Die is KEI nep .... en nog erg slecht geshopt ook ....quote:Op zondag 17 juli 2005 11:11 schreef nik_raca het volgende:
Bedankt voor de reacties!
Dit is hem:
[afbeelding]
Heel simpel eigenlijk, maar ben er heel blij mee!
Ik zie wel wat in die tattoo van jou. Ik kan me er in ieder geval iets bij voorstellen..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:26 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mooie site, alleen ik vind de vlammen te tam...![]()
De kleuren dan.
[..]
Ja, uit mijn zoon zijn naam, met mooie letters.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:48 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik zie wel wat in die tattoo van jou. Ik kan me er in ieder geval iets bij voorstellen..
En ik wil wel dat de vlammen een stuk feller zijn ja. Maar dit even als voorbeeld.
Die kleuren wil ik dus ook!!1111oneoneone!!!!111!!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:24 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
http://www.bunkertattoo.nl/
Kijk hier eens, bij tattoo en dan colors en dan de 11de....![]()
Die kleuren bedoel ik!
Zo denk ik er precies over.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:39 schreef Oblivion het volgende:
Ja, ik denk wel dat het heel mooi is op een onderarm (achter) of onderbeen....
Maar ja is wel een lel van een ding he?![]()
Ik denk toch dat ik het voor een vrouw wat minder vind.
Sorry?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:37 schreef method21 het volgende:
[..]
Die is KEI nep .... en nog erg slecht geshopt ook ....
Of net gezet maar dat lijkt er niet op ....
heel erg bijzonderquote:Op zondag 17 juli 2005 11:11 schreef nik_raca het volgende:
Bedankt voor de reacties!
Dit is hem:
[afbeelding]
Heel simpel eigenlijk, maar ben er heel blij mee!
normaal gesproken is het bijwerken gratis mits je binnen een redelijke tijd terugkomt (ong.2 mnd)quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:29 schreef Bluezz het volgende:
Wauw wat een mooie tatoo onder je voet nik_raca
Ik wil zó graag mijn tattootje op mijn arm opnieuw laten "zwarten" .
Hij heeft vanaf het begin al wat kalige plekjes (mijn tatooman kreeg telefoon tijdens het zetten, en hij ging gewoon door)
Moet je dan weer dezelfde prijs betalen als van een nieuwe tattoo denken jullie?
hehe.. mijn pijngrens is niet zo hoog hoor.. hij moest regelmatig even stoppen omdat ik daar lag te piepen. Ik lag me daar trouwens wel te bedenken dat het stom is dat ik bang ben voor de tandarts en wel een tattoo laat zetten (wat toch wel meer pijn doet).quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:17 schreef Mortisha het volgende:
...onder de voet .. de pijngrens schijnt erg hoog te zijn ...
Dat wilde ik dus ook vragen. Ik heb ondekt dat langs sommige randjes het niet goed ingekleurd is.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:57 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
normaal gesproken is het bijwerken gratis mits je binnen een redelijke tijd terugkomt (ong.2 mnd)
Als die gast niet toe kan/wil geven dat hij een fout maakt zou ik ook zeker een andere zoeken om het te fixen.
[..]
Hier een link naar het rapport voor mijn vaste tattoo toko
http://www.tattoopalace.com/gggdrapport2005.htm
Als je een goede tattoeerder hebt, en toevallig een goede huid hoef je je nergens zorgen om te maken. Bij mijn eerste tattoo hoefde ik hem helemaal niet bij de laten werken en bij de tweede, op mijn rechterbovenarm, wel. Op zich ook een ietswat dikkere huid dan bijvoorbeeld op de binnenkant van je arm of je schouder, maar het is ook prima gelukt.quote:Op woensdag 27 juli 2005 07:04 schreef nik_raca het volgende:
[..]
Dat wilde ik dus ook vragen. Ik heb ondekt dat langs sommige randjes het niet goed ingekleurd is.Ik ga vrijdag dus maar even terug. Ze hadden me bij die shop al gewaarschuwd dat het een moeilijke plek is voor hun vanwege de dikte van de huid (moeilijker om inkt in te krijgen) en voor mij vanwege de pijnlijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |