Dat heeft niets met de genezing te maken maar met de huid. Ik bloed op sommige plekken meer dan elders en tijdens de genezing hoeft het daar niet meer om te jeuken.quote:Op zondag 17 juli 2005 01:10 schreef nik_raca het volgende:
Hallo!
Ik heb vrijdag mijn eerste tattoo laten zetten.Het enige waar ik tegen op zie is de jeuk. De tattoo zit nammelijk onder mijn voet.
Nu heeft het practisch niet gebloed (er zat een verwaarloosbaar beetje bloed op het verbandje. Weet iemand of de hoeveelheid bloed (wondvorming) verband houdt met de hoeveelheid jeuk tijdens de genezing? Een vriendin van mij bloedde als een rund tijdens het zetten van haar tattoo op haar pols. Zij had heel veel jeuk.
hehe, ehm ja best we!. Was blij toen het klaar was en die naald van mijn huid af was. Het duurde gelukkig maar twintig minuten. Degene die hem heeft aangebracht vertelde wel vooraf dat het een van de pijnlijkste plekken was. Maar ja.. wie mooi wil zijn....quote:
Ik weet dat veel mensen hem hebben, maar dat maakt mij niet uit.quote:Op zondag 17 juli 2005 11:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat vind ik wel een érg originele tattoo!
20 minuten valt nog wel meequote:Op zondag 17 juli 2005 11:30 schreef nik_raca het volgende:
[..]
hehe, ehm ja best we!. Was blij toen het klaar was en die naald van mijn huid af was. Het duurde gelukkig maar twintig minuten. Degene die hem heeft aangebracht vertelde wel vooraf dat het een van de pijnlijkste plekken was. Maar ja.. wie mooi wil zijn....
Ik wil nog een tattoo op mijn linkerpols (2 sterretjes). Dat laat ik pas doe als het geen mooi weer meer is. Zodat ik niet steeds op de zon moet letten of in een trui moet lopen. (Hoewel het hier nu ook erg bewolkt is)
quote:Op zondag 17 juli 2005 11:38 schreef nik_raca het volgende:
Ik weet dat veel mensen hem hebben, maar dat maakt mij niet uit.![]()
Zijn er gisteren toevallig 2 van gezet bij ons in de shopquote:Op zondag 17 juli 2005 11:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Ik meende het serieus, ik heb nog nooit zo'n tattoo gezien...
OOh, echt!quote:Op zondag 17 juli 2005 11:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Ik meende het serieus, ik heb nog nooit zo'n tattoo gezien...
Ik ben eigenlijk best wel benieuwd naar jouw tatoeagesquote:Op zondag 17 juli 2005 11:53 schreef Nuek het volgende:
[..]
Zijn er gisteren toevallig 2 van gezet bij ons in de shop
Kan ik me voorstellen, maar is wel zonde hé om het nu niet af te maken.. Waar zit die van jouw?quote:Op zondag 17 juli 2005 11:39 schreef Rhanna het volgende:
[..]
20 minuten valt nog wel meeDie van mij duurde 2 uur
, en die moet ik nog in laten kleuren .. Heb eigenlijk geen zin om weer zo lang te gaan zitten
Kee dan.quote:Op zondag 17 juli 2005 11:53 schreef Nuek het volgende:
Zijn er gisteren toevallig 2 van gezet bij ons in de shop
Wow! wat een mooie!quote:Op zondag 17 juli 2005 11:57 schreef Rhanna het volgende:
Tussen mijn schouderbladen.. Net boven mijn bh sluiting. In mijn fb staat een foto, maar die is nogal vaag.. de tattoo is goed gedaan
Ik laat de foto's nooit zo lang op het web rondslingeren maar msn-en kun je altijd natuurlijkquote:Op zondag 17 juli 2005 11:55 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk best wel benieuwd naar jouw tatoeages
Eve, denk ikquote:Op zondag 17 juli 2005 12:15 schreef Nuek het volgende:
Lil Kim (of hoe ze zichzelf ook noemt) heeft trouwens 2 van die pootafdrukjes op de borst staan. Vandaar dat ze zo popi zijn
Ik denk rond november/december.. Dan heb ik ook (hopelijk) mijn rijbewijs en dan kan ik er zelf naartoe rijden.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:06 schreef nik_raca het volgende:
Ben benieuwd hoe hij eruit ziet als ie af is! Weet je al wanneer je hem gaat laten inkleuren?
In elke shops liggen boeken waar zulk soort dingetjes in staan. Ga daar eens neuzen.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:10 schreef InsaneM666 het volgende:
Ok ik heb dus gister op Scheveningen een onwijze mooie tattoo gezien, alleen ik weet echt niet waar ik ooit een plaatje ervan zou kunnen vinden. Het gaat om een floral tattoo..dus een bloemetje..en volgens mij was het zo'n ja hoe zeg je dat..Hawaii bloemetje. De tattoo zat op dr kuit en de bloem zat ongeveer links boven de enkel, er liepen van die groene ja uh takjes ofzo?naar toe..soort van klimop stengels zeg maar
wie o wie weet waar ik plaatjes kan vinden van dat soort designs?
wellichtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:11 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Thanks, misschien heeft Ed nog wel meer ideetjes?![]()
ik ben bekendquote:
Ja maar daar mag je er maar 150 bekijken ofzo..of ik moet steeds mn cookie weggooienquote:Op zondag 17 juli 2005 21:54 schreef innepin het volgende:
Heb je www.bmezine.com al geprobeerd? Dat vind ik altijd wel een fijne site.
cool!quote:Op donderdag 21 juli 2005 08:12 schreef Oblivion het volgende:
Ik ben er overuit!
Mijn nieuwe tattoo wordt een tattoo met oldskoolvlammen!![]()
De rede hiervan is, zoonlief die zijn naam ik op mijn oude tattoo wilde hebben is helemaal gek van alles waar vlammen op zitten.
Wat beter dan het te laten tattoeeren?![]()
Ja, lijkt me wel wat, vlammen op de onderrug...![]()
Ingekleurd nog wel.
Daar is mijn kont niet groot genoeg voor...quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:07 schreef Nuek het volgende:
[..]
cool!
Doe er gelijk een vette lowrider bij zeg
w00t dan kom ik ook kijkenquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:09 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Daar is mijn kont niet groot genoeg voor...![]()
Die kijken we er wel bij op dvd...![]()
Alle dvd van discoverychannel...quote:
Iets van je zoontje? Misschien heeft hij zelf wel inspiratie!quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:17 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Alle dvd van discoverychannel...![]()
Dus ik kan gaan tekenen!
*iets met vlammen...![]()
Maar wat...![]()
Nee, die moet nog 5 worden, dat doen we maar niet...quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:30 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Iets van je zoontje? Misschien heeft hij zelf wel inspiratie!
quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:31 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, die moet nog 5 worden, dat doen we maar niet...![]()
Hij weet wel welke vlammen hij mooi vind, dus dat mag hij wel meezoeken....
moet je helemaal zelf weten..quote:Op zondag 24 juli 2005 13:55 schreef draaijer het volgende:
Persoonlijk vind ik tattoo's erg ordinair.. sorry
Ga naar Breda, Bunker Tattoo, en vraag naar Darko.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:15 schreef Thomasumo het volgende:
Ik ga binnenkort mijn arm laten uitbreiden. Heb nu vlammen rond mijn onderarm. Moet een full sleeve worden. Wie kan mij een goede Newschool artiest aanraden? Ik woon in Amsterdam, maar reis gerust wat verder voor kwaliteit.
Of King of Kings Tattoo te Swalmen. Die slepen allerlei prijzen in de wacht met hun old school motieven de laatste tijdquote:Op zondag 24 juli 2005 17:50 schreef baantie het volgende:
[..]
Ga naar Breda, Bunker Tattoo, en vraag naar Darko.
www,bunkertattoo.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |