Njah exact die zit je denk ik wel op 150-200 pleureaus. Who caresquote:
Inkt in het lichaam mag wel? Ijzerhoudende inkten dan?quote:Op maandag 31 mei 2004 22:35 schreef Steve-O het volgende:
idd ik moet geen ijzer in me lichaam maar een tatoo kan ik wel waarderen
En ik vind dat leuk gedaan zo'n letter ingekleurd zeg maar
Silverinktquote:Op maandag 31 mei 2004 23:02 schreef Nuek het volgende:
[..]
Inkt in het lichaam mag wel? Ijzerhoudende inkten dan?
foto?quote:Op maandag 31 mei 2004 22:18 schreef dJ-Zcore het volgende:
Ik denk 150 euro ofzo.
Ik heb me bovenarm, bijna hele lengte en het kostte me 220 euro.
idd zo rond dat bedrag , mijn kuit /scheen tattoo is ongeveer net zo groot en die was 150 euroquote:Op maandag 31 mei 2004 22:31 schreef Nuek het volgende:
[..]
Njah exact die zit je denk ik wel op 150-200 pleureaus. Who caresAls ie mooi wordt is het het zeker waard.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:21 schreef St33n het volgende:
[..]
foto?![]()
Mijn smaak denk ik... Ik kijk iig niet naar wat anderen doen of naar modetrendsquote:Op woensdag 2 juni 2004 19:43 schreef freaky-me het volgende:
vraagje:
Hoe zijn jullie er achter gekomen welke tatoeage bij jou past?
biomechanic? Past ook wel bij je denk ikquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:23 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ben helemaal gek van van mooie complexe structuren als bijvoorbeeld Marc Escher, en dat complexe zie je ook terug in de celtische stijl vandaar...
ah die, kon em gisteren niet meer bekijken omdat ik al te veel had geklikt. Wel wat anders maar niet echt mooi ofzo in mijn optiek...quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:09 schreef HAL9000S het volgende:
Ik kan hem helaas niet linken, maar dit vind ik toch wel heel bijzonder
http://www.ratemytattoo.co.uk/ct/viewtatoo.asp?ID=321
ik ook... 'biatch' of 'SLET!' in gothic letters op mijn voorhoofdquote:Op zondag 6 juni 2004 18:30 schreef superheist het volgende:
lijkt mij wel leuk om een volledig blacklight tattoo te nemen, of alleen een vierkantje ofzo, heb je er overdag geen problemen mee, en in de disco (ho ho ho...) oid, is het wel weer leuk(ik zou dan trouwens gewoon een vierkantje of iets anders onzinnigs nemen.
quote:Op zondag 6 juni 2004 18:49 schreef Nuek het volgende:
[..]
Zegt de kassiere 'er staat slet op je voorhoofd!"
Ik wou een ontwerp dat lekker tijdloos is, zodat het altijd bij me blijft passen. Iets met de Grim Reaper leek me ook erg cool, maar ik kan me voorstellen dat ik daar na een tijdje op uitgeken raak. Toen ik Maori style ontwerpen zag was ik zwaar onder de indruk. Ik heb er nu een sinds eind april en ben zeer tevreden met het resultaat!quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:43 schreef freaky-me het volgende:
vraagje:
Hoe zijn jullie er achter gekomen welke tatoeage bij jou past?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |