quote:Op zondag 24 juli 2005 17:50 schreef baantie het volgende:
[..]
Ga naar Breda, Bunker Tattoo, en vraag naar Darko.
www,bunkertattoo.nl
Het gaat toch om new school?quote:Op zondag 24 juli 2005 19:03 schreef Nuek het volgende:
[..]
Of King of Kings Tattoo te Swalmen. Die slepen allerlei prijzen in de wacht met hun old school motieven de laatste tijd
http://www.kingofkingstattoo.nl/
http://www.thatschina.net/20057-p26.htmquote:Op donderdag 21 juli 2005 08:12 schreef Oblivion het volgende:
Ik ben er overuit!
Mijn nieuwe tattoo wordt een tattoo met oldskoolvlammen!![]()
De rede hiervan is, zoonlief die zijn naam ik op mijn oude tattoo wilde hebben is helemaal gek van alles waar vlammen op zitten.
Wat beter dan het te laten tattoeeren?![]()
Ja, lijkt me wel wat, vlammen op de onderrug...![]()
Ingekleurd nog wel.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:53 schreef Webby het volgende:
[..]
http://www.thatschina.net/20057-p26.htm
http://ueba.com.br/forums/index.php?showtopic=17608
Ik zit ook al een tijdje met de gedachte in mijn hoofd om old-skool vlammen te laten zetten.quote:Op donderdag 21 juli 2005 08:12 schreef Oblivion het volgende:
Ik ben er overuit!
Mijn nieuwe tattoo wordt een tattoo met oldskoolvlammen!![]()
De rede hiervan is, zoonlief die zijn naam ik op mijn oude tattoo wilde hebben is helemaal gek van alles waar vlammen op zitten.
Wat beter dan het te laten tattoeeren?![]()
Ja, lijkt me wel wat, vlammen op de onderrug...![]()
Ingekleurd nog wel.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:02 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik zit ook al een tijdje met de gedachte in mijn hoofd om old-skool vlammen te laten zetten.
Alleen dan op mijn onderbeen. Maar voor een vrouw kan dat er ordinair uit zien op zich. Ik heb er al 2 op mijn bovenarmen, die zijn voor mij en mij alleen. Maar als je zoiets op je been laat zetten is het toch anders met een korte broek dragen. Hoe denk je hierover?
Klein, niet grotere dan 5 bij 7,5.quote:Op de onderrug kan volgens mij heel erg mooi zijn. Maar hoe groot wil je het dan laten worden?
Grote tattoo's bij vrouwen is inderdaad iets wat me tegenhoud. Anderen, fine by me. Maar ikzelf, tja, je word toch eventjes nagekeken met zo'n gigantisch ding die onder je sok vandaan komt (ik zeg maar even wat)quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:09 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Zelf (ik ben ook vrouw...) vind ik grote tattoes niet mooi.
Voor mezelf dan he?![]()
Ja, het kan heel mooi zijn. Wat je zelf wilt.
Maar vlammen die naar bovenkruipen?
En waar komen die vlammen dan uit?
[..]
Klein, niet grotere dan 5 bij 7,5.
Zit namelijk wel onder het onderbroekje...![]()
(Ja, ik heb zeer hoge heupen...)
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:14 schreef Poncho het volgende:
[..]
Grote tattoo's bij vrouwen is inderdaad iets wat me tegenhoud. Anderen, fine by me. Maar ikzelf, tja, je word toch eventjes nagekeken met zo'n gigantisch ding die onder je sok vandaan komt (ik zeg maar even wat)
Vlammen inderdaad die naar boven kruipen, en dan die echte oude oldskool tekeningen.
Dit is mijn tattoeerder: http://www.donpedrotattoo.nl/
Een hele toffe vent die je altijd aan het lachen krijgt. Je voelt je er zeker ook bij hem op je gemak en je hebt niets te klagen.
Kijk even bij tattoo's, vervolgens naar diversen en dan de 7e rij de 2e foto. Zulke vlammen alleen dan op mijn been.
Al vind ik dat handje 4e rij, 2e foto ook wel gigantisch tof.
Ja, uit mijn zoon zijn naam, met mooie letters.quote:
Verder is 5 bij 7,5 een mooie maat. En je kunt het gewoon voor jezelf houden. Hoe zou jij willen dat de vlammen moeten beginnen?
Die is KEI nep .... en nog erg slecht geshopt ook ....quote:Op zondag 17 juli 2005 11:11 schreef nik_raca het volgende:
Bedankt voor de reacties!
Dit is hem:
[afbeelding]
Heel simpel eigenlijk, maar ben er heel blij mee!
Ik zie wel wat in die tattoo van jou. Ik kan me er in ieder geval iets bij voorstellen..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:26 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mooie site, alleen ik vind de vlammen te tam...![]()
De kleuren dan.
[..]
Ja, uit mijn zoon zijn naam, met mooie letters.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:48 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik zie wel wat in die tattoo van jou. Ik kan me er in ieder geval iets bij voorstellen..
En ik wil wel dat de vlammen een stuk feller zijn ja. Maar dit even als voorbeeld.
Die kleuren wil ik dus ook!!1111oneoneone!!!!111!!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:24 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
http://www.bunkertattoo.nl/
Kijk hier eens, bij tattoo en dan colors en dan de 11de....![]()
Die kleuren bedoel ik!
Zo denk ik er precies over.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:39 schreef Oblivion het volgende:
Ja, ik denk wel dat het heel mooi is op een onderarm (achter) of onderbeen....
Maar ja is wel een lel van een ding he?![]()
Ik denk toch dat ik het voor een vrouw wat minder vind.
Sorry?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:37 schreef method21 het volgende:
[..]
Die is KEI nep .... en nog erg slecht geshopt ook ....
Of net gezet maar dat lijkt er niet op ....
heel erg bijzonderquote:Op zondag 17 juli 2005 11:11 schreef nik_raca het volgende:
Bedankt voor de reacties!
Dit is hem:
[afbeelding]
Heel simpel eigenlijk, maar ben er heel blij mee!
normaal gesproken is het bijwerken gratis mits je binnen een redelijke tijd terugkomt (ong.2 mnd)quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:29 schreef Bluezz het volgende:
Wauw wat een mooie tatoo onder je voet nik_raca
Ik wil zó graag mijn tattootje op mijn arm opnieuw laten "zwarten" .
Hij heeft vanaf het begin al wat kalige plekjes (mijn tatooman kreeg telefoon tijdens het zetten, en hij ging gewoon door)
Moet je dan weer dezelfde prijs betalen als van een nieuwe tattoo denken jullie?
hehe.. mijn pijngrens is niet zo hoog hoor.. hij moest regelmatig even stoppen omdat ik daar lag te piepen. Ik lag me daar trouwens wel te bedenken dat het stom is dat ik bang ben voor de tandarts en wel een tattoo laat zetten (wat toch wel meer pijn doet).quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:17 schreef Mortisha het volgende:
...onder de voet .. de pijngrens schijnt erg hoog te zijn ...
Dat wilde ik dus ook vragen. Ik heb ondekt dat langs sommige randjes het niet goed ingekleurd is.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:57 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
normaal gesproken is het bijwerken gratis mits je binnen een redelijke tijd terugkomt (ong.2 mnd)
Als die gast niet toe kan/wil geven dat hij een fout maakt zou ik ook zeker een andere zoeken om het te fixen.
[..]
Hier een link naar het rapport voor mijn vaste tattoo toko
http://www.tattoopalace.com/gggdrapport2005.htm
Als je een goede tattoeerder hebt, en toevallig een goede huid hoef je je nergens zorgen om te maken. Bij mijn eerste tattoo hoefde ik hem helemaal niet bij de laten werken en bij de tweede, op mijn rechterbovenarm, wel. Op zich ook een ietswat dikkere huid dan bijvoorbeeld op de binnenkant van je arm of je schouder, maar het is ook prima gelukt.quote:Op woensdag 27 juli 2005 07:04 schreef nik_raca het volgende:
[..]
Dat wilde ik dus ook vragen. Ik heb ondekt dat langs sommige randjes het niet goed ingekleurd is.Ik ga vrijdag dus maar even terug. Ze hadden me bij die shop al gewaarschuwd dat het een moeilijke plek is voor hun vanwege de dikte van de huid (moeilijker om inkt in te krijgen) en voor mij vanwege de pijnlijkheid.
Ik dacht gelijk aan ring.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:14 schreef Scandalous het volgende:
Hm. Ik loop al een tijdje met een idee voor een tattoo maar ik kan geen afbeeldingen/symbolen vinden die voor dat idee staan. Ik wil iets wat staat voor eenheid, jezelf, alles begint en eindigt bij jezelf, etc. Ik heb geen idee of daar een soort symbool voor bestaat... weet iemand dat?
Een ring associeer ik liever met liefde en huwelijkquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik dacht gelijk aan ring.
Waar denk jij aan als ik aan je vraag Wat houdt eenheid in?
Ja en toch begint en eindigd alles met de ring.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:28 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Een ring associeer ik liever met liefde en huwelijkWat ik bedoel is de gedachte dat je uiteindelijk alleen jezelf hebt.
Ja, handje heb ik gezien en het blijft bij leuk maar zou zoiets niet op mijn lichaam willen hebben...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:58 schreef Poncho het volgende:
[..]
Zo denk ik er precies over.
Heb je die tattoo van dat handje ook gezien? Die vind ik namelijk ook errug leuk
Het is zo moeilijk, ik weet dat het iets in die richting moet zijn maar hoe zet je dat om in een tattoo? Ik zou ook gewoon een hele mooie 1 kunnen nemen ...quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:43 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja en toch begint en eindigd alles met de ring.
Of het nu jezelf is een huwelijk of liefde...
Het symbool heb ik het dan over....
(Ik associeer een ring dus duidelijk niet met een huwelijk...)
Wel weer met liefde, maar dat kan ook eigen liefde zijn...![]()
Maar jij hebt niet iets in je gedachte waarvan je denkt... Hé, dat lijkt me wel wat?
Ik bedoel je kent jezelf het beste...
En oh, op de vraag of er een symbool is voor eenheid, moet ik je het antwoord schuldig blijven.
Je hoeft het ook niet hier neer te zetten...quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:42 schreef Scandalous het volgende:
Ja die heb ik zeker wel, alleen hou ik dat liever voor mezelfMaar daarop wil ik die tattoo ook baseren
![]()
1 mooie wat? Tattoo?quote:Maar ik vond mijn idee van een mooie 1 ook wel leuk
quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:46 schreef ParanoidEv het volgende:
Scandalous: Missschien iets met een infinity symbool? Da's zo'n 8 op z;n kant.
Ooooooooooh.........quote:
Ja, het gaat oneindig door...quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
[afbeelding]
dat is een soort infinity dingen symbool..
Die hierboven dusquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
[afbeelding]
dat is een soort infinity dingen symbool..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |