abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28838964
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 19:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
wie is ed
User hier op Fok! ThE_Ed ofzoiets.
pi_28842937
Ik wil ook weer tattoo's zetten
Alleen ik moet een nieuwe zaak zoeken waar.
pi_28844001
weet iemand goeie site's waar je mooie voorbeelden kan vinden van tattoo's?
pi_28844202
Ik google meestal op een trefwoord
  vrijdag 15 juli 2005 @ 22:49:41 #80
106821 Shalbo
plaything
pi_28845105
Ik durf er nog geen te zetten, maar wil er wel graag eentje over een aantal jaartjes op een anonieme plek. Mn heup ofzo. En als ik dan echt helemaal into tattoo's raak heb ik laatst een mooie gezien, maar daar moet ik eerst een heleboel lef voor vergaren. Ik vond hem in ieder geval erg mooi

bron
bitchy
And I was like "yeah...whatever..."
  vrijdag 15 juli 2005 @ 23:25:43 #81
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_28846056
* Nuek heeft vanavond 2e sessie van de arm gehad.
Nu issie half geschaduwd Wist ik veel dat er zo veel werk in zat! Nu zit er al zo'n 5,5u werk in. Volgende week wel weer meer denk ik. En hopelijk issie dan klaar om ingekleurd te worden.

Shalbo: Zoiets dergelijks maar dan zonder tribal heb ik ook op mijn rug (en ook nog niet af )
Proud Powerpauper
pi_28847294
* GrupoBalanca heeft nu een tijdje zn 5e tattoo en is er nog steeds erg happy er mee
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_28851824
Shalbo, die is prachtig. Alleen zou ik nooit zo'n enorm ding nemen. Als was het maar omdat het je een vermogen kost.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 10:09:16 #84
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_28852436
random tattoo-related opmerkingetje van de dag

De oksel of in de buurt daarvan is een afradertje
Proud Powerpauper
pi_28852464
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 10:09 schreef Nuek het volgende:
random tattoo-related opmerkingetje van de dag

De oksel of in de buurt daarvan is een afradertje
ik heb er 1 op/boven mijn borst
als ik het over moet doen,voor geen goud
het was net alsof ze botte messen door mijn nek haalden
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_28852545
Iemand ervaring met Body-Sign in Alkmaar?
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 10:19:03 #87
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_28852553
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 10:11 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

ik heb er 1 op/boven mijn borst
als ik het over moet doen,voor geen goud
het was net alsof ze botte messen door mijn nek haalden
wehehe ik nu dus ook (richting schouder) ... en hij is nog niet eens af Daar waar de arm begint en de borst eindigt, dat schuurt lekker doordat die dunne huid daar continu in beweging is.

Maar mooi is het wel!
Proud Powerpauper
pi_28852570
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 10:18 schreef Insomaniac het volgende:
Iemand ervaring met Body-Sign in Alkmaar?
ik heb daar volgens mij laatst gekeken [weet niet zeker de naam meer]
maar de shop ziet er okay uit. en hij wordt bevolkt door enthousiaste piercers die zelf ook niet vies zijn an piercings en tattoos enzo.
maar, de shop zag er keurig uit
pi_28852637
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 10:20 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

ik heb daar volgens mij laatst gekeken [weet niet zeker de naam meer]
maar de shop ziet er okay uit. en hij wordt bevolkt door enthousiaste piercers die zelf ook niet vies zijn an piercings en tattoos enzo.
maar, de shop zag er keurig uit
Een van die jongens ( Marc geloof ik? Of toch Ilya?) heeft ook allemaal internationale prijzen gewonnen met zijn werk. Daarnaast zijn ze daar erg pro originele zaken ipv het standaard werk.
Ik wilde eigenlijk weer naar custom tattoo supplies in Zwaagdijk, maar de jongen die mij 4 jaar geleden echt geweldig mooi heeft getattoeeerd, werkt daar niet meer. .

M'n allereerste tattoo is heel slecht gezet, dus ik ben zo bang om weer de verkeerde te treffen. .
Echte liefde!
pi_28852661
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 10:25 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Een van die jongens ( Marc geloof ik? Of toch Ilya?) heeft ook allemaal internationale prijzen gewonnen met zijn werk. Daarnaast zijn ze daar erg pro originele zaken ipv het standaard werk.
Ik wilde eigenlijk weer naar custom tattoo supplies in Zwaagdijk, maar de jongen die mij 4 jaar geleden echt geweldig mooi heeft getattoeeerd, werkt daar niet meer. .

M'n allereerste tattoo is heel slecht gezet, dus ik ben zo bang om weer de verkeerde te treffen. .
dat is inderdaad altijd maar afwachten.
ik heb er 3. 1 spuuglelijk, de 2e wel garpig, maar 1 x uitgeschoten, de 3e prachtig.
dus ik zal, als ik weer wat laat zetten, wel weer teruggaan naardie 3e.
[tattoo eus] . maar ik wandel vaak wel een shop binnen om te kijken. sommigen hebben foto's van eigen werk, daar kun je over het algemeen wel enigszins de kwaliteit aan afmeten.
maar meestal moet je het echt hebben van mond op mond reclame..
  zaterdag 16 juli 2005 @ 10:27:48 #91
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_28852662
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 10:25 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Ziet er inderdaad veelbelovend, netjes en professioneel uit. Ga eens met ze praten zou ik zeggen
Anders moet je maar bij ons in de shop komen Op zaterdag hebben we vrije inloop, dus niet op afspraak
Proud Powerpauper
pi_28852704
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 10:27 schreef Nuek het volgende:

[..]

Ziet er inderdaad veelbelovend, netjes en professioneel uit. Ga eens met ze praten zou ik zeggen
Anders moet je maar bij ons in de shop komen Op zaterdag hebben we vrije inloop, dus niet op afspraak
Ik zie dat ze tot 19.00 uur geopend zijn, dus ik denk dat ik maandag na mn werk even langshobbel.
En waar zit jouw shop? Wel een beetje in de buurt hoop ik? Ik zit steeds zo krap in mn tijd !

Was donderdag ook nog bij een andere shop geweest in Alkmaar, Hungarian Tattoo Respect oid, hele mooie foto's gezien, ze namen ook echt de tijd voor me, maar toch... Voelde niet helemaal okay.
Echte liefde!
pi_28852714
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:31 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

GEwoon een tribeldingetje zou ik zo zeggen? Geen idee verder hoor.

Ik wil m'n halve 'armbandje' nog uitbreiden door hem dicht te maken. Geen idee wat, maar gelukkig is hij makkelijk uit te breiden. Ik denk dat ik aan de andere kant dan een bloesempje of een roosje (how cheeeeeeesy!) laat zetten waar die krullen uitkomen. Iemand een leuk idee misschien?
Betreffende prutsje:
[afbeelding]
Waauw . Mooi .
  zaterdag 16 juli 2005 @ 10:41:34 #94
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_28852840
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 10:30 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Ik zie dat ze tot 19.00 uur geopend zijn, dus ik denk dat ik maandag na mn werk even langshobbel.
En waar zit jouw shop? Wel een beetje in de buurt hoop ik? Ik zit steeds zo krap in mn tijd !

Was donderdag ook nog bij een andere shop geweest in Alkmaar, Hungarian Tattoo Respect oid, hele mooie foto's gezien, ze namen ook echt de tijd voor me, maar toch... Voelde niet helemaal okay.
Wij zitten erg uit de buurt Andere kant van NL. Maar er komen ook klanten uit Groningen en Amersfoort effe langs om te kijken enzo... dus erg gek is het niet om ver te reizen voor een shop.

* Nuek heeft een plan om binnenkort op en neer naar Oslo te vliegen voor een tatje

en nu ga ik werken, doei!
Proud Powerpauper
pi_28863239
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 23:25 schreef Nuek het volgende:
* Nuek heeft vanavond 2e sessie van de arm gehad.
Nu issie half geschaduwd Wist ik veel dat er zo veel werk in zat! Nu zit er al zo'n 5,5u werk in. Volgende week wel weer meer denk ik. En hopelijk issie dan klaar om ingekleurd te worden.

Shalbo: Zoiets dergelijks maar dan zonder tribal heb ik ook op mijn rug (en ook nog niet af )
Foto?
bitchy
pi_28863255
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 08:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Shalbo, die is prachtig. Alleen zou ik nooit zo'n enorm ding nemen. Als was het maar omdat het je een vermogen kost.
Nee, ik denk ik ook niet snel, maar dat neemt niet weg dat ik hem bijzonder mooi vind!!
bitchy
  zaterdag 16 juli 2005 @ 18:18:13 #97
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_28863326
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 18:14 schreef Shalbo het volgende:

[..]

Foto?
nog niet.. mijn webcam is weer es in de koffie gepleurd
Proud Powerpauper
pi_28863373
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 18:18 schreef Nuek het volgende:

[..]

nog niet.. mijn webcam is weer es in de koffie gepleurd
Das niet hadnig Show je em wel zsm?
bitchy
  zaterdag 16 juli 2005 @ 18:25:35 #99
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_28863476
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 18:20 schreef Shalbo het volgende:

[..]

Das niet hadnig Show je em wel zsm?
ik had vorige week na de 1e sessie al een pica geplaatst en die was zeer onscherp Hij's nu toch nog niet af maar als ie af is laat ik em weer zien
Proud Powerpauper
pi_28873523
Hallo!

Ik heb vrijdag mijn eerste tattoo laten zetten. Het enige waar ik tegen op zie is de jeuk. De tattoo zit nammelijk onder mijn voet. Nu heeft het practisch niet gebloed (er zat een verwaarloosbaar beetje bloed op het verbandje. Weet iemand of de hoeveelheid bloed (wondvorming) verband houdt met de hoeveelheid jeuk tijdens de genezing? Een vriendin van mij bloedde als een rund tijdens het zetten van haar tattoo op haar pols. Zij had heel veel jeuk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')