wellichtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:11 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Thanks, misschien heeft Ed nog wel meer ideetjes?![]()
ik ben bekendquote:
Ja maar daar mag je er maar 150 bekijken ofzo..of ik moet steeds mn cookie weggooienquote:Op zondag 17 juli 2005 21:54 schreef innepin het volgende:
Heb je www.bmezine.com al geprobeerd? Dat vind ik altijd wel een fijne site.
cool!quote:Op donderdag 21 juli 2005 08:12 schreef Oblivion het volgende:
Ik ben er overuit!
Mijn nieuwe tattoo wordt een tattoo met oldskoolvlammen!![]()
De rede hiervan is, zoonlief die zijn naam ik op mijn oude tattoo wilde hebben is helemaal gek van alles waar vlammen op zitten.
Wat beter dan het te laten tattoeeren?![]()
Ja, lijkt me wel wat, vlammen op de onderrug...![]()
Ingekleurd nog wel.
Daar is mijn kont niet groot genoeg voor...quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:07 schreef Nuek het volgende:
[..]
cool!
Doe er gelijk een vette lowrider bij zeg
w00t dan kom ik ook kijkenquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:09 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Daar is mijn kont niet groot genoeg voor...![]()
Die kijken we er wel bij op dvd...![]()
Alle dvd van discoverychannel...quote:
Iets van je zoontje? Misschien heeft hij zelf wel inspiratie!quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:17 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Alle dvd van discoverychannel...![]()
Dus ik kan gaan tekenen!
*iets met vlammen...![]()
Maar wat...![]()
Nee, die moet nog 5 worden, dat doen we maar niet...quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:30 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Iets van je zoontje? Misschien heeft hij zelf wel inspiratie!
quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:31 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, die moet nog 5 worden, dat doen we maar niet...![]()
Hij weet wel welke vlammen hij mooi vind, dus dat mag hij wel meezoeken....
moet je helemaal zelf weten..quote:Op zondag 24 juli 2005 13:55 schreef draaijer het volgende:
Persoonlijk vind ik tattoo's erg ordinair.. sorry
Ga naar Breda, Bunker Tattoo, en vraag naar Darko.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:15 schreef Thomasumo het volgende:
Ik ga binnenkort mijn arm laten uitbreiden. Heb nu vlammen rond mijn onderarm. Moet een full sleeve worden. Wie kan mij een goede Newschool artiest aanraden? Ik woon in Amsterdam, maar reis gerust wat verder voor kwaliteit.
Of King of Kings Tattoo te Swalmen. Die slepen allerlei prijzen in de wacht met hun old school motieven de laatste tijdquote:Op zondag 24 juli 2005 17:50 schreef baantie het volgende:
[..]
Ga naar Breda, Bunker Tattoo, en vraag naar Darko.
www,bunkertattoo.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |