Om een of andere reden (kan aan mijn scherm hier op't werk liggen) vind ik de foto zo nep eruitzien. Het lijkt alsof die boot niet in het water ligt en er naderhand gewoon opgeplakt is. Misschien dat de polarizatie filter dit effect heeft, geen idee. Zonder boot zou dit wel een prachtige achtergrond zijn.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:20 schreef err het volgende:
[afbeelding]
EO350D, gemaakt met polarizer om reflectie van het water terug te dringen en kleuren naar voren te halen.
ja dat was ook wat ik als eerste dacht, dat die boot erbij was gerenderdquote:Op maandag 25 juli 2005 11:28 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Om een of andere reden (kan aan mijn scherm hier op't werk liggen) vind ik de foto zo nep eruitzien. Het lijkt alsof die boot niet in het water ligt en er naderhand gewoon opgeplakt is. Misschien dat de polarizatie filter dit effect heeft, geen idee. Zonder boot zou dit wel een prachtige achtergrond zijn.
dat vind ik juist mooi, alsof de boot zweeft...dat is het effect van de pola; die maakt het water doorzichtig.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:28 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Om een of andere reden (kan aan mijn scherm hier op't werk liggen) vind ik de foto zo nep eruitzien. Het lijkt alsof die boot niet in het water ligt en er naderhand gewoon opgeplakt is. Misschien dat de polarizatie filter dit effect heeft, geen idee. Zonder boot zou dit wel een prachtige achtergrond zijn.
Ik heb hetzelfde, op mijn TFT op kantoor. Ik zal vanavond nog eens kijken op een CRT.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:28 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
niet echt? Die boot is wel echt! Waarom zou ik een boot erin monteren?quote:Op maandag 25 juli 2005 12:35 schreef killko het volgende:
Jammer dat die boot niet echt is. De bewerking ziet er in z'n geheel iig erg mooit uit (heb je die crop-versie ook zonder boot?)
Thnx, idd met meer bloemen was het een stuk beter geweest, dat had ik eerder moeten weten..quote:Op maandag 25 juli 2005 09:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De eerste twee foto's vind ik goed gelukt, al zou de pose in de tweede wat eleganter kunnen. De derde foto is inderdaad minder, maar dat zou je op kunnen lossen door haar de volgende keer tussen meer bloemen te zetten.
Stoere dame, dat ze zo maar in haar blootje durft, met gezicht!Ik zou graag zulke fotos laten zien, maar mijn modellen durven daar (nog) geen toesteming voor te geven.
Oh, sorry, dat dacht ik omdat iedereen het daarover had (en omdat het ook zo zweverig leek). Nouja, dan vind ik je "bewerking" niet mooi maar je foto!quote:Op maandag 25 juli 2005 12:37 schreef err het volgende:
[..]
niet echt? Die boot is wel echt! Waarom zou ik een boot erin monteren?
wat een mooie foto's in dat album zeg! Allemaal door jou gemaakt neem ik aan?quote:Op maandag 25 juli 2005 12:13 schreef err het volgende:
tsja het is toch echt geen ge-edite foto..zou niet weten waarom ik er een boot bij zou moeten monteren
Hier een grotere versie (met scheve horizon)
http://www.pbase.com/errorist/image/46693757
nou ik vind hem surrealistisch gewoon mooi hoorquote:Op maandag 25 juli 2005 12:37 schreef err het volgende:
[..]
niet echt? Die boot is wel echt! Waarom zou ik een boot erin monteren?
dat onscherpe ding rechts is storend. Voor de rest wel een geinige foto ...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:08 schreef elmarz het volgende:
deze heb ik vandaag gemaakt in Duitsland. Meningen?
[afbeelding]
ik vind hem mooi door die vervaalde reclame muur, maar ik vind het jammer dat de personen zo ver af zijn... als je hem grote (orgineel) hebt kun je misschien een crop maken korterbij, misschien zo dat je alleen de rode muur ook nog hebt. maar zo vind ik hem ook al mooi.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:33 schreef err het volgende:
bedankt voor jullie reakties. De volgende, hoe vinden jullie deze?
[afbeelding]
Het was mooier geweest als de muur links ook rood was geweest maar het is niet anders
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:21 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ja, een crop maken net naast die colafles, dan staat dat ene kindje er niet meer op.
Je hebt dan alleen de rode muur met de reclame, ik denk dat het een betere plaat kan worden.
dat dacht ik ook al jaquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:01 schreef err het volgende:
die bovenste foto is een beetje donker...misschien de brightness wat oprikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |