Wat HGT zegt. En ik had t liever in kleur gezien.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:55 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
De 2de vind'k een leuke houding en mooi in beeld geplaatst (misschien iets van de wolken wegknippen)
De eerste is ook wel ok, maar dat gezicht vind'k niet zo mooi. De 3de vind'k de minst geslaagde.
Eerlijk gezegd vind ik ze een beetje te macro. Hooguit #6 vind ik nog iets hebben.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:05 schreef luap het volgende:
[..]
Die eerste vind ik best een goede foto, dat lichteffect van de ring geeft hem voor mij iets extras. De uitdrukking op het gezicht is iets overdreven, net of hij bang is om tegen een rotsblok aan te schoppen...
De tweede is al een stuk beter, leuke plaat! De uitdrukking straalt concentratie uit, minder geknutselde blik/houding. Alleen jammer van die halve arm en er mocht iets meer ruimte aan de onderkant zijn.
De laatste heeft het voor mij niet. Sorry.
Hier een paar probeersels van mij, ik wou eens kijken wat ik kon met een passiebloem/struik. Een beetje dromerig effect door veel onscherpte. Ik weet alleen niet of het niet gewoon saai is geworden?
Allemaal met 300mm en close up filter.
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
[afbeelding]
5
[afbeelding]
6 tenslotte een detail van de bloem zelf
[afbeelding]
Ik vind 4 en 6 wel goed.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:05 schreef luap het volgende:
........
Hier een paar probeersels van mij, ik wou eens kijken wat ik kon met een passiebloem/struik. Een beetje dromerig effect door veel onscherpte. Ik weet alleen niet of het niet gewoon saai is geworden?
Allemaal met 300mm en close up filter.
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
[afbeelding]
5
[afbeelding]
6 tenslotte een detail van de bloem zelf
[afbeelding]
Het ging me hierbij eigenlijk niet om het macro gebeuren maar meer om de vormen/gevoel. Daarom heb ik ze hier gepost en niet in macro.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:09 schreef RonaldV het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik ze een beetje te macro. Hooguit #6 vind ik nog iets hebben.
Een beetje scherpte, daarnaast zou ik graag willen zien wat die persoon aan het doen is. Van de andere kant is dit ook wel erg leuk omdat je probeert te bedenken waar ze mee bezig is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding]
Is er eentje uit de oude doos, okee, maar wat zou ik hier nog aan kunnen toevoegen?
Dank jequote:Op maandag 8 augustus 2005 09:21 schreef Chevalric het volgende:
Mooie foto, GGG, lekker passende kleuren, goed detail van 't spinnenweb. Ik had 'm misschien net ietsje meer ruimte aan de linkerkant gegeven, maar da's persoonlijk. Ik vinnem mooi
Ljouwert!quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:28 schreef cyber_rebel het volgende:
Ook eens een poging waagt:
afbeelding
afbeelding
afbeelding
Leuke foto. mooit portret. Jammer van dat achtergrond gebeuren, dat stoort wel...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:44 schreef elmarz het volgende:
ik doe ook weer eens mee
[afbeelding]
Grtz,
el Marz.
Mooie foto. Ogen zijn scherp, Dat delen van het gezicht niet scherp zijn zou natuurlijk kunnen storen, maar dat vind ik eigenlijk niet.. wat reflecteert er in de ogen?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:43 schreef elmarz het volgende:
nog geen reactie
pffffff dan maar een zelfportetje. net gemaakt.
[afbeelding]
Grtz,
el Marz
Volgens mij is er niks op tegen hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:55 schreef elmarz het volgende:
ook al word er hier vrij weinig gereageerd
ik ga vrolijk door
hope you like it
(ehmm mag dat eigenlijk wel van de forum rules?)
Heel leuk. tja, niks aan toe te voegen. leuk snapje, grappige vervormingquote:
Volgens mij is het geen kwestie van te weinig DOF, maar het point-of focus: je neus staat er wel scherp(er) op. Kennelijk ligt het point-of focus niet op je ogen, maar op of halverwege je neus.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:34 schreef elmarz het volgende:
klopt wel! diafragma is 1.8 en is iets TE weinig DOF hoewel ik het hier (ivm mn ogen) wel vind gaan.
Ik vind 'm lekker!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:43 schreef elmarz het volgende:
nog geen reactie
pffffff dan maar een zelfportetje. net gemaakt.
[afbeelding]
Grtz,
el Marz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |