Daar heb je toch poep aan?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:31 schreef method21 het volgende:
Ik heb er pas weer 2 bij laten zetten, maar nadat ik mn andere had laten zien en het negative commentaar wat ik toen kreeg laat ik het hier wel bij ...maar deeltje 12 ... leuk....
Hoe oud is ie? En show eens een picaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:35 schreef Oblivion het volgende:
Even een tvp, ik heb een oude maar wil graag een nieuwe erover heen laten zetten.
Phoe...euhm.... terug rekent.... *denkt....quote:
Niks van aan trekken joh! Iedereen heeft toch een eigen smaak... Gelukkig maar ook, anders liep iedereen met dezelfde tattoos!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:31 schreef method21 het volgende:
Ik heb er pas weer 2 bij laten zetten, maar nadat ik mn andere had laten zien en het negative commentaar wat ik toen kreeg laat ik het hier wel bij ...maar deeltje 12 ... leuk....
Een tattoo is heel persoonlijk en die zet je alleen voor jezelf.....ze vragen mij ook wel es om de betekenis (of wat het is) maar dan zeg ik altijd dat het niet uitmaakt, het gaat om mijn eigen gevoel erbij...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:31 schreef method21 het volgende:
Hoe oud is je tattoo? Is het onder gekleurde inkt of zwarte?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik blijf er mooi vanaf. ik denk dat als ik m uitknijp ik de huid beschadig, en dus de tattoo..?
maarja. ik smeer t nu maar wat in met aftersun, maar heeft iemand betere tips..?
oh, en die zwelling zit tegen die puist aan, maar alleen waar de tattoo zit. op de kale huid niet dus.
onder het zwarte. dast ding is nu, bijna 2 jaar oud denk ik?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:09 schreef Nuek het volgende:
[..]
Hoe oud is je tattoo? Is het onder gekleurde inkt of zwarte?
Welke kleuren krijgt ie?quote:
Mooi hoor. Niet echt duidelijk te zien..quote:
Waarom wil jij het niet, is dat ook een drang of ziekte?quote:Op zondag 10 juli 2005 10:38 schreef Aine. het volgende:
Waarom zijn er mensen die heel der lichaam vol willen?
Is dat een drang/ziekte ofzo
over het algemeen blijft het gewoon niet bij 1.quote:Op zondag 10 juli 2005 10:38 schreef Aine. het volgende:
Waarom zijn er mensen die heel der lichaam vol willen?
Is dat een drang/ziekte ofzo
1,2,4,10quote:Op zondag 10 juli 2005 11:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
over het algemeen blijft het gewoon niet bij 1.
niks mis mee toch
zoek er 1 en vraag het die persoonquote:Op zondag 10 juli 2005 11:35 schreef Aine. het volgende:
[..]
1,2,4,10
maar ik heb het over helemaal vol
Ik ken mensen die heel graag zovaak mogelijk een tattoo laten zetten het liefst elke weekquote:Op zondag 10 juli 2005 10:57 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Waarom wil jij het niet, is dat ook een drang of ziekte?![]()
zoek ik nu tochquote:Op zondag 10 juli 2005 11:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
zoek er 1 en vraag het die persoon
Omdat het goed voelt. Alsof je meer compleet bent. Het is net als bodybuilding... Je bouwt jezelf en hoe verder je er mee gaat hoe mooier jij het vindt. En niet iedereen vindt dat even mooi, het gaat erom dat jij je er lekker mee voelt. Dat is met bodybuilders hetzelfde.quote:
ja die mensen ken ik ook.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:37 schreef Aine. het volgende:
[..]
Ik ken mensen die heel graag zovaak mogelijk een tattoo laten zetten het liefst elke week![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:31 schreef majootje het volgende:
Ik wil graag een tattoo laten zetten. Ik twijfel alleen tussen een echte en een 'tijdelijke'. Kan iemand me de voor- en nadelen van beide vertellen?
Ik ken iemand die een tijdelijke had gezet... die zit er nu na zoveel (lees:teveel) jaren nog steeds....quote:
GEwoon een tribeldingetje zou ik zo zeggen? Geen idee verder hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:49 schreef Ximenda het volgende:
weet iemand misschien wat dit voor een tattoo is?
http://img316.imageshack.us/my.php?image=mytattoo5en.jpg
zo eentje heeft toch een naam?
Vlg. mij ook gewoon een tribal en zekers geen Maori....quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:49 schreef Ximenda het volgende:
weet iemand misschien wat dit voor een tattoo is?
http://img316.imageshack.us/my.php?image=mytattoo5en.jpg
zo eentje heeft toch een naam?
een goede tattoeerder voor een tatoo in de nek , iemand ervaring?quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:39 schreef Nuek het volgende:
Tattoos in de nek: de huid is er dun en de inkt kan onder de huid gaan 'bloeden'. Desalniettemin zijn er heel wat mensen met een goed gezette tattoo in de nek. Het kan dus wel maar zoek een ervaren tattoeerder
He? Wat heeft een tattooboer er nou mee te maken of je het goed kan verbergen? Of is die van jou zo slecht dat hij zich schaamt voor z'n werk?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:22 schreef Uncle het volgende:
Volgens mij zijn er ook een hoop tattoeerders die uit principe niet op het hoofd en op de handen zetten (omdat je die twee moeilijk kunt verbergen). Hoe dat met de nek zit weet ik niet...
mooi!quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:31 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
GEwoon een tribeldingetje zou ik zo zeggen? Geen idee verder hoor.
Ik wil m'n halve 'armbandje' nog uitbreiden door hem dicht te maken. Geen idee wat, maar gelukkig is hij makkelijk uit te breiden. Ik denk dat ik aan de andere kant dan een bloesempje of een roosje (how cheeeeeeesy!) laat zetten waar die krullen uitkomen. Iemand een leuk idee misschien?![]()
Betreffende prutsje:
[afbeelding]
Dan zou ik daar denk ik niet meer komen. Ik heb er liever 1 die er van uit gaat dat mensen wijs genoeg zijn om zelf te kiezen (hoe dom ze er ook uit mogen zien). Maar ik geloof best dat er zijn die dat doen. Ik zal het vanavond eens aan de mijne vragen wat ze er van vinden.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:21 schreef Uncle het volgende:
ok
Heb zelf nooit de behoefte gehad aan een tatoo in mijn gezicht hoormaar had ergens gelezen dat een hoop tattooboeren dit gewoon niet doen uit principe (ook al wil je het zo graag). Kan mijzelf hier overigens wel in vinden. Ten eerste omdat het je kans op een geode baan erg verkleind, en ten tweede omdat een deel (al is dit zeker de midnerheid) spijt krijgt van zijn tattoo en dan heb je dus echt wel een probleem. En al is het je eigen probleem en niet dat van de tattoozetter, kan me er best in vinden als hij dat niet wil zetten (en principes boven extra inkomsten kiest).
Schijnt best pijnlijk te zijn en door te drillen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:27 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
He? Wat heeft een tattooboer er nou mee te maken of je het goed kan verbergen? Of is die van jou zo slecht dat hij zich schaamt voor z'n werk?
Ik bedoelde met hoofd overigens het gedeelte met haar er op, niet je gezicht.
Thanks, misschien heeft Ed nog wel meer ideetjes?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
hm. die foto van je, paranoidev, echt mooie tattoo. ik zit ineens te twijfelen of ik ook niet een soort armband wil laten maken..![]()
![]()
ik heb er 1 op/boven mijn borstquote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:09 schreef Nuek het volgende:
random tattoo-related opmerkingetje van de dag
De oksel of in de buurt daarvan is een afradertje
wehehe ik nu dus ook (richting schouder) ... en hij is nog niet eens afquote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb er 1 op/boven mijn borst
als ik het over moet doen,voor geen goud![]()
het was net alsof ze botte messen door mijn nek haalden
ik heb daar volgens mij laatst gekeken [weet niet zeker de naam meer]quote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:18 schreef Insomaniac het volgende:
Iemand ervaring met Body-Sign in Alkmaar?
Een van die jongens ( Marc geloof ik? Of toch Ilya?) heeft ook allemaal internationale prijzen gewonnen met zijn werk. Daarnaast zijn ze daar erg pro originele zaken ipv het standaard werk.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb daar volgens mij laatst gekeken [weet niet zeker de naam meer]
maar de shop ziet er okay uit. en hij wordt bevolkt door enthousiaste piercers die zelf ook niet vies zijn an piercings en tattoos enzo.
maar, de shop zag er keurig uit
dat is inderdaad altijd maar afwachten.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Een van die jongens ( Marc geloof ik? Of toch Ilya?) heeft ook allemaal internationale prijzen gewonnen met zijn werk. Daarnaast zijn ze daar erg pro originele zaken ipv het standaard werk.
Ik wilde eigenlijk weer naar custom tattoo supplies in Zwaagdijk, maar de jongen die mij 4 jaar geleden echt geweldig mooi heeft getattoeeerd, werkt daar niet meer..
M'n allereerste tattoo is heel slecht gezet, dus ik ben zo bang om weer de verkeerde te treffen..
Ziet er inderdaad veelbelovend, netjes en professioneel uit. Ga eens met ze praten zou ik zeggenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Een van die jongens ( Marc geloof ik? Of toch Ilya?) heeft ook allemaal internationale prijzen gewonnen met zijn werk. Daarnaast zijn ze daar erg pro originele zaken ipv het standaard werk.
Ik wilde eigenlijk weer naar custom tattoo supplies in Zwaagdijk, maar de jongen die mij 4 jaar geleden echt geweldig mooi heeft getattoeeerd, werkt daar niet meer..
M'n allereerste tattoo is heel slecht gezet, dus ik ben zo bang om weer de verkeerde te treffen..
Ik zie dat ze tot 19.00 uur geopend zijn, dus ik denk dat ik maandag na mn werk even langshobbel.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:27 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad veelbelovend, netjes en professioneel uit. Ga eens met ze praten zou ik zeggen
Anders moet je maar bij ons in de shop komenOp zaterdag hebben we vrije inloop, dus niet op afspraak
Waauwquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:31 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
GEwoon een tribeldingetje zou ik zo zeggen? Geen idee verder hoor.
Ik wil m'n halve 'armbandje' nog uitbreiden door hem dicht te maken. Geen idee wat, maar gelukkig is hij makkelijk uit te breiden. Ik denk dat ik aan de andere kant dan een bloesempje of een roosje (how cheeeeeeesy!) laat zetten waar die krullen uitkomen. Iemand een leuk idee misschien?![]()
Betreffende prutsje:
[afbeelding]
Wij zitten erg uit de buurtquote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik zie dat ze tot 19.00 uur geopend zijn, dus ik denk dat ik maandag na mn werk even langshobbel.
En waar zit jouw shop? Wel een beetje in de buurt hoop ik? Ik zit steeds zo krap in mn tijd!
Was donderdag ook nog bij een andere shop geweest in Alkmaar, Hungarian Tattoo Respect oid, hele mooie foto's gezien, ze namen ook echt de tijd voor me, maar toch... Voelde niet helemaal okay.
Foto?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:25 schreef Nuek het volgende:
* Nuek heeft vanavond 2e sessie van de arm gehad.
Nu issie half geschaduwdWist ik veel dat er zo veel werk in zat! Nu zit er al zo'n 5,5u werk in. Volgende week wel weer meer denk ik. En hopelijk issie dan klaar om ingekleurd te worden.
Shalbo: Zoiets dergelijks maar dan zonder tribal heb ik ook op mijn rug (en ook nog niet af)
Nee, ik denk ik ook niet snel, maar dat neemt niet weg dat ik hem bijzonder mooi vind!!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 08:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Shalbo, die is prachtig. Alleen zou ik nooit zo'n enorm ding nemen. Als was het maar omdat het je een vermogen kost.
Das niet hadnigquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:18 schreef Nuek het volgende:
[..]
nog niet.. mijn webcam is weer es in de koffie gepleurd
ik had vorige week na de 1e sessie al een pica geplaatst en die was zeer onscherpquote:
Dat heeft niets met de genezing te maken maar met de huid. Ik bloed op sommige plekken meer dan elders en tijdens de genezing hoeft het daar niet meer om te jeuken.quote:Op zondag 17 juli 2005 01:10 schreef nik_raca het volgende:
Hallo!
Ik heb vrijdag mijn eerste tattoo laten zetten.Het enige waar ik tegen op zie is de jeuk. De tattoo zit nammelijk onder mijn voet.
Nu heeft het practisch niet gebloed (er zat een verwaarloosbaar beetje bloed op het verbandje. Weet iemand of de hoeveelheid bloed (wondvorming) verband houdt met de hoeveelheid jeuk tijdens de genezing? Een vriendin van mij bloedde als een rund tijdens het zetten van haar tattoo op haar pols. Zij had heel veel jeuk.
hehe, ehm ja best we!. Was blij toen het klaar was en die naald van mijn huid af was. Het duurde gelukkig maar twintig minuten. Degene die hem heeft aangebracht vertelde wel vooraf dat het een van de pijnlijkste plekken was. Maar ja.. wie mooi wil zijn....quote:
Ik weet dat veel mensen hem hebben, maar dat maakt mij niet uit.quote:Op zondag 17 juli 2005 11:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat vind ik wel een érg originele tattoo!
20 minuten valt nog wel meequote:Op zondag 17 juli 2005 11:30 schreef nik_raca het volgende:
[..]
hehe, ehm ja best we!. Was blij toen het klaar was en die naald van mijn huid af was. Het duurde gelukkig maar twintig minuten. Degene die hem heeft aangebracht vertelde wel vooraf dat het een van de pijnlijkste plekken was. Maar ja.. wie mooi wil zijn....
Ik wil nog een tattoo op mijn linkerpols (2 sterretjes). Dat laat ik pas doe als het geen mooi weer meer is. Zodat ik niet steeds op de zon moet letten of in een trui moet lopen. (Hoewel het hier nu ook erg bewolkt is)
quote:Op zondag 17 juli 2005 11:38 schreef nik_raca het volgende:
Ik weet dat veel mensen hem hebben, maar dat maakt mij niet uit.![]()
Zijn er gisteren toevallig 2 van gezet bij ons in de shopquote:Op zondag 17 juli 2005 11:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Ik meende het serieus, ik heb nog nooit zo'n tattoo gezien...
OOh, echt!quote:Op zondag 17 juli 2005 11:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Ik meende het serieus, ik heb nog nooit zo'n tattoo gezien...
Ik ben eigenlijk best wel benieuwd naar jouw tatoeagesquote:Op zondag 17 juli 2005 11:53 schreef Nuek het volgende:
[..]
Zijn er gisteren toevallig 2 van gezet bij ons in de shop
Kan ik me voorstellen, maar is wel zonde hé om het nu niet af te maken.. Waar zit die van jouw?quote:Op zondag 17 juli 2005 11:39 schreef Rhanna het volgende:
[..]
20 minuten valt nog wel meeDie van mij duurde 2 uur
, en die moet ik nog in laten kleuren .. Heb eigenlijk geen zin om weer zo lang te gaan zitten
Kee dan.quote:Op zondag 17 juli 2005 11:53 schreef Nuek het volgende:
Zijn er gisteren toevallig 2 van gezet bij ons in de shop
Wow! wat een mooie!quote:Op zondag 17 juli 2005 11:57 schreef Rhanna het volgende:
Tussen mijn schouderbladen.. Net boven mijn bh sluiting. In mijn fb staat een foto, maar die is nogal vaag.. de tattoo is goed gedaan
Ik laat de foto's nooit zo lang op het web rondslingeren maar msn-en kun je altijd natuurlijkquote:Op zondag 17 juli 2005 11:55 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk best wel benieuwd naar jouw tatoeages
Eve, denk ikquote:Op zondag 17 juli 2005 12:15 schreef Nuek het volgende:
Lil Kim (of hoe ze zichzelf ook noemt) heeft trouwens 2 van die pootafdrukjes op de borst staan. Vandaar dat ze zo popi zijn
Ik denk rond november/december.. Dan heb ik ook (hopelijk) mijn rijbewijs en dan kan ik er zelf naartoe rijden.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:06 schreef nik_raca het volgende:
Ben benieuwd hoe hij eruit ziet als ie af is! Weet je al wanneer je hem gaat laten inkleuren?
In elke shops liggen boeken waar zulk soort dingetjes in staan. Ga daar eens neuzen.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:10 schreef InsaneM666 het volgende:
Ok ik heb dus gister op Scheveningen een onwijze mooie tattoo gezien, alleen ik weet echt niet waar ik ooit een plaatje ervan zou kunnen vinden. Het gaat om een floral tattoo..dus een bloemetje..en volgens mij was het zo'n ja hoe zeg je dat..Hawaii bloemetje. De tattoo zat op dr kuit en de bloem zat ongeveer links boven de enkel, er liepen van die groene ja uh takjes ofzo?naar toe..soort van klimop stengels zeg maar
wie o wie weet waar ik plaatjes kan vinden van dat soort designs?
wellichtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:11 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Thanks, misschien heeft Ed nog wel meer ideetjes?![]()
ik ben bekendquote:
Ja maar daar mag je er maar 150 bekijken ofzo..of ik moet steeds mn cookie weggooienquote:Op zondag 17 juli 2005 21:54 schreef innepin het volgende:
Heb je www.bmezine.com al geprobeerd? Dat vind ik altijd wel een fijne site.
cool!quote:Op donderdag 21 juli 2005 08:12 schreef Oblivion het volgende:
Ik ben er overuit!
Mijn nieuwe tattoo wordt een tattoo met oldskoolvlammen!![]()
De rede hiervan is, zoonlief die zijn naam ik op mijn oude tattoo wilde hebben is helemaal gek van alles waar vlammen op zitten.
Wat beter dan het te laten tattoeeren?![]()
Ja, lijkt me wel wat, vlammen op de onderrug...![]()
Ingekleurd nog wel.
Daar is mijn kont niet groot genoeg voor...quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:07 schreef Nuek het volgende:
[..]
cool!
Doe er gelijk een vette lowrider bij zeg
w00t dan kom ik ook kijkenquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:09 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Daar is mijn kont niet groot genoeg voor...![]()
Die kijken we er wel bij op dvd...![]()
Alle dvd van discoverychannel...quote:
Iets van je zoontje? Misschien heeft hij zelf wel inspiratie!quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:17 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Alle dvd van discoverychannel...![]()
Dus ik kan gaan tekenen!
*iets met vlammen...![]()
Maar wat...![]()
Nee, die moet nog 5 worden, dat doen we maar niet...quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:30 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Iets van je zoontje? Misschien heeft hij zelf wel inspiratie!
quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:31 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, die moet nog 5 worden, dat doen we maar niet...![]()
Hij weet wel welke vlammen hij mooi vind, dus dat mag hij wel meezoeken....
moet je helemaal zelf weten..quote:Op zondag 24 juli 2005 13:55 schreef draaijer het volgende:
Persoonlijk vind ik tattoo's erg ordinair.. sorry
Ga naar Breda, Bunker Tattoo, en vraag naar Darko.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:15 schreef Thomasumo het volgende:
Ik ga binnenkort mijn arm laten uitbreiden. Heb nu vlammen rond mijn onderarm. Moet een full sleeve worden. Wie kan mij een goede Newschool artiest aanraden? Ik woon in Amsterdam, maar reis gerust wat verder voor kwaliteit.
Of King of Kings Tattoo te Swalmen. Die slepen allerlei prijzen in de wacht met hun old school motieven de laatste tijdquote:Op zondag 24 juli 2005 17:50 schreef baantie het volgende:
[..]
Ga naar Breda, Bunker Tattoo, en vraag naar Darko.
www,bunkertattoo.nl
quote:Op zondag 24 juli 2005 17:50 schreef baantie het volgende:
[..]
Ga naar Breda, Bunker Tattoo, en vraag naar Darko.
www,bunkertattoo.nl
Het gaat toch om new school?quote:Op zondag 24 juli 2005 19:03 schreef Nuek het volgende:
[..]
Of King of Kings Tattoo te Swalmen. Die slepen allerlei prijzen in de wacht met hun old school motieven de laatste tijd
http://www.kingofkingstattoo.nl/
http://www.thatschina.net/20057-p26.htmquote:Op donderdag 21 juli 2005 08:12 schreef Oblivion het volgende:
Ik ben er overuit!
De rede hiervan is, zoonlief die zijn naam ik op mijn oude tattoo wilde hebben is helemaal gek van alles waar vlammen op zitten.
Ingekleurd nog wel.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:53 schreef Webby het volgende:
[..]
http://www.thatschina.net/20057-p26.htm
http://ueba.com.br/forums/index.php?showtopic=17608
Ik zit ook al een tijdje met de gedachte in mijn hoofd om old-skool vlammen te laten zetten.quote:Op donderdag 21 juli 2005 08:12 schreef Oblivion het volgende:
Ik ben er overuit!
Ingekleurd nog wel.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:02 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik zit ook al een tijdje met de gedachte in mijn hoofd om old-skool vlammen te laten zetten.
Alleen dan op mijn onderbeen. Maar voor een vrouw kan dat er ordinair uit zien op zich. Ik heb er al 2 op mijn bovenarmen, die zijn voor mij en mij alleen. Maar als je zoiets op je been laat zetten is het toch anders met een korte broek dragen. Hoe denk je hierover?
Klein, niet grotere dan 5 bij 7,5.quote:Op de onderrug kan volgens mij heel erg mooi zijn. Maar hoe groot wil je het dan laten worden?
Grote tattoo's bij vrouwen is inderdaad iets wat me tegenhoud. Anderen, fine by me. Maar ikzelf, tja, je word toch eventjes nagekeken met zo'n gigantisch ding die onder je sok vandaan komt (ik zeg maar even wat)quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:09 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Zelf (ik ben ook vrouw...) vind ik grote tattoes niet mooi.
Voor mezelf dan he?![]()
Ja, het kan heel mooi zijn. Wat je zelf wilt.
Maar vlammen die naar bovenkruipen?
En waar komen die vlammen dan uit?
[..]
Klein, niet grotere dan 5 bij 7,5.
Zit namelijk wel onder het onderbroekje...![]()
(Ja, ik heb zeer hoge heupen...)
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:14 schreef Poncho het volgende:
[..]
Grote tattoo's bij vrouwen is inderdaad iets wat me tegenhoud. Anderen, fine by me. Maar ikzelf, tja, je word toch eventjes nagekeken met zo'n gigantisch ding die onder je sok vandaan komt (ik zeg maar even wat)
Vlammen inderdaad die naar boven kruipen, en dan die echte oude oldskool tekeningen.
Dit is mijn tattoeerder: http://www.donpedrotattoo.nl/
Een hele toffe vent die je altijd aan het lachen krijgt. Je voelt je er zeker ook bij hem op je gemak en je hebt niets te klagen.
Kijk even bij tattoo's, vervolgens naar diversen en dan de 7e rij de 2e foto. Zulke vlammen alleen dan op mijn been.
Al vind ik dat handje 4e rij, 2e foto ook wel gigantisch tof.
Ja, uit mijn zoon zijn naam, met mooie letters.quote:
Verder is 5 bij 7,5 een mooie maat. En je kunt het gewoon voor jezelf houden. Hoe zou jij willen dat de vlammen moeten beginnen?
Die is KEI nep .... en nog erg slecht geshopt ook ....quote:Op zondag 17 juli 2005 11:11 schreef nik_raca het volgende:
Bedankt voor de reacties!
Dit is hem:
[afbeelding]
Heel simpel eigenlijk, maar ben er heel blij mee!
Ik zie wel wat in die tattoo van jou. Ik kan me er in ieder geval iets bij voorstellen..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:26 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mooie site, alleen ik vind de vlammen te tam...![]()
De kleuren dan.
[..]
Ja, uit mijn zoon zijn naam, met mooie letters.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:48 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik zie wel wat in die tattoo van jou. Ik kan me er in ieder geval iets bij voorstellen..
En ik wil wel dat de vlammen een stuk feller zijn ja. Maar dit even als voorbeeld.
Die kleuren wil ik dus ook!!1111oneoneone!!!!111!!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:24 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
http://www.bunkertattoo.nl/
Kijk hier eens, bij tattoo en dan colors en dan de 11de....![]()
Die kleuren bedoel ik!
Zo denk ik er precies over.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:39 schreef Oblivion het volgende:
Ja, ik denk wel dat het heel mooi is op een onderarm (achter) of onderbeen....
Maar ja is wel een lel van een ding he?![]()
Ik denk toch dat ik het voor een vrouw wat minder vind.
Sorry?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:37 schreef method21 het volgende:
[..]
Die is KEI nep .... en nog erg slecht geshopt ook ....
Of net gezet maar dat lijkt er niet op ....
heel erg bijzonderquote:Op zondag 17 juli 2005 11:11 schreef nik_raca het volgende:
Bedankt voor de reacties!
Dit is hem:
[afbeelding]
Heel simpel eigenlijk, maar ben er heel blij mee!
normaal gesproken is het bijwerken gratis mits je binnen een redelijke tijd terugkomt (ong.2 mnd)quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:29 schreef Bluezz het volgende:
Wauw wat een mooie tatoo onder je voet nik_raca
Ik wil zó graag mijn tattootje op mijn arm opnieuw laten "zwarten" .
Hij heeft vanaf het begin al wat kalige plekjes (mijn tatooman kreeg telefoon tijdens het zetten, en hij ging gewoon door)
Moet je dan weer dezelfde prijs betalen als van een nieuwe tattoo denken jullie?
hehe.. mijn pijngrens is niet zo hoog hoor.. hij moest regelmatig even stoppen omdat ik daar lag te piepen. Ik lag me daar trouwens wel te bedenken dat het stom is dat ik bang ben voor de tandarts en wel een tattoo laat zetten (wat toch wel meer pijn doet).quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:17 schreef Mortisha het volgende:
...onder de voet .. de pijngrens schijnt erg hoog te zijn ...
Dat wilde ik dus ook vragen. Ik heb ondekt dat langs sommige randjes het niet goed ingekleurd is.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:57 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
normaal gesproken is het bijwerken gratis mits je binnen een redelijke tijd terugkomt (ong.2 mnd)
Als die gast niet toe kan/wil geven dat hij een fout maakt zou ik ook zeker een andere zoeken om het te fixen.
[..]
Hier een link naar het rapport voor mijn vaste tattoo toko
http://www.tattoopalace.com/gggdrapport2005.htm
Als je een goede tattoeerder hebt, en toevallig een goede huid hoef je je nergens zorgen om te maken. Bij mijn eerste tattoo hoefde ik hem helemaal niet bij de laten werken en bij de tweede, op mijn rechterbovenarm, wel. Op zich ook een ietswat dikkere huid dan bijvoorbeeld op de binnenkant van je arm of je schouder, maar het is ook prima gelukt.quote:Op woensdag 27 juli 2005 07:04 schreef nik_raca het volgende:
[..]
Dat wilde ik dus ook vragen. Ik heb ondekt dat langs sommige randjes het niet goed ingekleurd is.Ik ga vrijdag dus maar even terug. Ze hadden me bij die shop al gewaarschuwd dat het een moeilijke plek is voor hun vanwege de dikte van de huid (moeilijker om inkt in te krijgen) en voor mij vanwege de pijnlijkheid.
Ik dacht gelijk aan ring.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:14 schreef Scandalous het volgende:
Hm. Ik loop al een tijdje met een idee voor een tattoo maar ik kan geen afbeeldingen/symbolen vinden die voor dat idee staan. Ik wil iets wat staat voor eenheid, jezelf, alles begint en eindigt bij jezelf, etc. Ik heb geen idee of daar een soort symbool voor bestaat... weet iemand dat?
Een ring associeer ik liever met liefde en huwelijkquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik dacht gelijk aan ring.
Waar denk jij aan als ik aan je vraag Wat houdt eenheid in?
Ja en toch begint en eindigd alles met de ring.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:28 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Een ring associeer ik liever met liefde en huwelijkWat ik bedoel is de gedachte dat je uiteindelijk alleen jezelf hebt.
Ja, handje heb ik gezien en het blijft bij leuk maar zou zoiets niet op mijn lichaam willen hebben...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:58 schreef Poncho het volgende:
[..]
Zo denk ik er precies over.
Heb je die tattoo van dat handje ook gezien? Die vind ik namelijk ook errug leuk
Het is zo moeilijk, ik weet dat het iets in die richting moet zijn maar hoe zet je dat om in een tattoo? Ik zou ook gewoon een hele mooie 1 kunnen nemen ...quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:43 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja en toch begint en eindigd alles met de ring.
Of het nu jezelf is een huwelijk of liefde...
Het symbool heb ik het dan over....
(Ik associeer een ring dus duidelijk niet met een huwelijk...)
Wel weer met liefde, maar dat kan ook eigen liefde zijn...![]()
Maar jij hebt niet iets in je gedachte waarvan je denkt... Hé, dat lijkt me wel wat?
Ik bedoel je kent jezelf het beste...
En oh, op de vraag of er een symbool is voor eenheid, moet ik je het antwoord schuldig blijven.
Je hoeft het ook niet hier neer te zetten...quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:42 schreef Scandalous het volgende:
Ja die heb ik zeker wel, alleen hou ik dat liever voor mezelfMaar daarop wil ik die tattoo ook baseren
![]()
1 mooie wat? Tattoo?quote:Maar ik vond mijn idee van een mooie 1 ook wel leuk
quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:46 schreef ParanoidEv het volgende:
Scandalous: Missschien iets met een infinity symbool? Da's zo'n 8 op z;n kant.
Ooooooooooh.........quote:
Ja, het gaat oneindig door...quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
[afbeelding]
dat is een soort infinity dingen symbool..
Die hierboven dusquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
[afbeelding]
dat is een soort infinity dingen symbool..
http://www.symbols.com/encyclopedia/10/101.htmlquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:42 schreef Scandalous het volgende:
Ja die heb ik zeker wel, alleen hou ik dat liever voor mezelfMaar daarop wil ik die tattoo ook baseren
Maar ik vond mijn idee van een mooie 1 ook wel leuk
Ha!quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:48 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
http://www.symbols.com/encyclopedia/10/101.html
hier staat dat een rechte verticale lijn zowel voor eenheid als voor het zelf staat...dan kom je dus toch behoorlijk in de buurt met je 1
NICE!!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:26 schreef Dredgie het volgende:
de mijne, afgelopen week laten zetten.
Ben super blij met het resultaat, de foto is btw wel met een webcam gemaakt, dus een beetje vage/slechte kwalitiet.
[[url=http://img206.imageshack.us/img206/7011/tattoo1ge.th.jpg]afbeelding][/URL]
oei oei oei, die is mooi.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:46 schreef es70 het volgende:
Vanmorgen (eindelijk) mijn tattoo laten zetten. Ben er ontzettend blij mee.
[afbeelding]
Wow, die vind ik echt heel erg mooi!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:46 schreef es70 het volgende:
[afbeelding]
Snel doen, ik lurk hier al een poosje mee en zeker nu je zegt 'net zoiets' te hebben ben ik natuurlijk helemaal nieuwsgierigquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
oei oei oei, die is mooi.
ik ben gek op vleugels.
en harten eraan.
eb zelf ook zoiets..
moet alleen nog steeds een mooie foto ervan maken
ik heb wel ergens een vergelijkbaar plaatje, maar dat is niet die van mij zxeg maar. ik zoek even.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Snel doen, ik lurk hier al een poosje mee en zeker nu je zegt 'net zoiets' te hebben ben ik natuurlijk helemaal nieuwsgierig.
Bedankt allemaal. Ben blij dat ik eindelijk de knoop heb doorgehakt.
Nice!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:46 schreef es70 het volgende:
[afbeelding]
Niks gezegt, ik zie ze!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:26 schreef BettyB het volgende:
Ik zie geen blaadje hoor???
Oeh, ik dacht gelijk aan een armstuk die ik ergens in een boekie heb staan. Die mevrouw heeft een vrouwengezicht op haar arm (beetje art nouveau stijl) omringd met bladeren. Als ik die tegenkop zal ik em scannen voor jequote:
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:38 schreef Nuek het volgende:
[..]
Oeh, ik dacht gelijk aan een armstuk die ik ergens in een boekie heb staan. Die mevrouw heeft een vrouwengezicht op haar arm (beetje art nouveau stijl) omringd met bladeren. Als ik die tegenkop zal ik em scannen voor jeDat zag er nl. echt te gek gekleurd uit.
Ik vind hem wel leuk.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:39 schreef Uncle het volgende:
hehe, het ziet er inderdaad niet uit maar je kunt ook niet zeggen dat het niet origineel is. En tsja, zo heeft ook iedereen een mening over een hele arm, of hele rug vol. DIt is in elk geval de eerste html-tattoo die ik gezien heb. (en dacht dat ik de meest gekke dingen al wel had gezien)
irritante site, na een aantal pagina's moet je je aanmeldenkquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:26 schreef Uncle het volgende:
Op bmezine.com staan ook de meest absurde tattoo's. Velen erg leuk om te zien maar waar je zelf nooit van je leven mee zou lopen.
hier dus
niet alles op de wereld is voor niets...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:01 schreef InsaneM666 het volgende:
ja manweet iemand hoe je dat kan omzeilen zonder dat je een account aanmaakt?
![]()
Foto's?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:29 schreef Nuek het volgende:
* Nuek heeft net de 3e armsessie gehad![]()
Ding staat er nu z/w op (ca. 8,5 netto tattoo uren) en moet alleen nog ingekleurd worden.
die zie je erg veel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:04 schreef Webby het volgende:
Waarom niet en outline van een 1 en die opvullen met moari stijl streepjes en vlakjes..
Scuze me, bedoelde paradijsvogel....quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:05 schreef BettyB het volgende:
Ben de laatste tijd aan het nadenken over een backpiece. In de Tattooplanet van aug. staat een hele mooie van een kraanvogel!Zoiets zou ik ook wel willen, een mooie sierlijke vogel! Ach ja, binnenkort maar even flink gaan sparen...
![]()
Die is inderdaad enorm mooi gezet. Hij staat in verscheidene internationale magazines (ik kende em dus al als je die gekleurde bedoelde). Die zwarte zwaan die er in staat is ook helemaal niet misquote:Op maandag 8 augustus 2005 13:44 schreef BettyB het volgende:
[..]
Scuze me, bedoelde paradijsvogel....
Volgens mij blijft een henna tattoo 10 dagen zitten ofzo, weet ik niet heel zeker. Laatst was er wel het 1 en ander in het nieuws over black henna tattoo's, van deze tattoo's zou je dus een behoorlijke allergische reactie kunnen krijgen oid. maar dat ging voornamelijk over het buitenlandquote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:30 schreef Vodka_Lime het volgende:
ik dacht wil er geen nieuw topic voor openen, maar in oudere topics is niet zoveel te vinden(of ik zoek niet goed). het betreft hier om een henna tattoo(tijdelijk)
op evenementen zie je ze wel eens staan van die henna shops. was laatst op sensation black zag je div. mensen lopen met of het id&t logo of sensation in het bijhorende lettertype.
nu ga ik komende 20 augustus naar decibel outdoor en heb daarna introductie van mijn school, doe mee als begeleider. nu leek het mij wel leuk om dan iets van dit feest op mijn schouder te laten zetten.
het MOET tijdelijk zijn. liefst week 0f 2 a 3. dit is met henna mogelijk is mij verteld. rond gekeken op internet. maar kan er niet veel over vinden, wat zijn de ervaringen? wel doen/ niet doen?
Meestal blijft een hennatattoo 1 tot 3 weken goed zitten (en dan is het al aan het vervagen).quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:08 schreef Dredgie het volgende:
Dat met die black henna tattoo's komt ook voor in NL, op verschillende's site van diverse tattoo artiesten wordt er voor gewaarschuwd. maar goed, Henna is toch wel langer dan 2 of 3 weken? toch meestal een maandje of 2/3??
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:48 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ah, het is PPD. Och, dat lijkt op PPO![]()
Als ze het niet zien, lekker niets over zeggen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ga overigens een tattoo ontwerpen, iig een ideeheb een opzetje naar een collegatje van me gemaild, die wilde me wel helpen. ben benieuwd wat er uit komt.
ik zou hem dan graag aan de binnenkant van mijn pols willen laten zetten.
doen bedrijven echt zo moeilijk daarover bij sollicitatie? ik bedoel, als je er een bandje overheen doet en ze zien hiks, lijkt me toch geen probleem..?
Ach, zolang de brede horloges in de mode zijn...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja, ik weet dat ze er in de zorg niet zo moeilijk 0ver doen.
werk er zelf ook in, over t algemeen maakt het ze geen reet uit hoe je eruit ziet.
maarja, mocht ik ooit besluiten over te stappen naar een andere branche..
Een uil in tribalvormquote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:46 schreef innepin het volgende:
Ik heb trouwens een vraagje. Ik ga proberen een nieuwe tattoo te ontwerpen, en ik ben erg geinteresseerd in iets waar ik eigenlijk de naam niet van weet (en dus ook moeilijk voorbeelden van kan vinden waar ik van zou kunnen leren). Hier is een voorbeeld van wat ik bedoel:
[afbeelding]
Dus zeg maar dat het grootste gedeelte van de afbeelding gesuggereerd wordt door de negatieve ruimte er omheen... als je begrijpt wat ik bedoel
Weet iemand hoe dat heet? en waar ik meer informatie/ plaatjes kan vinden?
grazie.
Ik denk dat het eraan ligt waar je wilt gaan solliciteren... Bijv. een representatieve functie als bijv. receptioniste bij een accountantsbureau (ik noem maar wat hoor) dat ze daar toch wel wat moeilijker zullen gaan doen over zichtbare tattoo's.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ga overigens een tattoo ontwerpen, iig een ideeheb een opzetje naar een collegatje van me gemaild, die wilde me wel helpen. ben benieuwd wat er uit komt.
ik zou hem dan graag aan de binnenkant van mijn pols willen laten zetten.
doen bedrijven echt zo moeilijk daarover bij sollicitatie? ik bedoel, als je er een bandje overheen doet en ze zien hiks, lijkt me toch geen probleem..?
Het gaat niet om de uil, maar om het feit dat het meeste van de vorm juist wordt gesuggereerd door de leegte. Zo'n optisch bedrog achtig iets, je hersenen vullen de rest in...quote:
Toch heet het zoquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:19 schreef innepin het volgende:
[..]
Het gaat niet om de uil, maar om het feit dat het meeste van de vorm juist wordt gesuggereerd door de leegte. Zo'n optisch bedrog achtig iets, je hersenen vullen de rest in...
Welke taal?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:50 schreef BettyB het volgende:
Ik zoek een tattooboek, die (volgens mij) onlangs is uitgekomen en daarin staan alle soorten tattoo's die er zijn. Het boek kost zo rondt de ¤ 35,- maar ik ben de naam vergeten. Wie o wie kan mij helpen???? Alvast bedankt in ieder geval!![]()
http://www.1001fonts.com/quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:59 schreef Bananenman het volgende:
Wie heeft er een mooi Gotisch font op z'n PC? Ik wil even wat uitproberen of iets mooi is voor een tattoo maar ik kan geen mooi Gotisch font vinden
Ik had het boek op de Pasar Malam in Den Haag gezien en het was helaas gesealed maar op vlg. mij stond er op de achter kant engelse tekst.... (vlg. mijquote:
Ben je geschoren bij het zetten? Is het een erg behaarde plek?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:05 schreef Skorpija het volgende:
Mag je haartjes die "in je tattoo" groeien gewoon eruit trekken, of krijg je anders witte puntjes in je tattoo?
gewoon eruit trekkenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:22 schreef Skorpija het volgende:
Ja, "geschoren" voor het zetten, maar niet een erg behaarde plek (m'n heup)
Maar dat gaat toch enorm schuren als je schoenen draagt? Als je voet echt opzweltquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:16 schreef Nuek het volgende:
Ik had er geen probleem mee op mijn voet. Tja, alles went op den duurVoet slijt wel ietwat sneller dan sommige andere plekken en bij het hele er vooral wel schone sokken overheen dragen want bij de grond is gewoon veel stof en andere rotzooi en dat wil je niet in je open wondje hebben
Of je laat hem na de zomer zetten. Ook nog een optie.
Leukquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:41 schreef elmarz het volgende:
ik heb 2 weken terug mn knie laten tattoeeren (mn been moet helemaal dicht) en had er best wel schrik voor. OK, ik wist hoe het op het scheenbeen voelt enzo maar je knie!
Nou dat viel dus gelukkig allemaal mee!! Haha! Is taai vel, voel je niet veel van!
Kzal binnenkort hier wat foto's plaatsen....voor de geinteresseerden?
Lijkt me niet goed als je voet op zwelt. En schoenen hoeven niet te schuren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat gaat toch enorm schuren als je schoenen draagt? Als je voet echt opzweltLijkt me echt lastig als je nog gewoon schoenen moet dragen de dagen die volgen. Ik had 't eigenlijk aan het begin van de zomer moeten doen toen het nog een beetje warm was en ik nog de hele dag op slippers liep.
In een eerder topic is daar flink over gesproken.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:04 schreef Luchtbel het volgende:
Heeft iemand een tattoo met alleen witte inkt?
Een tattoo is zowieso al een litteken. Je zou ook kunnen overwegen een tattoo zonder inkt te zetten bv.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:10 schreef Luchtbel het volgende:
Oke ik ga ff terugzoeken dan.
Alles ligt al weken klaar maar ik weet niet of ik nou gewoon 'zwart' wil of wit. De man waar ik het ga laten zetten zei inderdaad dat het snel zal vervagen en daar zit ik eigenlijk niet op te wachten. Maar hij zei ook dat het een soort van littekenachtige kleur zou worden bij mij en dat vind ik dan op zich wel weer wat hebben aangezien ik veel littekens heb. In het kader van getekend door euh het verleden enzo waar m'n tattoo eigenlijk een afsluiter van is.
als je het zonder inkt laat zetten, wordt het dan per definitie een litteken?quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:22 schreef Nuek het volgende:
[..]
Een tattoo is zowieso al een litteken. Je zou ook kunnen overwegen een tattoo zonder inkt te zetten bv.
Ik heb er nog geen, maar BettyB had het erover dat het was gezwollen, dus daarom vroeg ik het me af (beetje verkeerde bericht gequotequote:Op zondag 21 augustus 2005 08:39 schreef Nuek het volgende:
[..]
Lijkt me niet goed als je voet op zwelt. En schoenen hoeven niet te schuren.
Wat moet ik me bij die zwelling van je voorstellen? Een allergishe reactie of gewoon een beetje huidverdikking op de plekken waar inkt zit? De huid reageert gelijk bij het tattoeren al en komt iets omhoog, da's normaal maar daar hoef je verder eigenlijk niet echt last van te hebben.
Welke kleuren inkt staan er op je voet?
Zie het als een schaafwondje. Kan dus erg meevallen en soms tegenvallenquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
als je het zonder inkt laat zetten, wordt het dan per definitie een litteken?
ik kan me er niks bij voorstellen hoe het er dan uit komt te zien
Ik heb een zwart/witte draak.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:04 schreef Luchtbel het volgende:
Heeft iemand een tattoo met alleen witte inkt?
heb je d'r n foto van?quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb een zwart/witte draak.
Is heel mooi dat wit
quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
heb je d'r n foto van?
ben wel benieuwd eigenlijk.
zo oud is deze tat toch nog helemaal niet?quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het wit was in 1 keer goed en is nu nog altijd goed !
Het zwart is nu ook oke dat heb ik naderhand ngmaals gedaan. ( op de foto is het zwart nog niet zo goed )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |