quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:31 schreef majootje het volgende:
Ik wil graag een tattoo laten zetten. Ik twijfel alleen tussen een echte en een 'tijdelijke'. Kan iemand me de voor- en nadelen van beide vertellen?
Ik ken iemand die een tijdelijke had gezet... die zit er nu na zoveel (lees:teveel) jaren nog steeds....quote:
GEwoon een tribeldingetje zou ik zo zeggen? Geen idee verder hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:49 schreef Ximenda het volgende:
weet iemand misschien wat dit voor een tattoo is?
http://img316.imageshack.us/my.php?image=mytattoo5en.jpg
zo eentje heeft toch een naam?
Vlg. mij ook gewoon een tribal en zekers geen Maori....quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:49 schreef Ximenda het volgende:
weet iemand misschien wat dit voor een tattoo is?
http://img316.imageshack.us/my.php?image=mytattoo5en.jpg
zo eentje heeft toch een naam?
een goede tattoeerder voor een tatoo in de nek , iemand ervaring?quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:39 schreef Nuek het volgende:
Tattoos in de nek: de huid is er dun en de inkt kan onder de huid gaan 'bloeden'. Desalniettemin zijn er heel wat mensen met een goed gezette tattoo in de nek. Het kan dus wel maar zoek een ervaren tattoeerder
He? Wat heeft een tattooboer er nou mee te maken of je het goed kan verbergen? Of is die van jou zo slecht dat hij zich schaamt voor z'n werk?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:22 schreef Uncle het volgende:
Volgens mij zijn er ook een hoop tattoeerders die uit principe niet op het hoofd en op de handen zetten (omdat je die twee moeilijk kunt verbergen). Hoe dat met de nek zit weet ik niet...
mooi!quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:31 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
GEwoon een tribeldingetje zou ik zo zeggen? Geen idee verder hoor.
Ik wil m'n halve 'armbandje' nog uitbreiden door hem dicht te maken. Geen idee wat, maar gelukkig is hij makkelijk uit te breiden. Ik denk dat ik aan de andere kant dan een bloesempje of een roosje (how cheeeeeeesy!) laat zetten waar die krullen uitkomen. Iemand een leuk idee misschien?![]()
Betreffende prutsje:
[afbeelding]
Dan zou ik daar denk ik niet meer komen. Ik heb er liever 1 die er van uit gaat dat mensen wijs genoeg zijn om zelf te kiezen (hoe dom ze er ook uit mogen zien). Maar ik geloof best dat er zijn die dat doen. Ik zal het vanavond eens aan de mijne vragen wat ze er van vinden.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:21 schreef Uncle het volgende:
ok
Heb zelf nooit de behoefte gehad aan een tatoo in mijn gezicht hoormaar had ergens gelezen dat een hoop tattooboeren dit gewoon niet doen uit principe (ook al wil je het zo graag). Kan mijzelf hier overigens wel in vinden. Ten eerste omdat het je kans op een geode baan erg verkleind, en ten tweede omdat een deel (al is dit zeker de midnerheid) spijt krijgt van zijn tattoo en dan heb je dus echt wel een probleem. En al is het je eigen probleem en niet dat van de tattoozetter, kan me er best in vinden als hij dat niet wil zetten (en principes boven extra inkomsten kiest).
Schijnt best pijnlijk te zijn en door te drillen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:27 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
He? Wat heeft een tattooboer er nou mee te maken of je het goed kan verbergen? Of is die van jou zo slecht dat hij zich schaamt voor z'n werk?
Ik bedoelde met hoofd overigens het gedeelte met haar er op, niet je gezicht.
Thanks, misschien heeft Ed nog wel meer ideetjes?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
hm. die foto van je, paranoidev, echt mooie tattoo. ik zit ineens te twijfelen of ik ook niet een soort armband wil laten maken..![]()
![]()
ik heb er 1 op/boven mijn borstquote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:09 schreef Nuek het volgende:
random tattoo-related opmerkingetje van de dag
De oksel of in de buurt daarvan is een afradertje
wehehe ik nu dus ook (richting schouder) ... en hij is nog niet eens afquote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb er 1 op/boven mijn borst
als ik het over moet doen,voor geen goud![]()
het was net alsof ze botte messen door mijn nek haalden
ik heb daar volgens mij laatst gekeken [weet niet zeker de naam meer]quote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:18 schreef Insomaniac het volgende:
Iemand ervaring met Body-Sign in Alkmaar?
Een van die jongens ( Marc geloof ik? Of toch Ilya?) heeft ook allemaal internationale prijzen gewonnen met zijn werk. Daarnaast zijn ze daar erg pro originele zaken ipv het standaard werk.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb daar volgens mij laatst gekeken [weet niet zeker de naam meer]
maar de shop ziet er okay uit. en hij wordt bevolkt door enthousiaste piercers die zelf ook niet vies zijn an piercings en tattoos enzo.
maar, de shop zag er keurig uit
dat is inderdaad altijd maar afwachten.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Een van die jongens ( Marc geloof ik? Of toch Ilya?) heeft ook allemaal internationale prijzen gewonnen met zijn werk. Daarnaast zijn ze daar erg pro originele zaken ipv het standaard werk.
Ik wilde eigenlijk weer naar custom tattoo supplies in Zwaagdijk, maar de jongen die mij 4 jaar geleden echt geweldig mooi heeft getattoeeerd, werkt daar niet meer..
M'n allereerste tattoo is heel slecht gezet, dus ik ben zo bang om weer de verkeerde te treffen..
Ziet er inderdaad veelbelovend, netjes en professioneel uit. Ga eens met ze praten zou ik zeggenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Een van die jongens ( Marc geloof ik? Of toch Ilya?) heeft ook allemaal internationale prijzen gewonnen met zijn werk. Daarnaast zijn ze daar erg pro originele zaken ipv het standaard werk.
Ik wilde eigenlijk weer naar custom tattoo supplies in Zwaagdijk, maar de jongen die mij 4 jaar geleden echt geweldig mooi heeft getattoeeerd, werkt daar niet meer..
M'n allereerste tattoo is heel slecht gezet, dus ik ben zo bang om weer de verkeerde te treffen..
Ik zie dat ze tot 19.00 uur geopend zijn, dus ik denk dat ik maandag na mn werk even langshobbel.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:27 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad veelbelovend, netjes en professioneel uit. Ga eens met ze praten zou ik zeggen
Anders moet je maar bij ons in de shop komenOp zaterdag hebben we vrije inloop, dus niet op afspraak
Waauwquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:31 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
GEwoon een tribeldingetje zou ik zo zeggen? Geen idee verder hoor.
Ik wil m'n halve 'armbandje' nog uitbreiden door hem dicht te maken. Geen idee wat, maar gelukkig is hij makkelijk uit te breiden. Ik denk dat ik aan de andere kant dan een bloesempje of een roosje (how cheeeeeeesy!) laat zetten waar die krullen uitkomen. Iemand een leuk idee misschien?![]()
Betreffende prutsje:
[afbeelding]
Wij zitten erg uit de buurtquote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik zie dat ze tot 19.00 uur geopend zijn, dus ik denk dat ik maandag na mn werk even langshobbel.
En waar zit jouw shop? Wel een beetje in de buurt hoop ik? Ik zit steeds zo krap in mn tijd!
Was donderdag ook nog bij een andere shop geweest in Alkmaar, Hungarian Tattoo Respect oid, hele mooie foto's gezien, ze namen ook echt de tijd voor me, maar toch... Voelde niet helemaal okay.
Foto?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:25 schreef Nuek het volgende:
* Nuek heeft vanavond 2e sessie van de arm gehad.
Nu issie half geschaduwdWist ik veel dat er zo veel werk in zat! Nu zit er al zo'n 5,5u werk in. Volgende week wel weer meer denk ik. En hopelijk issie dan klaar om ingekleurd te worden.
Shalbo: Zoiets dergelijks maar dan zonder tribal heb ik ook op mijn rug (en ook nog niet af)
Nee, ik denk ik ook niet snel, maar dat neemt niet weg dat ik hem bijzonder mooi vind!!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 08:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Shalbo, die is prachtig. Alleen zou ik nooit zo'n enorm ding nemen. Als was het maar omdat het je een vermogen kost.
Das niet hadnigquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:18 schreef Nuek het volgende:
[..]
nog niet.. mijn webcam is weer es in de koffie gepleurd
ik had vorige week na de 1e sessie al een pica geplaatst en die was zeer onscherpquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |