leuke site:
http://www.vanishingtattoo.com/
Check de tatoo-chaos bij Robbie Williams
http://www.vanishingtattoo.com/tattoo/celeb-williams.htm
Maori design on left arm, Celtic cross on right hip, lion with BORN TO BE MILD under it and ELVIS, GRANT ME SERENITY above it on right arm, musical notes and Beatles lyrics on small of back, saint holding cross with name JACK FARREL (his grandfather) under it on inside right arm, word MOTHER on outside of same arm, French words "Chacun À Son Gout" (Each To His Own) on top of chest, several others...
"The only difference between a tattooed person and a person who isn't tattooed is that a tattooed person doesn't care of you're tattooed or not."
quote:Chaos it is
Op maandag 7 april 2003 04:27 schreef Calella het volgende:Check de tatoo-chaos bij Robbie Williams
Ik vind de vlammen van Chester, van Linkin Park wel mooi.
quote:tattoo gaat laatste tijd steeds aantrekkelijker, maar k weet nog niet wat...
Op maandag 7 april 2003 09:28 schreef yavanna het volgende:[..]
Chaos it is
Ik vind de vlammen van Chester, van Linkin Park wel mooi.
quote:Ja is erg mooi, maar die deed wel auw...(Hoewel hij had toen verdovende middelen gebruikt dus het kan minder zijn maar ook ernstiger voor hem)
Op maandag 7 april 2003 23:23 schreef BreezerFR het volgende:
Die van Athony Kiedis is ook wel heel gaaf, die HAIDA vogel op ze rug !
(hij was het bijna dan..)
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 00:02 schreef xf0rz het volgende:
Vandaag ff opnieuw laten inkleuren. Eerste keer niet mooi gebleven:VOOR:
[afbeelding]NA:
[afbeelding]
.
quote:dat is niet helemaal waar, ik vind het bijvoorbeeld ook niet mooi, maar het zal mij ook aan mijn kont roesten.....
Op maandag 7 april 2003 08:14 schreef Coolgoza het volgende:
Vast 1 opmerking om alle afzeikopmerkingen voor te zijn:"The only difference between a tattooed person and a person who isn't tattooed is that a tattooed person doesn't care of you're tattooed or not."
quote:Zo! Die is mooi! Is inkleuren nou even pijnlijk als laten zetten? Zit er ook over te denken om me tattoo opnieuw in te laten kleuren...
[afbeelding]NA:
[afbeelding]
.
quote:Zolang je het maar OP je voet doet en niet eronder
Op dinsdag 8 april 2003 01:49 schreef Girly het volgende:
ik zit ook te twijfelen voor een tatoo, en als ik er eentje neem,neem ik denk ik eentje van mijn eigen ontwerp, want anders loopt iedereen met dezelfde als jouw, maar jah ik wil ereen op mijn voet.
Als ik er nog eens ooit een neem, dan vind ik die van Bon Jovi tof, hij heeft op een van zijn armen het Superman teken
quote:Dank je
Op dinsdag 8 april 2003 01:56 schreef Shirley het volgende:[..]
Zo! Die is mooi! Is inkleuren nou even pijnlijk als laten zetten? Zit er ook over te denken om me tattoo opnieuw in te laten kleuren...
Maar ik ben er zeker heel erg blij mee, nu maar hopen dattie nu wel mooi blijft...
http://lampie.freeservers.com/pictures/tatoo.jpg
http://lampie.freeservers.com/garfield.jpg
Binnekort komt er nog een
quote:geil ding hoor
[afbeelding]NA:
[afbeelding]
.
betere komt eraan
quote:Maar het gevoel blijft klote...
Op dinsdag 8 april 2003 08:23 schreef xf0rz het volgende:[..]
Dank je
. Inkleuren in minder pijnlijk. Net als bij het zetten, is het inkleuren minder pijnlijk dan de 'lijntjes trekken'. Overigens was het gevoel niet 'nieuw' meer, dus ook beter te verdragen.
Maar ik ben er zeker heel erg blij mee, nu maar hopen dattie nu wel mooi blijft...
quote:Dat vind ik ook een hele stoere plek. Als ik er ooit nog een tattoo bij neem, wordt het zoiets.
Op dinsdag 8 april 2003 18:25 schreef TimoBasso het volgende:
[afbeelding]
Ik heb er ook een,hij zit er al een half jaartje op mijn rechter pols.
Ben er ook heel trots op.. kreeg hem van mijn zus toen ik 18 werdBinnekort komt er nog een
quote:zo zwart blijft het dus niet hè.. helaas!
[afbeelding]NA:
[afbeelding]
.
anders was de mijne ook wel mooi gebleven.
quote:Dat weet ik wel, maar hij moet wel egaal blijven, wat dus niet het geval was. En hij was wel heel snel erg licht geworden. En zo pikzwart hoeft ook weer niet.
Op woensdag 9 april 2003 00:50 schreef raampje het volgende:[..]
zo zwart blijft het dus niet hè.. helaas!
anders was de mijne ook wel mooi gebleven.
.
quote:Hoe pijnlijk was dat wel niet?
Op dinsdag 8 april 2003 18:25 schreef TimoBasso het volgende:
[afbeelding]
Ik heb er ook een,hij zit er al een half jaartje op mijn rechter pols.
Ben er ook heel trots op.. kreeg hem van mijn zus toen ik 18 werdBinnekort komt er nog een
quote:Dat zou ik ook wel willen weten, ik wil er namelijk ook 1 daar, heb hem al klaar liggen en alles maar ik durf niet goed voor de pijn...
Op woensdag 9 april 2003 08:27 schreef xf0rz het volgende:[..]
Hoe pijnlijk was dat wel niet?
quote:Mooi!!!!!!!
[afbeelding]NA:
[afbeelding]
.
Het inkleuren is inderdaad minder pijnlijk en helemaal zwart blijven ze nooit, hoort ook niet zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |