het einde zoek
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:34 schreef MacroTough het volgende:
Oei, misschien ga ik nu ook wel knaken maken met m'n kiekjes...
[afbeelding]
Wat vinden jullie er van?
Hoe haal je die lippenstift nou weer van je lens?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:34 schreef MacroTough het volgende:
[afbeelding]
Kan maar 1 ding zeggen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:34 schreef MacroTough het volgende:
[afbeelding]
Het zit niet op de lens hoor, het is m'n speciale Cokin copyright filter, die gebruik ik altijd als ik plaatjes voor het web schietquote:Op zondag 14 augustus 2005 02:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hoe haal je die lippenstift nou weer van je lens?
Jaja, en dan ik die tekst weghalen en jij m'n foto verkopen zekers? Ik dacht het toch ff niet, hè?quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Kan maar 1 ding zeggen.
1 van de slechte tot nu toe.
Als je nu die text een weghaald, dan kunnen we het opnieuw beoordelen![]()
![]()
En waarom zouden wij dat doen??quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:20 schreef MacroTough het volgende:
[..]
Jaja, en dan ik die tekst weghalen en jij m'n foto verkopen zekers? Ik dacht het toch ff niet, hè?![]()
Ik vind m leuk. Vraag me alleen af wat een meisje met Buzz Lightyear moetquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:47 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Buzz Lightyear, onder het bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |